Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crono RS03 og RS RTR!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Her er bilder: liit dårlig oppløsning på kameraet jeg hadde tilgjengelig.

    Comment


    • #17
      Kan du ikke ta på litt neglelakk neste gang a Anders???
      Morten Thorkildsen.
      Team Mustit.no--Associated--RB--JConcepts--Byron--HighestRc--ProtekRc

      Comment


      • #18
        Joa, du skal gi meg manikyr og pedikyr i morra!!!!!!!

        Comment


        • #19
          Ja, dette er Crono gutta det
          Er det derfor Anders har bord bak i Caravellen :? kan dere sitte å gjøre dere pene før et heat
          Morten Høymork

          Comment


          • #20
            Originally posted by mort.hoy
            Ja, dette er Crono gutta det
            Er det derfor Anders har bord bak i Caravellen :? kan dere sitte å gjøre dere pene før et heat
            LOL
            Thomas Isaksen 80mod Porsgrunn GMBK SMBK
            Mr.D.Iggin For Speed!
            Team Lost Racing

            Comment


            • #21
              Image is everything haha
              Team Smallsize 2010
              Team Losi 8ight // Spektrum

              Comment


              • #22
                Nå må dere få litt skjenn her gutter!!! Her skal vi være dønn seriøse til en hver tid!!! og aldrig no morro!!!!!!


                FY på dere!

                Comment


                • #23
                  RS03 vinner første runda av det Italienske og Engelske cupen, v. David Cropmton og Davide Tortorichi!!!!

                  Comment


                  • #24
                    Hei, Alle sammen.

                    Denne helga er det EM varup i Ripoll i spania. Morten T og Espen T har tatt turen og jeg har fått en liten oppdatering i dag på tlf.

                    Kvalifiseringene til Morten gikk ikke så bra, ca 80 plass etter kval var han ikke så fornøyd med. Hvorfor er jeg litt usikker på men vi får nok en liten racereport når han kommer hjem.

                    I dag har det vært finaler og han har kjørt seg opp til 16 dels finale og lå på andreplas der når motoren stoppet under tanking. Han tapte 34 sekunder på stoppet og var 20 sekunder unna til å gå opp i 8 dels fianle når det var ferdig kjørt. Det er kjempe grep i banen der nede og når det er litt fuktig så traction roller bilene.

                    Bilen fungerer kjempebra, ingen mekaniske feil eller vanskelig bil å kjøre. Pga kjmpegrep er det mye caster og camber som teller for å unngå traction roll.

                    Moore to follow når Morten og espen kommer hjem.

                    Comment


                    • #25
                      Crono 1 og 2 på EM varmupen i Ripoll i Spania.

                      De nye Crono motorene Falcon, nr 1, 2 og 3.

                      Comment


                      • #26
                        Her kan dere finne Davide Tortorichi`s setup fra Em varmup i Ripoll, Spania der han vant med RS03 og Falcon motor.

                        Comment


                        • #27
                          Crono RS03 vinner den 2 runden i det engelske mesterskapet med fører David Crompton.

                          Andreas Bartels fra Tyskland vinner det nordtyske kvalifiseringen til det tyske mesterskapet.

                          Vi prøvde RTR bilen på Lørenskog i går. Jeg er faktisk meget imponert over motoren i bilen. Den var veldig enkel å justere og gikk meget bra til en RTR å være. Jeg kjørte 16% nitro.

                          Bilen oppførte seg fint og ganske likt min engen RS03 når jeg endret litt på kjørehøyde og litt tykkere støtdemperoljer. Holdbareheten var det heller ikke mye å si på da jeg butta på nesten full gass med innkjøringa til pitlane. Jeg tenkte, nå gikk all plast på h.s men fikk snudd bilen og kjørte videre. Styreservoen fikk seg en smell men det hadde mine dyre Futaba servoer gjort også.

                          Jeg lovte noen bilder men kameraet mitt var tomt for strøm så jeg fikk ikke tatt noen bilder før bilen så ut som en gjørmehaug, hehe.

                          Comment


                          • #28
                            Skulle gjerne sett gjørme bilder også!
                            det er kult da!
                            kan du ikke legge ut noen av gjørme bildene
                            Mikkel Melzer 2pakkning 14 jahre alt (hehe)

                            Thunder Tiger MTA4 s28

                            HPI Rush Evo

                            Comment


                            • #29
                              hva slags fuel burde jeg bruke når jeg får meg rs sport rtr?

                              hvis jeg senere vil sette på monster truck hjul bare for å more meg, hvilke hjul passer?
                              Mikkel Melzer 2pakkning 14 jahre alt (hehe)

                              Thunder Tiger MTA4 s28

                              HPI Rush Evo

                              Comment


                              • #30
                                Hei, Mikkel.

                                du skal bruke Fuel med 16% nitro. Model Techniks Dynaglo (w), MRF eller Meccafuel er å foretrekke. Trinity har jeg ikke testet selv men vet det er en god fuel. Eneste fuelen jeg vet du ikke skal bruke er Jero. Folk kan si hva de vil men jeg har sett mange resultater av den fuelen og det er ikke bra. 25% Nitro skal jeg teste etterhvert for å se hva som må gjøres med motoren for at den skal tåle det. Men jeg synes faktisk ikke at det er nødvendig med 25%.

                                Jeg har aldrig sett et par monstertruck hjul ( mener da at jeg ser med hendene, hehe) så det er jeg ikke sikker på. RS Sport har i hvertfall 17mm sekskanter så det er felger med 17 mm sekskanter du må bruke. Du burde også endre utvekslingen på bilen. Crono har ikke større spurgir enn 48 tenner. Du bør nok ha minst 48 tenner og 12 eller 13 tenners clutchklokke. Crono leverer ikke selv monstertruck så jeg kan ikke garantere at motoren orker å dra bilen eller ikke tar skade av så store hjul når vi ikke kan få girutvekslingen lett nok. Dette jeg skriver med monstertruckhjul gjelder ALLE 1:8 buggy biler, ikke bare Crono RS03. De fleste monstertruck biler har annen utveksling inne i girkassene sine enn 1:8 buggybiler har.

                                MVH Anders

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X