Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tenker eg skal få litt tid jeg også til og kjøre en time eller to. Stikker ut ca 18 tiden tenker eg. Gjerne at jeg stikker ut litt før.

Bare været holde heheh
    Tor Harald Tessem 1976 modell
    Eier Av FG Monster Truck RTR
    Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

Comment

• Ok, jeg er der ute klokken 17:00.
      Været ser lovende ut..... :wink:
      Petter Alvestad -68
      Savage SS 4.6
      Stavanger

Comment

• Då kommer eg også rundt 17 tiden

Comment

• Nei, jeg har ikke fått fikset bilen enda. Dempertårnet var knekt på 3 plasser og diffhuset punktert slik at greasen lekker ut.

Nye deler er sendt fra tyskland i dag, så det burde ikke være så lenge til jeg er klar igjen.
          HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
          Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

Comment

• Hvor lang tid tar det fra du bestiller, til delene kommer. Hva med fortolling, går det greit. Går selv og venter på deler fra Krikke
            Jan Lie
            62`Mod
            Savage SS 4.6 Onroad / Savage X Offroad

Comment

• Originally posted by FGMonsterTruck
              Hvor lang tid tar det fra du bestiller, til delene kommer. Hva med fortolling, går det greit. Går selv og venter på deler fra Krikke
              Tar normalt 3-5 dager. Større forsendelser som biler ol. tar 3-8 dager.

Tollbehandlingen skjer forenklet via posten, så der er det ingen problem.
              HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
              Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

Comment

• Da er min pakke rett rundt hjørnet, fikk bekreftelse fra Krikke forrige onsdag at det var klar for sending. Så da henter jeg bare pakken på posten Enkelt å greit med andre ord
                Jan Lie
                62`Mod
                Savage SS 4.6 Onroad / Savage X Offroad

Comment

• Originally posted by HPI
                  Nei, jeg har ikke fått fikset bilen enda. Dempertårnet var knekt på 3 plasser og diffhuset punktert slik at greasen lekker ut.

Nye deler er sendt fra tyskland i dag, så det burde ikke være så lenge til jeg er klar igjen.
                  Synd at det skulle ryke. Va greit nok og kjøre i dag. Men heheh det regna litt også :P

Har fått ein rar lyd på bilen min som eg ikje fatter ka kan vær. Men det kan me se på når du har fått bilen i orden.

Comment

• Solen skinner, og værmeldingen sier at den skal gjøre det utover kvelden også. Det betyr vel kjøring!
                    Noen andre som skal ut?
                    Petter Alvestad -68
                    Savage SS 4.6
                    Stavanger

Comment

• Originally posted by Palves
                      Solen skinner, og værmeldingen sier at den skal gjøre det utover kvelden også. Det betyr vel kjøring!
                      Noen andre som skal ut?
                      Jupp må bare fikse ein del små ting før jeg kan komme ut
                      Kommer alt i fra 17 - 18 tiden en gang. :wink:

Comment

• Originally posted by Palves
                        Solen skinner, og værmeldingen sier at den skal gjøre det utover kvelden også. Det betyr vel kjøring!
                        Noen andre som skal ut?
                        Jupp må bare fikse ein del små ting før jeg kan komme ut
                        Kommer alt i fra 17 - 18 tiden en gang. :wink:

Hmmm regner igjen nå. Me får se ut over dagen om hva som skjer. Blir det nokså greit vær så er det fult mulig og kjøra. Men piss regner det. Så kveit eg ikje

Comment

• Det ble ikke det helt store været akkurat.
                          Jeg blir hjemme og forsøker finne en bedre værmelder........ :?
                          Petter Alvestad -68
                          Savage SS 4.6
                          Stavanger

Comment

• heheh va ein tur ute og titta litt. Det va mye vann og kalt. Så det ble ikke noe kjøring. Droppa det. Det va vann oppe i haugen også. Så ut som puttene va noe dype også. Heheheh :wink:

Comment

• Kan vi kansje ta en ny dugnad neste helg ? Vi må få gjort bedre arbeid der ute for å få unna alt vannet. Noe må gjøres i dette jæv** regnet, hvis det skal kjøres mer. Eg e iallefall dritt lei av å ha bilen triltende gjennom vann putter.
                              Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                              HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

Comment

• Någen så ska ut å kjøra i dag så eg kan se på :wink:
                                Bler ikke Savage kjøring før om en månes ti på meg. Men Rushen ska på beinå te neste helg
                                Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                                Jørn Birkeland. 74.Modell
                                http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X