Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage bilder & film

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nei, Kristian selv 8-) jeg gadd ikke xP eller jo... jeg holdt karosseriet når han herja med det xD
    Alexander Backmann 93-mod.
    Savage X 4.6 RTR:mrgreen:[Revers m/ mixer, Battery indicator, Grave Robber, Wheely Bar, Center skid +++++++] Sintech GT-8, Thunder Tiger et-eller-annet

    Comment


    • Tenkt jeg kunne legge ut noen bilder av min Savage 3.5.......Det er jo så lenge siden noen har lagt ut bilder her :sad: Liker å se hvordan andre biler ser ut så håper noen begynner å legge litt ut igjen

      Bildene ble litt store
      Attached Files
      Last edited by TroVid; 25 March 2008, 18:52.
      - Trond-Vidar S. Hansen| 1993 modell | HPI Savage 3.5 | HPI Savage m/SH 28 | Tamiya TT-01 | Helikopter E-Sky Lama V4 -
      - - - - - - - www.xs-modellhobby.no - - - - - - - - -

      Comment


      • Jeg glemte og si litt om hva jeg har satt på ekstra!:

        - Doble skivebremser
        - 10 kg servo
        - Wheelybar
        - og masse små ting +++++++++++
        - Trond-Vidar S. Hansen| 1993 modell | HPI Savage 3.5 | HPI Savage m/SH 28 | Tamiya TT-01 | Helikopter E-Sky Lama V4 -
        - - - - - - - www.xs-modellhobby.no - - - - - - - - -

        Comment


        • ser bra ut den . savage oyes får vell selge snart ut bilder av min oxo:P
          ole kristian bergerud 89.biler: tamiya tt-01 brushless . tamiya tt-01 med litt alu parts og brushless. Academy STR-4. hpi sprint 2.tamiya frog. tamiya madbull.tamiya lunchbox, tamiya grasshopper.tamiya m04l

          Comment


          • Originally posted by tuborg View Post
            ser bra ut den . savage oyes får vell selge snart ut bilder av min oxo:P
            Er er ett par bilder av min Savage X.
            TVP`s fra Innovative RC, Nitrostar K4,6HO motor (fra hellfire)
            3 speed, revers, 40series dekk og felg. dual brake fra Inovative RC, aluminium skiver og carbon brake pads.
            LST dempere er på vei. Hpi alu dempere nå.
            Fan.. var for store filer.... kommer tilbake senere..
            Espen Woll, Hpi Baja 5t og Savage X4,6SS

            Comment


            • Savage X

              Ganske stock.





              Ole Hall -79 Jessnes

              Custom Hilux * Axial SWX * HPI RS4 Rally x 2

              Comment


              • Originally posted by Freetrial View Post
                Savage X

                Ganske stock.





                Fin bil du har......
                - Trond-Vidar S. Hansen| 1993 modell | HPI Savage 3.5 | HPI Savage m/SH 28 | Tamiya TT-01 | Helikopter E-Sky Lama V4 -
                - - - - - - - www.xs-modellhobby.no - - - - - - - - -

                Comment


                • Kjøring i Arendal

                  Slenger ut noen filmer av Savagen da jeg kjørte i Arendal..

                  Hadde et lite uhell og kjørte på han 8-åringen som filmet den ene gangen der :mrgreen:

                  Video of Savage X i Arendal - Photobucket - Video and Image Hosting

                  Video of Savage X i Arendal Motorstopp - Photobucket - Video and Image Hosting

                  Video of Savage X 4,6 in Arendal - Photobucket - Video and Image Hosting
                  Ganske dårlig filming... mest finger, bakke osv
                  Alexander Backmann 93-mod.
                  Savage X 4.6 RTR:mrgreen:[Revers m/ mixer, Battery indicator, Grave Robber, Wheely Bar, Center skid +++++++] Sintech GT-8, Thunder Tiger et-eller-annet

                  Comment


                  • Hvor faar jeg kj0pt slike demperbeskyttere?:

                    Giga Crusher twin Force 32, Thunder Tiger MT4 G3, Thunder Tiger EB-4 S2 PRO , Jato 3.3

                    Comment


                    • www.rcempire.no har noen, men de er ikke like stilige da. bare i en farge. ellers kan du jo finne litt tøffere mønster på www.amainhobbies.com
                      OooGøran j.BorkamoooO
                      OooRacer SavvyooO

                      Comment


                      • jeg bestilte mine gjennom http://www.savageshockcovers.com Disse kom vel på ca150 levert på døra
                        Espen Solbakken1982 - Mo i Rana.
                        HPI: Savage X 4.1(med 4.6) -Savage XL 5.9 -SILVERLIT: PICOOZ

                        Comment


                        • Takker Men er de veldig stramme? " Slimfit" liksom. For mine dempere er litt breiere
                          Giga Crusher twin Force 32, Thunder Tiger MT4 G3, Thunder Tiger EB-4 S2 PRO , Jato 3.3

                          Comment


                          • Nei de er ikke så stramme.. demperne kunne sikkert vert dobbelt så breie..
                            Eneste ulempe med disse, er at sømmene i endene kan gå litt opp.. men hadde på litt superlim så ble det bra..
                            Espen Solbakken1982 - Mo i Rana.
                            HPI: Savage X 4.1(med 4.6) -Savage XL 5.9 -SILVERLIT: PICOOZ

                            Comment


                            • En sen vinterkveld forran pc`n og etter 2 kopper kaffe for mye innabords ble det kjøpt inn aggressors dekk....impuls kjøp i ren dilerium rus :confused:

                              Noen her som har testa aggressors på savy`n? Fin på grus og asfalt kanskje?

                              Her er noen bilder:







                              RS4 Evo+ Savage 4.6HO Savage XSS 5.9
                              HiTec 40MHz

                              Comment


                              • Da har jeg fått testa dekka på asfalt, grus og snø. Dårlig på snøføre med fyf*** som de funker på tørre underlag. Full pinne i svingene og ikke tegn til at savy`n tipper over! Herlige sladde dekk på grus :mrgreen:
                                RS4 Evo+ Savage 4.6HO Savage XSS 5.9
                                HiTec 40MHz

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X