Originally posted by SondreV
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Team Losi 8ight / 8ight T
Collapse
X
-
Tror ikke det er så mye du går glipp av. De lave tårnene som gjør at du kan forandre dempervinklene såpass mye passer best på de flate on-road bane de har i frankrike, spania osv.
Demperkopp modifikasjonen hadde jo vært ok å få med seg, selv om man lett fikser det på de nåværende demperne.
En oppgradering som hadde vært fint å få med seg er bærearmsholderne i alu (om du ikke har de fra før), servohorn i alu er heller ikke det store tapet.
Casterblokkene hadde jo også vært greit å få med seg. (selv om bilen din funker best med de som er der i dag på de fleste banene i Norge)
Karosseriet er vel heller ikke et mustLast edited by estereo; 4 February 2010, 21:56.sigpic
Team Xray
Comment
-
Ikke noe å bekymre seg over. Losi er en knall bil fra før!!
Det er ikke spesielt dyrt å kjøpe to demper tårn og 12 grader casterblokker. Lurer på hva de har gjort når det står at de har flyttet innfesting til splintene til styrespindlene, og hva som er forskjellig med innfestingen av bakre bærearmene. Ellers så er bilen stort sett den samme.
Tror kanskje den leveres med den justerbare fremre bærearmsholderen også, men det er ikke all verden.
Ken har nok rett i at det ikke vil være så stort behov for den her, Hof og Skien peker seg kanskje ut, men det er det.
Frode er akkurat nå på messa men skal snakke med han når han kommer hjem. Han har trolig noe god info å komme med
Comment
-
-
-
-
Ja Rune. Vi får vel se....
Jeg fant beskrivelsene på bærearmsholderene. Der er like de som er på vanlig 2.0 men sorte, så ikke noe nytt der i gården. De er vel option på vanlig 2.0, men samme funskjon med tanke på hjulvinkler.
Er fremdeles mest spent på hva man merker av forskjell på de nye forstillingsdelene med tanke på at plasseringen av King boltene.
Ken, du vet at de gamle Kyoshoene var de beste.... Det er derfor de ikke vinner noe særlig store løp lenger...
Comment
-
Originally posted by A.M View PostJa Rune. Vi får vel se....
Jeg fant beskrivelsene på bærearmsholderene. Der er like de som er på vanlig 2.0 men sorte, så ikke noe nytt der i gården. De er vel option på vanlig 2.0, men samme funskjon med tanke på hjulvinkler.
Er fremdeles mest spent på hva man merker av forskjell på de nye forstillingsdelene med tanke på at plasseringen av King boltene.
Ken, du vet at de gamle Kyoshoene var de beste.... Det er derfor de ikke vinner noe særlig store løp lenger...Skal gjøre den snillere og smoothere over dumper.
Comment
-
Originally posted by Sturla View PostVet du når den er tilgjengelig Martin?
Comment
-
Om man regner litt på det, så er den nye bilen "verdt" noe mer enn den vi har i dag.
Om man bruker "usa-priser" så får man deler som i dag tilsammen koster ca 1100,-
Justerebare hingepin holdere, servo horn i alu, tettede hjulmuttere, spindler i alu og caster blokker i alu er det man får ekstra på den nye bilen.
Blir spennende å se om det blir noe prisforskjell på den "gamle" og den nye.
Forventet levering hos JRCracing.se er 22 mars, prisen vil bli ca 4250,- Norskesigpic
Team Xray
Comment
-
En annen nyhet er jo også Nitrotec motoren, utviklet av Losi i samråd med Novarossi. Denne skal være optimalisert for kjøretid og en mer lineær momentkurve, og blir nok motoren vi satser på fra butikken ihvertfallSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Posts: 440,447
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment