Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problem med Traxxas E-revo børsteløs!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by reodorfelgen View Post
    hvordan får jeg kortsluttet de to metall tappene inne i bryteren?
    Tja, f.eks. en ledningsump eller noe lignende som leder strøm. Dette er bare for å sjekke om det er bryteren som er problemet. Batteriene må selvsakt være koblet til nå du prøver, hvis ikke så får du ingen indikasjon på om det er bryteren eller ikke.

    Comment


    • #17
      takk for all hjelp!
      jeg sender den til reperasjon jeg! det må være esc'en det er noe galt med...

      Comment


      • #18
        Du kan jo bare prøve å klippe av switchen og kortslutte ledningene som foreslått tidligere i tråden? (hvis du ikke har prøvd allerede, da..)
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment


        • #19
          Originally posted by SAVAGEry View Post
          Du kan jo bare prøve å klippe av switchen og kortslutte ledningene som foreslått tidligere i tråden? (hvis du ikke har prøvd allerede, da..)
          Hvis han skal ta det på garantien er det dumt å klippe ledningen. De fleste selgere er nok oppegående nok til å skjønne at det ikke er derfor esc'en ikke virker, men treffer han rett person så kan han risikere å få problemer fordi han gjort ett inngrep som påvirker funksjonen, uansett om det gjør funksjonen bedre eller ei, eller hvor lite det har med den egentlige feilen å gjøre.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Helmet View Post
            Hvis han skal ta det på garantien er det dumt å klippe ledningen. De fleste selgere er nok oppegående nok til å skjønne at det ikke er derfor esc'en ikke virker, men treffer han rett person så kan han risikere å få problemer fordi han gjort ett inngrep som påvirker funksjonen, uansett om det gjør funksjonen bedre eller ei, eller hvor lite det har med den egentlige feilen å gjøre.
            Stemmer
            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

            Comment


            • #21
              har dere noe over fartsregulatoren når dere kjører på snø? isåfall hva bruker dere?

              Comment


              • #22
                http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=18959

                Comment


                • #23
                  Har sett på den... men jeg dro til en forhandler og han sa at fartsregulatoren ikke får nok luft (den blir kvalt)

                  Comment


                  • #24
                    Bare sørg for at stoffet har ett par cm klaring over esc, så er det null problem. Og selvsakt, når det er 20 varmegrader og mer i skyggen om sommeren så er det greit å ta noen forhåndsregler i den retningen, men om vinteren så er det ikke noe å tenke på så lenge du har gjenomstrøming av luft under coveret.
                    Last edited by Helmet; 7 January 2012, 11:18.

                    Comment


                    • #25
                      jeg bruker selv outerwear som sitter helt inntil alle ESCene mine, og de blir ikke noe varmere om jeg bruker de om vinteren....så et cover som går over hele bilen (og har litt klaring fra ESC) skulle gå nokså greit temperaturmessig
                      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                      Comment


                      • #26
                        Ett spørsmål til... huff!
                        Bror kjøpte seg en traxxas e-maxx for en uke siden... og problemet er at når du svinger til høyre på kontrollen kjører bilen til venstre og motsatt (helt umulig og styre!)
                        Noen som har tips??

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by reodorfelgen View Post
                          Ett spørsmål til... huff!
                          Bror kjøpte seg en traxxas e-maxx for en uke siden... og problemet er at når du svinger til høyre på kontrollen kjører bilen til venstre og motsatt (helt umulig og styre!)
                          Noen som har tips??
                          Hvilken radio har han?
                          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                          Comment


                          • #28
                            Reverser den kanalen så er problemet løst
                            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                            Comment


                            • #29
                              Revrser kontrollen?

                              Comment


                              • #30
                                bror har traxxas 2.4 ghz (orginal kontrollen)

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X