Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Di så har lyst på bildene fra i dag må senna meg en PM med mailensinn i det blei mye bra bilder :wink:

    Senne di Zippa. Zippfilå blei øve 15mb. fleste mail adressar takle ikje mær en 10mb.
    Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
    Jørn Birkeland. 74.Modell
    http://www.bountyhunter4x4.com/

    Comment


    • Eg blir med på dugnaden på lørdag, tar med SS, spade, grafse, rive, trillebår, kaffi og kanskje ungene, Sofie 6år og Kasper 3år

      Snakkes
      Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
      HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

      Comment


      • Eg må se formen an. Det er storfest på jobb på fredag heheh. Og da pleier et og bli ein del øl, sprit og cognaq :P
        Tor Harald Tessem 1976 modell
        Eier Av FG Monster Truck RTR
        Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

        Comment


        • Ja, da var bilen klar igjen, og det er jeg også.
          Tar turen ut til Forus ca. 16:00
          Olav, om du kommer så ta med fuel. Du trenger ikke ta med bærearmer, men husk båten i dag
          Petter Alvestad -68
          Savage SS 4.6
          Stavanger

          Comment


          • Originally posted by Palves
            Ja, da var bilen klar igjen, og det er jeg også.
            Tar turen ut til Forus ca. 16:00
            Olav, om du kommer så ta med fuel. Du trenger ikke ta med bærearmer, men husk båten i dag
            Kjører ut nå jeg.

            Skal ta med båt, fuel, bærearm, clutchklokke og spur..
            HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
            Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

            Comment


            • Jamen!!!

              Lørdag begynne jo rypejaktå!

              Kan dessverre ikkje ver med å grava, for då e eg i Sirdalen...
              Har til og med fått fri fra jobb mandag og tirsdag så langhelgå e sikra! Glede meg så ein unge!

              Va forresten ute å ralla litt på Forus i lunsjen i dag. Det va pop på jobb når eg hadde firmabilen full av RC-bil!! Hadde ikkje plass te alt eg sko ha med ut på jobb. Gøy når ungane i gadå klatre inn i bilen for å se ka eg har med!!

              Någen så har motforestillinger mot å bruka locktite på ting og tang?
              Mektig lei av å skru opp bilen kvert 3. minutt for å skru fast tannhjul og lager.

              Nå e ungen lagt så nå kan pappa gå i garasjen å skru litt på den andre "baby'en"...
              ---
              Rune - 79 mod.

              Carson Comanche 1:6

              Comment


              • Tror ikkje eg får sjans nå på lørdag te dugnad
                Stille på videre arbeud......
                Ein ting....... har me fått lov te og laga bane? eller tar me oss lov? :?

                Comment


                • Re: Jamen!!!

                  Originally posted by Østerhus
                  Någen så har motforestillinger mot å bruka locktite på ting og tang?
                  Mektig lei av å skru opp bilen kvert 3. minutt for å skru fast tannhjul og lager.
                  Metall mot metall = Locktite
                  HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                  Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                  Comment


                  • Får antalgelig ikke tid til og komme ut i dag. Snufs... Alt for mye som må gjøres.
                    Tor Harald Tessem 1976 modell
                    Eier Av FG Monster Truck RTR
                    Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

                    Comment


                    • KNfilter og støv

                      Får nok ikke anledning eg heller.
                      KN filter i grushaugen var ikke så lurt.
                      Nå ville imprtøren av filteret ha både motor og filter til inspeksjon.
                      Savage ssO.S .30,TruckZilla .46(rtr .25 ) T2M .15 m/ tuned pipe,FW05t og Blue Streak .15 (båt), Pro Boat ShockWave 36.
                      Hitec SRX 40.875Mhz
                      Svein-Olaf Ognedal, 76mod

                      Comment


                      • Re: KNfilter og støv

                        Originally posted by soffen
                        Får nok ikke anledning eg heller.
                        KN filter i grushaugen var ikke så lurt.
                        Nå ville imprtøren av filteret ha både motor og filter til inspeksjon.
                        Bommkjøp det filteret

                        tor harald hvor blir det av videoene
                        video må ha video :wink:
                        Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                        Jørn Birkeland. 74.Modell
                        http://www.bountyhunter4x4.com/

                        Comment


                        • Jeg får nok ikke tid til å svippe utom jeg heller.. Må bruke dagen på å sette Savagen sammen igjen.

                          Fikk pakke fra elefun i dag. 2 kronhjul skulle jeg ha, men de hadde selfølgelig bare ett! Får kjøre med ett nytt bak og ett halvveis framme.
                          HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                          Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                          Comment


                          • Originally posted by HPI
                            Jeg får nok ikke tid til å svippe utom jeg heller.. Må bruke dagen på å sette Savagen sammen igjen.

                            Fikk pakke fra elefun i dag. 2 kronhjul skulle jeg ha, men de hadde selfølgelig bare ett! Får kjøre med ett nytt bak og ett halvveis framme.
                            klarer vell en liten tur ikje så mye tid å skru sammen bilen vell.
                            Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                            Jørn Birkeland. 74.Modell
                            http://www.bountyhunter4x4.com/

                            Comment


                            • Men Palves skal kjøre.
                              Tar turen ut nå straks. Feltmekker nytt spurgear og så er vi i gang.
                              Kom igjen Olav, du setter sammen den skranglekassen din på no time og så kommer du ut du også.

                              PS!
                              I morgen er det pøsregn og landskamp i fotball.
                              Petter Alvestad -68
                              Savage SS 4.6
                              Stavanger

                              Comment


                              • Originally posted by Palves
                                Men Palves skal kjøre.
                                Tar turen ut nå straks. Feltmekker nytt spurgear og så er vi i gang.
                                Kom igjen Olav, du setter sammen den skranglekassen din på no time og så kommer du ut du også.
                                eg komme fort så mulig ut
                                Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                                Jørn Birkeland. 74.Modell
                                http://www.bountyhunter4x4.com/

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X