drar ned for å kjøre nå....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
STAVANGER
Collapse
X
-
Ring Hobbyfix på tlf: 99111155. Han seller MRF fuel.Originally posted by Raptor2Hei, dere som kjører bil her i stavanger bruker dere kun Jero fuel til bilene eller vor får dere tak i annet merke fuel..?Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
Jørn Birkeland. 74.Modell
http://www.bountyhunter4x4.com/
Comment
-
Ska du ut i dag Petter?Originally posted by PalvesBirkemo i Stavanger har Trinity og Byron
Sæland i Sandnes har ModelTechnics
Svare du på sms
Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
Comment
-
Bane hadde vert kjekt, men ville hellar hadt flere nice hoppOriginally posted by NerubianE dokke så samlest for å kjøra på forus ivrige itte å kanskje ta steget videre og få lagt en bane elle noge sånt?

PS: Hva tror dere om denne motoren fra LRP :
Z.28R Spec.2 Pullstart
3,81hp
Tror bror min er fremdeles sponset av LRP, så ska skjekke hva jeg kan få denne for.Leif Kenneth Svaasand -78
MTA-4 + mange andre Rc biler
Jeg springer kun viss noen springer etter meg.
Comment
-
OS30 er tingenOriginally posted by BirdHouseBane hadde vert kjekt, men ville hellar hadt flere nice hoppOriginally posted by NerubianE dokke så samlest for å kjøra på forus ivrige itte å kanskje ta steget videre og få lagt en bane elle noge sånt?

PS: Hva tror dere om denne motoren fra LRP :
Z.28R Spec.2 Pullstart
3,81hp
Tror bror min er fremdeles sponset av LRP, så ska skjekke hva jeg kan få denne for.
Dendere du spør om har ivertfall ikke den effekten så oppgis.
Var en dynotest av 28ere for ikke så lengesiden her på forumet. Den kraftigste 28en hadde 1.8hk. Gjennomsnittet låg på 1.5hk.
Så 3.81hk er bare tull.
Den er og helt identisk å se til så den gamle SH28en. Jeg har ikke tro på den motoren.
Her er et bilde av SH28.Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
Comment
-
Jeg kommer nok til å prøve den fra LRP, siden jeg sikkert får den mye billigere en OS30.
+ se her:
Leif Kenneth Svaasand -78
Comment
-
Jo lykke til. Skal bli kjekt å se hva den duger til når du kommer ut å viser den.
Er det en ting jeg har lært meg når det gjelder denne hobbyen, er å ikke høre på hva folk har hørt om ting.
Traff noen så kjørte på biltilynet en dag. Dem hadde en eller annen 28" motor.
Når jeg viste frem min fikk jeg høre; det er jo 28"orginalmotoren å dender er dauere en våres(begge 2 hadde lik motor).
Kjeften gikk fort igjen når jeg tok en runde.
Den motoren du vill ha er 100% identisk med den ganske gamle SH28 somsakt. Eneste forsjellen er fargen på kjøletoppen.
Det sier meg en ting
Jeg har sett hva OS30 er god for. Det blir minn neste motor uansett om det viser seg om den du skal ha er sprekere, drar bedre vet jeg den ikke gjør det er fystsk umulig. 4,6cc vs 5,0cc. No Way...
Muligens du får den en 500kr billigere en OSen, men så er det og en mindre motor + fra en mindre kjent produsent. OS har eksistert siden RCsteinalderen. Å det sier ivertfall litt for meg.Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
Comment
-
TIME WILL TELL.
Vett ikkje hvor lenge LRP har eksistert, men har brukt mye LRP helst siden jeg started med RC. Og det er vell nesten 20 år siden. Jeg og mine brødre har kjørt Elektro 1/10 off road og on road i mange år og LRP har alltid vert et VILT bra merke.
Vett jo at elektro ikkje er fuel, men tviller di er dårligere med fuel en elektro.
Men kommer jo selfølgeli an på hva pris jeg klarer forhandle meg til. Jeg vett at det er vilt mange som elsker OS30, så den må jo være noe av det beste.Leif Kenneth Svaasand -78
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment