Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jornbr
    Originally posted by HPI
    Jepp, da er Savage'n klar for Tveit!

Har montert nytt 1. gir, ny skliplate, ny tankbeskytter, ny kjøletopp, nytt motorfeste og sikkert noe til som jeg ikke husker..

Bare for å høre, er det noen andre som kjører på 40.695mhz? I så fall tar jeg med meg en mottager og sender ekstra.
    har 27.045 Mhz.(am) HPI tar du med deg tingå du selle te meg på lørdag.då hvis eg ikje hente di os deg i mårå.ser og ut så eg trenge disse stengene så ska ner gjennom styretårnå,har du di og
    kjøre ner te birkemo å spør hvis eg ikje har fått svar av deg ang.di stengene i 4 tiå
    Jeg har stengene også ja. Ingen problem
    HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
    Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

Comment

• Da har man kjørt Wide Open Throttle metoden for innkjøring på Savagen. Det virker som den går bra så langt i alle fall. Blir greit og komme seg til Tveit i morgen å få bilen skitten også......
      Petter Alvestad -68
      Savage SS 4.6
      Stavanger

Comment

• Stikker ut på biltilsynet i 6 tiden. Noen andre?

Må en tur på asfalten for å finjustere litt... :P
        HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
        Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

Comment

• I dag er det krabbefest på stranden i nabolaget, så ingen kjøring.
          Jeg kommer inn til Tveit i morgen så snart jeg er i kjørbar stand.
          Var det en idé og samles ved Biltilsynet i morgen tidlig og kjøre kolonne til Tveit. Sikkert greit for de som ikke har vært der før.
          Vel vel, jeg kommer som sagt inn så snart jeg kan.
          Ikke ødelegg bilen i dag da Olav :wink:
          Petter Alvestad -68
          Savage SS 4.6
          Stavanger

Comment

• Kommer ut i morgen omtrent klokken 1500 jeg. Er folk fortsatt på Tveit da, eller har dere reist hjem for å reparere? Når reiser dere utover?
            Audun Thomassen (-80)
            Savage 30 - RC10B4 - RC18MT - Mini Z MR01 - Kyosho J3 Cub - Dragonfly #4 og #36b
            Så mange leker, så lite tid...

Comment

• Originally posted by AudunT
              Kommer ut i morgen omtrent klokken 1500 jeg. Er folk fortsatt på Tveit da, eller har dere reist hjem for å reparere? Når reiser dere utover?
              sko vist kjøra fra biltilsynet ca.kl.11. + - ,.
              Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
              Jørn Birkeland. 74.Modell
              http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• Blir med til tveit i mårra ja..
                Var oppe for å sjekke forholda i dag...det var faktisk et jævla bra område å kjøre på...Vi får ta noen MONSTER hopp i sandhaugane, glede meg..
                Eirik Vaktdal - Savage SS BigBlock 4.6
                Rød-27.045 mHz & Hvit-26.885 mHz

Comment

• Originally posted by AudunT
                  Kommer ut i morgen omtrent klokken 1500 jeg. Er folk fortsatt på Tveit da, eller har dere reist hjem for å reparere? Når reiser dere utover?
                  Ja, jeg har lagt planer om å ta en helaften på Tveit jeg vertfall.

Vi kan si halv 12 på biltilsynet (parkeringsplassen) så får vi ta det videre derfra.

@ Petter:
                  hehe.. bilen er like hel den

Comment

• Originally posted by HPI
                    Originally posted by AudunT
                    Ja, jeg har lagt planer om å ta en helaften på Tveit jeg vertfall.

Vi kan si halv 12 på biltilsynet (parkeringsplassen) så får vi ta det videre derfra.

@ Petter:
                    hehe.. bilen er like hel den
                    mjaa,, då ligge eg ennå å bure i køyå.e vel nere kl.13.eg,-
                    Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                    Jørn Birkeland. 74.Modell
                    http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• Ser ut til at jeg er i køya jeg og
                      Så en aldri så liten tur innom seland og handle noen servohorn og kanskje noen nye dekk som er litt bedre balanserte hvis prisen ikke er til å bli svimmel av.
                      Og så ser det ut til å være klart
                      Lars Richardsen -1980 mod.
                      TT EK4 S2 -- TT EB4 Ford focus Rally game
                      26.895Mhz - 26.995Mhz

Comment

• Jeg stikker opp til Tveit i 12 tia...bare 10 min fra hvor jeg bor...snakkes sikkert der..

Comment

• Da skal jeg bare koke kaffen så kjører jeg ut til Tveit også.
                          Petter Alvestad -68
                          Savage SS 4.6
                          Stavanger

Comment

• HVOR BLE DERE AV?

Kjørte til Tveit i 12:30 tiden, men når jeg kom bort, ble jeg jaget vekk av en fjott som jobba der..Jeg kunne bare glemme å kjøre noe RC-bil der ja..
                            Etter to timer med leting i regn og vind, ble jeg enig med meg selv om at det kanskje var best å reise hjem.Så nå sitter jeg slukøret forran pc'en og venter på at det er noen som skal avtale kjøring i mårra eller noe..

sukk

Comment

• Fikk melding fra Palves om at de ikke fikk lov til å kjøre på Tveit, så de har forflyttet seg til BMX banen på Sviland. Jeg reiser ut dit nå.
                              Audun Thomassen (-80)
                              Savage 30 - RC10B4 - RC18MT - Mini Z MR01 - Kyosho J3 Cub - Dragonfly #4 og #36b
                              Så mange leker, så lite tid...

Comment

• ok

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X