Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage bilder & film

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kjører jo røffere enn det der da, det er bare det jeg har på film.
    HPI savage X 4.6

    http://fsracing.no

    Comment


    • HPI Savage 4,6. Må brukes opp før XL'en kommer i posten
      Attached Files
      Last edited by RCislife; 7 July 2008, 08:38.
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

      Comment


      • .............
        Last edited by Einart; 29 August 2012, 23:30.
        Hpi Savage Mach 28
        Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
        Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

        Comment


        • Slik er Savagen min nå med NYTT Escalade kaross med NYE Proline Paddledekk. (Max paddle)Slik så den ut før Dodge Charger kaross med Dirtbonz dekk!
          Attached Files
          sigpicKyosho Mad Force GXR28,HPI Savage X4.6, FG MT 29cc, FG MB Pro (RN Tuning pipe), HPI Baja ss 27.2 Race Port (gbe endbled,lights,futaba 3pk 2,4GHZ) HPI Savage Flux 6s. 40 Laker++!

          Comment


          • Savage XL med desert rat karosseri
            Attached Files
            SavageXL LRP ZR.30

            Comment


            • Noen bilder fra kjøring i dag.
              Attached Files
              SavageXL LRP ZR.30

              Comment


              • Originally posted by lystgass View Post
                Hvor faar jeg kj0pt slike demperbeskyttere?:

                http://i145.photobucket.com/albums/r...k/IMG_0253.jpg
                Mulig litt gammelt spørmål, men hiver like godt inn et svar jeg..

                Her får man slike rimelig billig: http://www.badhorsie.com/index.html


                Lars
                Traxxas Slayer, Traxxas Slash, Thunder Tiger Silver Fox Gold Edition (under restaurering), Tamiya Boomerang (børsteløs på vei), og flere kommer..

                Comment


                • Fikk tilslag på 8 originale støtdempere på ebay, så bestemte meg for å lage ett sett med dempere til asfaltkjøring. Brukte fuelslange til senkingen, biter på 3,5 cm.
                  Attached Files
                  SavageXL LRP ZR.30

                  Comment


                  • Hadde forresten vært fint om noen andre kunne postet bilder også, er den eneste som har lagt ut bilder etter nyttår. Rart om ikke noen har noe å vise frem, nye dekk, nytt karosseri eller nyvaska bil. Er vel greit med andre biler enn savage her også, nå som savageforumet er flytta hit.
                    SavageXL LRP ZR.30

                    Comment


                    • den var kul.
                      Har allltid hadd lyst på savage XL men hater det styret med NITRO.
                      Gløder,roto-Start ++++
                      Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                      Radio: Spektrum DX8

                      Comment


                      • Syns det er greit med nitro jeg, liker lyden og lukta Har litt lyst på en sav flux, den ser virker rimelig rå, men blir litt av en pris hvis en skal ha 2stk lipo og bra lader.

                        Er ikke ofte jeg har bruk for det oppsettet der på bilen, men de få gangene jeg skal så er det ganske kjapt å bytte dempere. Er tilbake til original høyde nå etter en tur i snøen, var ikke spes egnet til snøkjøring. Brukte de gamle demperne/fjærene til senking, så har nå helt nye dempere bilen rundt. Ble ganske mye mer spenst i bilen, så de gamle var nok modne for utskiftning.
                        Last edited by Eivind; 27 February 2009, 08:15.
                        SavageXL LRP ZR.30

                        Comment


                        • okei.
                          Men batteriet varer sikkert bare i 10min eller no sånt.
                          Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                          Radio: Spektrum DX8

                          Comment


                          • Ahh, du har baja, trodde du var elektrofan. Enkelt med bensinmotor, er vel lite justering, og fylling rett fra bensinpumpa da. Er min første bil det her, så får se hva som skjer videre, blir ikke noe ny bil dette året ihvertfall.
                            SavageXL LRP ZR.30

                            Comment


                            • Jeg er vel den eneste ssom har gått Fra Largescale ned til nitro! Men nå er jo jeg den som liker alt som blir styrt av en sender så bryr meg egentlig ikke
                              Hpi Baja 5b SS,cy26 marine with DS shell , DDM rear dom., GH alu parts, WT 813 carb, spektrum DX3.0

                              Comment


                              • Jeg liker også lyden og lukta av nitro, blir ikke helt den samme sjarmen med elektro. Nå kjører jeg XL, men neste gang blir det nok bensin, kanskje Baja eller noe sånn. Skal se om jeg ikke finner noen bilder jeg kan legge ut.

                                Edit: La til et bilde av Cudaen min.
                                Attached Files
                                Last edited by Rikky; 2 March 2009, 18:35. Reason: La til bilde
                                HPI Baja 5T
                                HPI Baja 5B

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X