Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas Rustler xl-5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by grelland View Post
    sier det igjen, men det virker helt klart som ingen er interessert i det jeg skriver (...) , men husk på at det kommer moms på det beløpet fra honkong, så da er 929 kr VELDIG billig når det kommer fra en norsk forhandler. Og da tenker jeg på dette med reklamasjon og hjelp til å få dette til å funke.
    Du handler vist ikke på hobbyking kan jeg se.(Hvis du begynner å handle der, så vil du se hva vi alle mener) 929 kr for det børsteløse settet er svin dyrt. Hvertfall når det er på 35amp.

    http://www.hobbypartz.com/ezrun-35a-9t-3650-motor.html ca 25-30$ frakt. 460 kr. med moms = 575 kr. Det beløpet er med frakt og moms. Så la oss si 600 kr for å være på den sikre siden.

    http://www.buggyshop.no/ds_product_i...oducts_id/3583 930 kr med frakt blir det over 1000 lappen. Ergo, du har spart 300kr. Du sparer faktisk mer enn 300 kr, fordi du betaler ikke moms på frakt. Så du betaler bare for de 60$ som det koster. ca 325kr, da blir vel momsen 81 kr = 406kr Så legger du på ca 25$ i frakt, så blir slutt-summen = 541 kr. Nesten 500kr billigere enn hvis at du skal kjøpe her i Norge.
    Venter gjerne 1 uke på en ting som jeg kan spare 500kr på.

    Reklamasjon er selvfølgelig ikke tatt med i denne beregningen.
    Last edited by Wicked; 30 May 2011, 20:03. Reason: Ble masse extra!!
    Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

    Comment


    • #47
      Har brent 10 std børstemotorer (Titan 12t) på slashen min og kjøpte et relativt dyrt børsteløst oppsett for 1 år siden, men det har jeg fint spart på å kjøre børsteløs

      ok, om du bestiller fra hobbyking får du det mye billigere, jeg har kjøpt mye derfra og har ikke vært noe avvik på noen av produktene (kjøpt 4 ESCs, 1 motor , lader og masse batterier++)
      Last edited by SAVAGEry; 30 May 2011, 20:22. Reason: sletta halve kommentaren min ;)
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

      Comment


      • #48
        Som de fleste nevner her, så hadde eg ikke lurt på å bestille frå nett og utlandet. Har kjøpt varer frå hobbyking for flere 1000 lapper, og har ikke trengt å reklamere på ein ting. Selfølgelig kan ting vere/ bli ødelagd, men slik vill det alltid vere, selvom du kjøper frå norge

        Kommer meg foresten ikke inpå hobbyking nå, så får ikke sendt deg linktil oppsett, men dette skal eg prøve å få gjort i løpet av kvelden
        Last edited by andjoh; 30 May 2011, 20:16. Reason: Kom på noe extra :)
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #49
          det er ikke 35a men 60a.

          Comment


          • #50
            Originally posted by belt-cp View Post
            det er ikke 35a men 60a.
            Om du skal ha 35 eller 60a, koster det sikkert ikke mer enn 30kr extra frå hobbyking...
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment


            • #51
              er detta noe? http://elefun.no/p/prod.aspx?v=16918

              Comment


              • #52
                Jeg gir herved direkte opp denne tråden.

                Lykke til belt-cp
                Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Wicked View Post
                  Jeg gir herved direkte opp denne tråden.

                  Lykke til belt-cp

                  Hehe
                  Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                  Comment


                  • #54
                    Takk for det!:P

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Wicked View Post
                      Du handler vist ikke på hobbyking kan jeg se.(Hvis du begynner å handle der, så vil du se hva vi alle mener)
                      hvis du leser mine tidligere innlegg så vil du se at jeg gjør faktisk det....

                      Comment


                      • #56
                        Vet noen om noen greie 11,1 volts batterier som passer inn I bilen???

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by belt-cp View Post
                          Vet noen om noen greie 11,1 volts batterier som passer inn I bilen???
                          Ta deg litt tid og let etter det på hobbyking, så finner du eit knallbatteri til ein god pris, istedenfor å betale 1000kr i Norge.
                          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                          Comment


                          • #58
                            Er det lipoly batteri eller heter det bare lipo?

                            Comment


                            • #59
                              Det er lthium-polymer batterier som forkortes til li-poly som igjen forkortes til lipo.
                              Så det er det samme ja.
                              -Steffen
                              HPI Baja 5T

                              Comment


                              • #60
                                Ok tusen takk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X