Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crono RS03 og RS RTR!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hei!
    Jeg har tenkt å begi meg inn i 1/8 buggy-verdenen! Derfor lurer jeg jo selvfølgelig hvilken bil jeg skal ha. Jeg har hørt mye skryt av Crono-bilene og lurer på hva priser er på disse.
    Takk for svar og hjelp!
    Team Smallsize

    Comment


    • #32
      Hei!
      Alle priser finner du på crono.no
      Morten Thorkildsen.
      Team Mustit.no--Associated--RB--JConcepts--Byron--HighestRc--ProtekRc

      Comment


      • #33
        Er det en spesiell modell du/dere anbefaler??
        Team Smallsize

        Comment


        • #34
          Er Crono RS Sport exakt den samme bilen som Crono RS03, bortsett fra option delene som er standard på RS03`en??
          Team Smallsize

          Comment


          • #35
            Hei,

            Det er ikke eksakt den samme bilen men den har det samme hjulopphenget, støtdempere er like men ikke hardcoated, styring er lik, mm.

            Den største forskjellen er egentlig at det er andre diffrensialer i storebror, og at aluminiumsdelene er støpt og ikke frest ut fra en aluminiums blokk. Vi har tatt ut vår egen demobil for å prøve den og er veldig fornøyd med både motor og bil til å være RTR utgave.

            Er du en som har lyst til å kjøre løp og skal satse litt så er nok "proff" utgaven, RS03, den bilen du skal ha. Om du skal finne ut om dette er noe for deg eller ha det morro er Sport utgaven en god bil å starte med.

            Alle priser finner du på www.crono.no
            MVH
            Anders, Crono Norge

            Comment


            • #36
              Falcon motorene får sin debut i Skien denne helga!!!!!!!

              Comment


              • #37
                Kommer Crono RS03 uten motor, eksossystem, dekk og radioutstyr?

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Martin13
                  Kommer Crono RS03 uten motor, eksossystem, dekk og radioutstyr?
                  Bilen leveres uten motor, pipe, bend og radioutstyr(servoer og mottaker) men med hjul.

                  Les mer på www.crono.no

                  Comment


                  • #39
                    Hei, Martin.
                    Sorry at vi ikke ahr fanget opp spørsmålet ditt.

                    RS03 er et byggesett på samme måte som Mugen MBX5, Kyosho Mp777 og andre hitec biler. Hjul følger med bilen. De nyeste bilene er nå med stål ledede drivaksler foran og bak, og BBF clutch. Nytt 2006 model karrosseri er også kommet.

                    Det er kun et rullende chassis. Alle deler finnes på lager hos oss og vi sender somregel dagen etter du bestiller noe.

                    MVH Anders

                    Comment


                    • #40
                      Nye deler som er kommet til RS03.

                      Leddede option drivaksler til center i bilen vil være tilgjengelig i løpet av de to neste ukene.

                      Ny option servosaver i aluminium er på lager. Erstatter den orginale i plast. Kommer komplett med alt som skal til.

                      Vi tester ut BBF clutcher som vi nettopp har fått. Disse vil bli testet i løpet i Kodal til helga. Har foretatt en test søndag som var, virker foreløpig lovende.

                      Falcon motoren fikk også sin første test av meg med orginal plugger og orginalt eksosanlegg. Motoren gikk meget bra og er en den standard motoren jeg har hatt noensinne som går best og bruker minst fuel. den som er nærmest er RB WS7

                      Comment


                      • #41
                        Hei jeg har to spørsmål om Crono RS Sport

                        -Hvor fort i km/t går den?
                        -Vil Blue Thunder(20%) funke ålreit?


                        Kenneth!
                        Kenneth, 16år

                        Comment


                        • #42
                          Hei, Kenneth.

                          Hvor fort bilen går vet jeg ikke og det er heller ingen målestokk. Jeg har regnet ut at en 1:8 ofroad med absolutt raskeste motor som er å få gjør 70-75 km/ti teorien. I Skien under siste NC ble det målt biler oppe i 67 km/t og da har de snudd kjøreretningen slik at man får hele 180 graders asfaltsvingen å hente fart på. Skien er den raskeste banen vi har i Norge!

                          Jeg tør ikke gjette hvor fort den går, men den går som de fleste RTR buggy biler.

                          Blue Thunder 20% nitro vil fungere fint. Har ikke prøvd den selv . Ved 25%, da bør man shimse opp toppen med et 0,10 mm shims ellrs vil den bli overkomprimert og den vil gå for varm.

                          MVH Anders

                          Comment


                          • #43
                            Heisann!

                            Jeg er da også på tur inn i 1/8 byggy-verdenen... Jeg har sett en del rundt omkring og jeg tror at valget kommer til å falle på Crono RS Sport

                            D står at batteri følger ikke med... Hva slags batteri passer til denne bilen..? Batteripakke, eller er d en holder hvor man bytter ut enkle batteri etterhvert...?

                            Forslag mottas med takk :wink:
                            Bare fly foreløpig...

                            Comment


                            • #44
                              Hei.
                              Det følger med en holder til vanlige AA-batterier. Det går da fire stk i bilen. Pakker med tre + to celler passer også bra.

                              mvh
                              Morten Wendler
                              Crono Norge
                              www.crono.no

                              Comment


                              • #45
                                God start for Crono i 2007 sesongen:
                                Italia; runde 1:
                                1. Tegheshi, Crono RS03/ OS
                                2. Ribahldi, Mugen/ Boss
                                3 Tortoriche, Crono RS03/Falcon

                                8. Acciari, Crono RS03/Falcon

                                Totalt 3 Crono i finalen, 4 Mugen, 2 Kyosho, 1 TTR, 1 Losi og 1 GS

                                Frankrike;

                                1, Vray, Mugen/RB
                                2. Savoya, Mugen/Ninja
                                3. Lattanzio, Kyosho/?
                                4. Jerome Sartel, Crono RS03/JP.

                                7. Nicola Rodriguez, Crono RS03/Falcon.

                                Jerome Sartel er tilbake i toppen i Frankrike etter et heller begredelig år i fjor hvor han startet med Jammin/Hong Nor og avsluttet en test med Losi.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X