Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan Monster Truck?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvordan Monster Truck?

Hei.
    Jeg skal kanskje kjøpe meg en Monster truck i april eller når jeg får råd og lurer på hvordan jeg burde velge?
    Jeg vil ha en som tåler mye hopping og Bashing.

Her er noen jeg har sett på:

-Savage XL
    -Mta-4
    -Savage 4,6
    -Lst2

Har mest lyst på XL en

Hvordan av disse tåler mest og er det nån andre brae til ca 5000kr?

Takker for alle svar.
    Last edited by Jon M; 6 January 2009, 07:41.
    Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
    Radio: Spektrum DX8

ingen som vet.
    og har xl en lengre bærebruer en 4,6 en?
    noen savae folk som blir med å pratepå MSN?
    min msn adresse er lyne_601@hotmail.com
    Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya

Comment

Jeg har hatt Savage 25 nå siden 2005, og det eneste jeg har byttet er et par clutcher. Så enten har jeg vært heldig, eller så er bilen faktisk ganske rubust. ^^
      Team Associated RC10B4, Team Losi 8ight-T (nå børsteløs MMM), HPI Savage 25 LE (LRP-28R), SuperVee 27 Brushless.

Comment

eg kan berre snakke om egen erfaring, men kan på de sterkeste anbefale traxxas revo 3,3 den er ein meget robust bil, heilt fantastiske kjøre egenskaper syns eg. heilt knall å bruke i sandtaket du kan jo søke litt og, så finne du masse om valg av nitro monster truck
        sigpickjell koivusalo 84 kyosho mad force
        traxxas revo 3,3

Comment

Det er bare tvp'ene som er lenge og en forlenger fra hjulhub og ut til hjul som er skjel på savagene. Mitt råd er kjøp savage stram slipperclutchen til du blir blå i hode. Denne bilen har power i massevis. Her er noen bilder av det jeg prøvde å forklare http://www.hpieurope.com/showimage.php?imgSrc=graphics/kits/kitpages/10516/text/IMG_9135_e.jpg
          Alle Hotels in Paris. Beste Auswahl an Hotels in Paris mit Kundenbewertungen und Landkarten. Buchen Sie im Voraus und sparen Sie dabei.
          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

kjøp deg en lst2 som er kåret til en av de sykeste bilenene som er laget til dags dato..
            ellers kommer mta-4 heilt i toppen=)

nedover lista kommer da revo, savage og alle de andre som er ute på markede
            Sunnfjord RC Klubb
            Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

Comment

savagen vinner lett, han ser etter en monster truck som tåler mye og man kan hoppe med.

Comment

må si meg jævelig fonøyd med X SS modellen av savage. jævelig robust. Bruker min til racing da.. desverre en skam ut av esken for banebruk, men til hopp og skikkelig bashing er savage et jævelig bra alternativ må si at LST2 må være den beste MTen jeg har vært borti sålangt. ekstreme kjøreegenskaper til MT å være. veldig lettskrudd(noe savage ikke er)
                Men også LST2 har noen ting som ikke er bra ut av esken.
                - Dekkene er stoooore og tunge
                - Burde konvertere til FWD only om en skal ha en sterk motor
                - motoren er ikke av sterkeste sort, men den er lett tunet og grei.
                - Noen har hadt clutch problemer med disse(aldrig vært borti det selv)

Men hvis jeg skulle kjøpt meg MT idag ville det blitt en lst2... men savage er en super bil det og som du kommer til å ha mange gode timer med.
                OooGøran j.BorkamoooO
                OooRacer SavvyooO

Comment

Jeg kjøpte meg en Savage X 4.6 med STS .30... Jeg har kjørt møkka av den og har fortsatt tilgode å ødelegge noe på den. Sykt robust bil. Anbefales på det sterkeste...
                  [ ]HPI Savage X 4.6, m/STS D30M 5 port
                  [x]Kyosho Inferno MP7.5
                  Min RC blogg

Comment

Jeg må si meg enig med Viper om LST2...
                    Så kommer Savagen på en sterk andreplass for bashing.
                    O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                    Kthxbye

Comment

Hmmmm.... Ser ut som du kan sette opp en poll
                      O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                      Kthxbye

Comment

enig med det som er sakt om lst2 ,men motoren funker bra den også...
                        men vill ikke sette savage opp på 2 plass nei..
                        har vert borti lst2, mta4 (s28 og s50) og savage..
                        min plassering:
                        1 lst2
                        2 mta-4 s50
                        3 mta-4 s28
                        4 savage
                        Sunnfjord RC Klubb
                        Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

Comment

Gå for en Tamyia TNX 5.2

Hei hiver meg på og støtter han som anbefalte TNX 5.2. Den går sykt bra med original motoren. .32 motor som er lett å tune og holdbar. Ellers så syns jeg de originale dekkene er bra jeg. Har ingen problemer med å ta diverse Savager (også Xl) i starten med dem. TNXen går generelt bedre enn Savage og er mer solid.(selfølgelig avhengig av tuning og vedlikehold men det er min erfaring).

Noe av det jeg liker veldig godt med TNX er at den er litt lavere enn andre MT og dermed mer stabil. Velter ikke like fort som andre. Dessuten er alt veldig åpent og lett å komme til slik at skruing blir enkelt. Deler er heller ikke noe prob. her i landet og dessuten har jeg gjort mange gode kupp på deler på ebay.

Comment

LST2 er min første rc-bil,og jeg må si at jeg er mektig imponert over hvor holdbar den bilen er med tanke på hvor dårlig jeg er til å kjøre..
                            Jeg har ødelagt masse deler på den,men det er ikke på grunn av holdbarheten men at jeg nok er en smule mer klønete en andre..
                            Bilen er lettskrudd,noe jeg har fått erfare ettersom jeg har bytta masse deler.
                            Så jeg kan ikke si noe om andre merker da jeg kun har hatt denne,men hadde jeg vært deg ville jeg ihvertfall sjekket denne bilen.
                            Team Losi LST 2

Comment

trur jeg skal ha Lst 2 en.
                              Det følger jo med en Spektrum DX3.0

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X