Hva med å kjøre på en BMX bane? Det er jo flere av di i Rogaland. 1 på Gandal, 1 på Kverneland og 1 på Klepp jeg kjenner til. Men kanskje lurt å spør BMX klubbene om det er greit først.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
STAVANGER
Collapse
X
-
Har ikke vært der og sett på en god stund.
Nye steder er alltid interressant. Men plassen som vi kjører på nå ved gjennvinningsanlegget er egentlig ganske genial.
Vi skal ut i kveld også i 6-7 tiden. Heng dere på
Petter Alvestad -68
Savage SS 4.6
Stavanger
Comment
-
Kommer kl. 18.34.07.54Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
Jørn Birkeland. 74.Modell
http://www.bountyhunter4x4.com/
Comment
-
Hvor er dette gjennvinningsanlegget? Så kanskje jeg kommer bort en gang.Originally posted by PalvesHar ikke vært der og sett på en god stund.
Nye steder er alltid interressant. Men plassen som vi kjører på nå ved gjennvinningsanlegget er egentlig ganske genial.
Vi skal ut i kveld også i 6-7 tiden. Heng dere på
Jeg var i et grus-tak nesten ved bjerkreim (bue) i dag. Var drid kult. Høye vegger å klatre i og masse hop osv. Skal prøve å få tatt noen bilder å poste.Leif Kenneth Svaasand -78
MTA-4 + mange andre Rc biler
Jeg springer kun viss noen springer etter meg.
Comment
-
hei nå har vi også fått profil her vennlig hilsen Gudleif Og Leif-Eirik
skal ut å kjøre i morgen også hehe artig det hær.........
takk for god hjelp til mekking og justering på SavageX en våres
trur det hadde blitt dårlig med kjøring i dag vis det ikke hadde vært for dokker, petter og jørn.
kuuuule fyrer med masse peiling...........
Gudleif Johnsen 1975 mod
Bor på Forus i Stavanger
Comment
-
Film fra 20.07
Heisann godtfolk og lenge siden sist!
Legger ut linken for nedlasting av film fra kjøringa ved Gjenvinningsanlegget i går. Den er litt stor, ca 60 Megabyte. Dersom noen ønsker tilsendt stillbildene, mail meg på klungland@hotmail.com så skal jeg sende dem i mail.
Torbjørn Klungland -73
BIL: HPI Savage 4.6 SS, Thunder Tiger DT10
BÅT: Arrow Shark 46" 26cc, Aquacraft Airforce m/GP42
Comment
-
Komer ut senere kansje.Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
Comment
-
Takker så masse. Men forhåpentligvis får jeg "ikke tid" til filming neste gang, hvis jeg har med bil og skal kjøre selv :wink:Originally posted by SavageX 1975Skikkelig kuuuuult at du var og filmet oss.......
Det der skal du få lov til å gjøre igjen
Torbjørn Klungland -73
Comment
-
Er en litt artig en på Randaberg også, og en litt nedgrodd på Hundvåg.Originally posted by BirdHouseHva med å kjøre på en BMX bane? Det er jo flere av di i Rogaland. 1 på Gandal, 1 på Kverneland og 1 på Klepp jeg kjenner til. Men kanskje lurt å spør BMX klubbene om det er greit først.Torbjørn Klungland -73
Comment
-
Samme greiene på Vardenes, temmelig nergrodd BMXbane.Originally posted by Kyle-TroyEr en litt artig en på Randaberg også, og en litt nedgrodd på Hundvåg.Originally posted by BirdHouseHva med å kjøre på en BMX bane? Det er jo flere av di i Rogaland. 1 på Gandal, 1 på Kverneland og 1 på Klepp jeg kjenner til. Men kanskje lurt å spør BMX klubbene om det er greit først.
Noen så skal ut i morgen(Lørdag)?Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment