Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eg må vente til 9 tiden i kveld før eg kan dra

    kommer ut til biltilsynet halv ti, håper det er folk der ennå

    e.
    Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
    HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

    Comment



    • sån aligavell syns eg den beetlen e heil konge
      Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
      Jørn Birkeland. 74.Modell
      http://www.bountyhunter4x4.com/

      Comment


      • heheh konge bilde. Likte godt det bilde der heeheh
        Tor Harald Tessem 1976 modell
        Eier Av FG Monster Truck RTR
        Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

        Comment


        • Eg har et forslag :

          Det er så mange som har kule biler at vi burde avtale en samling der flest mulig biler kjørte bak biltilsynet. Alle som har videokamera, kunne tatt de med. Hvis vi hadde masse film, mange biler, kul musikk kunne vi laga enda mer film av kjøring på Forus. Filming fra flere vinkler.

          Montere kamera på Savage ? Forslag ?

          Kunne omkalt plassen bak biltilsynet for "Forus RC Monster Park". Tatt det en lørdag eller søndag om et par uker, slik at flest mulig kan vere med, forbeholdt fint ver, og tørt. Litt kipt med de jævle sølepyttene.

          Hvilke biler her vi ?
          Savage 25
          Savage 4.6 SS
          FG Monster
          Buggy
          Andre ?

          Noen som har helikopter som vil være med på film ?

          Action stunt med hopp over svevende helikopter
          Action suicide hopp med Savage VS Savage kræsj mot hverandre.

          Andre ville ideer ? Kom med forslag, dette kan bli gøy å vere med på
          Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
          HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

          Comment


          • Høres ikke ut som en dum ide det nei. Må allikevel si at "oppmøtet" på forus er veldig bra slik det er nå også, og det er nesten alltid noen som er ute.

            Men jeg støtter forslaget om å lage til en samling der flest mulig tar med det de har av rc kjøretøy å lager en hel dag utav det.

            Angående det med vanndammene.. Jeg tar med en spade hvis jeg skal ut i dag, så får vi vertfall fyllt igjen foran hoppene. Om andre også hadde tatt med hadde vert fint. Noen som har stor nok bil eller henger til å få med trillebår?
            HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
            Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

            Comment


            • Originally posted by HPI
              Høres ikke ut som en dum ide det nei. Må allikevel si at "oppmøtet" på forus er veldig bra slik det er nå også, og det er nesten alltid noen som er ute.

              Men jeg støtter forslaget om å lage til en samling der flest mulig tar med det de har av rc kjøretøy å lager en hel dag utav det.

              Angående det med vanndammene.. Jeg tar med en spade hvis jeg skal ut i dag, så får vi vertfall fyllt igjen foran hoppene. Om andre også hadde tatt med hadde vert fint. Noen som har stor nok bil eller henger til å få med trillebår?
              det hadde vært kjekt.ivertfall så lenge jeg ikke er eier av det helikopteret
              -sån aligalvell e dår fint seinare i dag så holde me "avtalen" me å vera der i mellom kl.6-7
              Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
              Jørn Birkeland. 74.Modell
              http://www.bountyhunter4x4.com/

              Comment


              • Eg har stor nok bil til trillebår, men har ikke tid idag.

                Neste gang eg e ute tar eg med spade, trilleborr, spett og evt andre redskap.

                Vi må gjøre noe slik at vannet ikke legger seg, dvs lager pytter.

                Det hadde vært kult med kamera montert på en av bilene
                Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                Comment


                • Jeg er ute i 6 tiden. Må finne nytt karrosseri til Savage'n først
                  HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                  Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                  Comment


                  • Originally posted by HPI
                    Jeg er ute i 6 tiden. Må finne nytt karrosseri til Savage'n først
                    me snakes der
                    Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                    Jørn Birkeland. 74.Modell
                    http://www.bountyhunter4x4.com/

                    Comment


                    • Kjører ut på Biltilsynet om 20 min om det er noen andre som er klar.
                      HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                      Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                      Comment


                      • Originally posted by HPI
                        Kjører ut på Biltilsynet om 20 min om det er noen andre som er klar.
                        ja kommer.
                        400svar på denne tråden nå foresten
                        Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                        Jørn Birkeland. 74.Modell
                        http://www.bountyhunter4x4.com/

                        Comment


                        • Meg og HPI ska ut KL. 18.30 + -.
                          Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                          Jørn Birkeland. 74.Modell
                          http://www.bountyhunter4x4.com/

                          Comment


                          • eg e nok ikje så langt unna. Bare håba at veret holder
                            Tor Harald Tessem 1976 modell
                            Eier Av FG Monster Truck RTR
                            Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

                            Comment


                            • Originally posted by thtessem
                              eg e nok ikje så langt unna. Bare håba at veret holder
                              Høres bra ut! Virke jo ganske lovende vertfall
                              HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                              Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                              Comment


                              • Javel. Kult å treffa gjenger på Forus.

                                Sjøl om det blei litt amputert kjøring med hjul så hoppa av. Men ikkje någe problem for Montér Forus. Hadde ny mutter og alt skulle ver gudd!

                                Men som någen kansje fekk med seg så måtte eg bæra bilen te slutt. Trodde eg hadde gått tom for bensin. Men nå når eg komme hjem så finne eg ut at der E bensin. Men eg får ikkje pumpa han inn. Trykke så ein gal på pumpå, men han drar ikkje inn.
                                Sjekka at der e gjennomgang i slangen ner te tanken så då vett eg ikkje ka så e galt.

                                Någen så har tips? Det e jo lørdag i mårå og fina veret e meldt!! HJELP!
                                ---
                                Rune - 79 mod.

                                Carson Comanche 1:6

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X