Lite aktivitet?
Hvis været er brukbart i helga (lør/søn) skal jaffal eg kjøre på Forus.
Ser det har kommet mer sand og grus i området mellom båsdeponiet og nybygget til Vetco og IKEA varelager.
Det må eg teste ut. Noen som er med?????
Savage ssO.S .30,TruckZilla .46(rtr .25 ) T2M .15 m/ tuned pipe,FW05t og Blue Streak .15 (båt), Pro Boat ShockWave 36.
Hitec SRX 40.875Mhz
Svein-Olaf Ognedal, 76mod
Lite aktivitet?
Hvis været er brukbart i helga (lør/søn) skal jaffal eg kjøre på Forus.
Ser det har kommet mer sand og grus i området mellom båsdeponiet og nybygget til Vetco og IKEA varelager.
Det må eg teste ut. Noen som er med?????
Meg å Soffen e ute i 13 tiå. hvis någen ser seg te å ta turen ut. han snakka om en annen plass å kjøra. men me sko møtas på den vanligge plassen. e me ikje der kan du/dåkkår ringa å spør på 41293585
Lenge siden sist. Ble det noe kjøring på dokke i dag.
Måtte på jobb. Og skal det i morra også. Blir antagelig ikke kjøring før neste år for min del. Sukk.....
Savner det gjør det.
Tor Harald Tessem 1976 modell
Eier Av FG Monster Truck RTR
Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk
Hva vil du som kjører nitro si er den beste av de på 4.6 SS ?
Tja har ikke prøft Modeltec. På 4,6en har jeg bare brukt trinity, å den funker bra på 4,6den.
Tenkte å prøve modeltec når jeg skal kjøpe neste gang, hørt den er bra.
Da blir det modeltec på meg, så slipper jeg å kjøre forbi Sandnes for å få fuel. Du skal få rapport hvordan den funker, hvis jeg får den til å svive i denne kulda da Minus 6.8 hos meg akkurat nå
Jan Lie
62`Mod
Savage SS 4.6 Onroad / Savage X Offroad
Da blir det modeltec på meg, så slipper jeg å kjøre forbi Sandnes for å få fuel. Du skal få rapport hvordan den funker, hvis jeg får den til å svive i denne kulda da Minus 6.8 hos meg akkurat nå
-2,6 i Stavanger. Har kjørt i den tempen før å det funker. tvi tvi.
Det blir litt spennende, har ikke kjørt nitro på 25 år. Må vel frem med hårføneren å forvarme motoren, husker vi gjorde det før når det var minus grader for å starte lettere
Jan Lie
62`Mod
Savage SS 4.6 Onroad / Savage X Offroad
Comment