Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvordan klarer dere å herpe de a? jeg får det ikke til jeg men jeg har en del sluring på clutch. får ikke dratt wheelies engang jeg.
    '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

    Comment


    • Jeg sarva en del av disse jeg også, helt til jeg fikk meg nye chassis plater, det viste seg at de var bøyd den ene veien...2-3 grader...det var nok til at jeg svidde av ca 10 stykker før jeg fant feilen..
      Eirik Vaktdal - Savage SS BigBlock 4.6
      Rød-27.045 mHz & Hvit-26.885 mHz

      Comment


      • legg merke til det fine bordet... :wink:
        Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
        Jørn Birkeland. 74.Modell
        http://www.bountyhunter4x4.com/

        Comment


        • ett til
          Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
          Jørn Birkeland. 74.Modell
          http://www.bountyhunter4x4.com/

          Comment


          • Da er det bestemt at Lørdag blir den store dagen.
            Planlegger en heldagstur til Tveit. Her er det fint å kjøre.
            Ta med nistepakke, kaffe og det du har av reservedeler.
            Så sett av Lørdagen til kjøring. Jeg bestiller finværet.
            Petter Alvestad -68
            Savage SS 4.6
            Stavanger

            Comment


            • Hvor er Tveit, ikke serlig lokalkjent i disse trakter..
              Eirik Vaktdal - Savage SS BigBlock 4.6
              Rød-27.045 mHz & Hvit-26.885 mHz

              Comment


              • Kjøre ut snart eg
                Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                Jørn Birkeland. 74.Modell
                http://www.bountyhunter4x4.com/

                Comment


                • Tveit:
                  Kjør E39 ut til Bråstein. Ta til venstre mot Sviland. Kjør et stykke forbi Rogaland Arboret til du ser skilt ned til en BMX bane på venste side. Kjør forbi dette skiltet og ta til høyre ved krysset. Da er det ca. 5 minutters kjøring så ser du sandtaket på høyre hånd.
                  Håper så mange som mulig tar turen og gjør en heldag ut av det.

                  Da er forresten SS 4.6 montert og klar for innkjøring. Noen som blir med i kveld til Biltilsynet? Satster på og være der ute klokken 1800.
                  Petter Alvestad -68
                  Savage SS 4.6
                  Stavanger

                  Comment


                  • Jeg er kommer ut jeg også.

                    Har forresten sikret meg EuroPris båt nå
                    HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                    Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                    Comment


                    • Originally posted by Palves
                      Tveit:
                      Kjør E39 ut til Bråstein. Ta til venstre mot Sviland. Kjør et stykke forbi Rogaland Arboret til du ser skilt ned til en BMX bane på venste side. Kjør forbi dette skiltet og ta til høyre ved krysset. Da er det ca. 5 minutters kjøring så ser du sandtaket på høyre hånd.
                      Håper så mange som mulig tar turen og gjør en heldag ut av det.

                      Da er forresten SS 4.6 montert og klar for innkjøring. Noen som blir med i kveld til Biltilsynet? Satster på og være der ute klokken 1800.
                      Jeg kommer ivertfal
                      har montert 3gear i dag må få teste den
                      Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                      Jørn Birkeland. 74.Modell
                      http://www.bountyhunter4x4.com/

                      Comment


                      • har montert 3gear i dag må få teste den

                        Du vil ikke angre, bilen går relativt mye bedre med tre trinnskasse..
                        Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd, helt til jeg klarte og slå bilen i revers mens den gikk full pine forover, overraskende nok ble det bare et brudd i et tannhjul..
                        MorteN Stokke

                        Comment


                        • Tar meg en tur til biltilsynet og gjør ferdig innkjøringen. Kanskje litt bashing etterpå også... :P
                          Er der ute ca 18:30.
                          Petter Alvestad -68
                          Savage SS 4.6
                          Stavanger

                          Comment


                          • Jepp, da er Savage'n klar for Tveit!

                            Har montert nytt 1. gir, ny skliplate, ny tankbeskytter, ny kjøletopp, nytt motorfeste og sikkert noe til som jeg ikke husker..

                            Bare for å høre, er det noen andre som kjører på 40.695mhz? I så fall tar jeg med meg en mottager og sender ekstra.
                            HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                            Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                            Comment


                            • Originally posted by HPI
                              Jepp, da er Savage'n klar for Tveit!

                              Har montert nytt 1. gir, ny skliplate, ny tankbeskytter, ny kjøletopp, nytt motorfeste og sikkert noe til som jeg ikke husker..

                              Bare for å høre, er det noen andre som kjører på 40.695mhz? I så fall tar jeg med meg en mottager og sender ekstra.
                              Hadde det vært en idé å inkludere frekvensen i signaturene våre?
                              I alle fall oss fra stavanger.. jeg kjører på 26.885 og 26.995 hvis jeg ikke tar helt feil
                              Lars Richardsen -1980 mod.
                              TT EK4 S2 -- TT EB4 Ford focus Rally game
                              26.895Mhz - 26.995Mhz

                              Comment


                              • Originally posted by HPI
                                Jepp, da er Savage'n klar for Tveit!

                                Har montert nytt 1. gir, ny skliplate, ny tankbeskytter, ny kjøletopp, nytt motorfeste og sikkert noe til som jeg ikke husker..

                                Bare for å høre, er det noen andre som kjører på 40.695mhz? I så fall tar jeg med meg en mottager og sender ekstra.
                                har 27.045 Mhz.(am) HPI tar du med deg tingå du selle te meg på lørdag.då hvis eg ikje hente di os deg i mårå.ser og ut så eg trenge disse stengene så ska ner gjennom styretårnå,har du di og
                                kjøre ner te birkemo å spør hvis eg ikje har fått svar av deg ang.di stengene i 4 tiå
                                Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                                Jørn Birkeland. 74.Modell
                                http://www.bountyhunter4x4.com/

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X