Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crono RS03 og RS RTR!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by A.M View Post
    God start for Crono i 2007 sesongen:
    Men enda bedre for Mugen
    Kommer du med noen gode tilbud på Falcon eller Recab snart? Jeg har 2 veldig snille motorer nå, har lyst på en litt "slem". Sesongtilbud? Spesial prize for me?
    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

    Comment


    • #47
      Recab vil det ikke komme tilbud på fordi de egentlig er alt for billige allerede. I Danmark koster den 3200 DKR.

      Hvis du ser under butikker her på forumet så la jeg ut et tilbud der på Falcon....... Sjekk det ut!

      MVH Anders

      Comment


      • #48
        Det tilbudet tror jeg ble igjen på det gamle forumet, jeg finner det ikke. Er det Falcon, GRP og Boss som er i "slekt"?
        MBX-6
        Slash 4x4 rtr
        - Midtskogen Raceway-

        Comment


        • #49
          ok,

          Send oss en mail. det er rett fora.

          og ja, det er de motorene som er i slekt.

          Comment


          • #50
            Originally posted by A.M View Post
            ok,

            Send oss en mail. det er rett fora.

            og ja, det er de motorene som er i slekt.
            Mange takk!
            Will do
            MBX-6
            Slash 4x4 rtr
            - Midtskogen Raceway-

            Comment


            • #51
              Jerome Sartel vinner EFRA Grand Prix i Belgia med to runder foran andreplassen.

              Jerome kjører Crono RS03 med JP Motor.

              Forøvrig vil setup være tilgjengelige på siden:

              Comment


              • #52
                Heisann

                Vet jeg ikke kjører crono men jeg lurer på om dette med demperne til crono bare er tilfeldighet at demperne til crono bare faller av under løp... har sett dette skjedd på crono bilene på et par NC løp, bare lurer på hva dette har med og gjøre.. skjedde vel 2 ganger på hof. med bilen til anders???
                *Kim-Rune Heiberg 92 mod*
                unknown ! comeback 2010

                Comment


                • #53
                  Når du ikke skrur til skruene og ikke bruker locktight så er det nok sånn det blir.

                  Knakk også en demperstang når jeg landa med trynet oppi hjulet etter et hopp......... ( les, landa i dekkkanten med støtdemperen først og kan ikke kjøre..)

                  Det er første gang jeg bryter et løp pga bilen siden negelspretten i fjor........... Ser folk med Xray, Kyosho, Mugen m.f som har brutt mange fler løp en jeg har gjort pga bilen.

                  F. eks Kronheim knakk en demper i oppvarminga til finalen, han kjører Mugen. Morten T knakk bærearm eller styrespindel i Kodal i kval. . Jeg tror nok kimma legger mye mer i dette enn det egentlig er problemer,

                  Hvordan vår RS03 sport er i forbindelse med Kyosho sin sport vet jeg ikke, fordi jag har aldrig hatt en Kyosho sport.

                  Jeg anbefaler 16% men kan fint bruke 25% nitro hvis motoren får lit mindre kompresjon. De fleste kjente fuelmerker er ok, men ikke Jero ( jeg gidder ikke diskutere dette om Jero en gang til!)

                  MVH Anders

                  Comment


                  • #54
                    Jeg syns crono ser veldig bra ut, men har blitt frarådet det.
                    Likevel frister bilen voldsomt, kanskej fordi det er litt "sært".
                    Hvordan funker det med lay down gass/brems-servo?
                    MBX-6
                    Slash 4x4 rtr
                    - Midtskogen Raceway-

                    Comment


                    • #55
                      Hei,

                      Laydown gass og styring er ikke noe problem i det hele tatt. Jeg var veldig skaptisk til å begynne med men det har vist seg å fungere smertefritt.


                      Bilen er bra, går lite i stykker og den er rask. Den er kanskje hakket "vanskeligere" å kjøre hvis man bruker oppsett fra andre merker med tanke på diffoljer og slike ting. Noen som kjørte Crono i fjor og ikke i år har jeg sett ødlegge like mye på de bilene de har i år.........

                      Bilen er bra nok og kan når som helst konkurere med de store kjente merkene som Kyosho og Mugen. Det beviser de rundt i Europa hele tiden. Torbjørn Sundsvallen kjører Crono for oss i år, og er utrolig fornøyd med bilen i forhold til hva han kjørte i fjor.

                      Alle deler finnes på lager til enhver tid i Kongsberg. Jeg er stort sett representert på alle NC løp i år utenom Tromsø, deler har vi med oss på løp.

                      Morten Thorkildsen ga seg med Crono I fjor og det syntes vi var leit. Vi bestemte oss for å bruke BBF differ men de fikk ikke Morten til å holde. Mine BBF har vært 100% hele tiden. Nå bruker jeg kanskje en foran om jeg ønsker mye styring men bilen er lettest å kjøre med standard differ. Tabbe av meg i Hof i helga og ikke bytte til standard diff foran. Hadde nok gått mye bedre da. Bomma på dekkvalget også.

                      Hvis du har litt erfaring og er interesert i å høre på oss, så skal du ikke være redd for å kjøpe Crono.

                      Det kommer også en ny bil i løpet av året som skal hete RS7GR.

                      Jeg må jo nevne Kyrre Jackobsen også da, han kjørte inn til 3 plass i Hof med en RS03 som han har kjørt 1-2 liter fuel før løpet. I tillegg har han ikke kjørt på 5år. Han var kjempe fornøyd med bilen i Hof iværtfall.

                      Du må gjerne sende meg en mail på an-meh@online.no Jeg bygger hus og har altfor mye å gjøre men skal nok få svart deg, om ikke på timen.

                      MVH Anders

                      Comment


                      • #56
                        Mange takk for godt og forklarende svar, setter stor pris på nøkternhet!
                        MBX-6
                        Slash 4x4 rtr
                        - Midtskogen Raceway-

                        Comment


                        • #57
                          javel takk anders det forklarer en del bare blr litt skeptisk når jeg så et demper problem 2 ganger på samme dag da...
                          *Kim-Rune Heiberg 92 mod*
                          unknown ! comeback 2010

                          Comment


                          • #58
                            Ser at Crono RS7 har fått seg orntli Ackerman styring!! Kan ikke skjønne annet enn at dette må være en toppbil og helt klart en bil for den som sikter mot pallen!
                            "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                            Comment


                            • #59
                              Snart Påske, så da ble den gul gitt
                              Attached Files
                              Frode Strøm
                              Team Mustit RC 2013

                              Comment


                              • #60
                                Tøff!
                                Legg inn noen bilder av chassiet også, med litt mer detaljer enn på crono.no
                                MBX-6
                                Slash 4x4 rtr
                                - Midtskogen Raceway-

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X