Har Plasti-dip på servoene mine nå, og på radio boxen så nå er bilen min 100% vanntett, helt genialt produkt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vinterkjøring Oslo og omegn??????
Collapse
X
-
jeg prøvde meg på en annen vri.. skrudde opp servoen klinte på med vaselin og trykka det sammen igjen.. da kommer det hvertfall ikke vann på selve kretskortet!! men hvor lenge servoen holder aner jeg ikke.. men men.. den servoen er bare en forsøks kanin..gjær det ikke med 9351 ennå.. dette forsøket er gjort på en 3305 gass/brems..
MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
Originally posted by Zellion View PostHar Plasti-dip på servoene mine nå, og på radio boxen så nå er bilen min 100% vanntett, helt genialt produkt.
Mere snø! Får håpe det gir seg snart,skal holde på ut dagen vist nok.
Ps! hvordan går det med galeriet ditt,savner bildene
Comment
-
helvete ta det været her!! meningsløst og måke banen når det snør sånn som det gjør nå.. hadde vært mindre arbeid og bygd tak over banen enn og måke så mye som vi har gjort.. heheMustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
Hehe,neste vinter ligger banen innendørs i drivhuset
Men vi gir oss ikke,lørdag er det dugnad igjen!!
(disse gutta som skal arangere Neglspretten har noe å lære,hehe Og de skal liksom være 170 medlemmer!! Vi er 3 stk og klarer å åpne en bane med 1 meter snø)
Comment
-
hehe ja du sier noe.. jeg kan gi svar i morgen om jeg får vært med på lørdag.. må se hvor mye av det flyttelasset vi får tatt i morgen.. forhåpentligvis får vi tatt veldig mye av det!!MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
Har vært på banen fra 15-18 idag, og måket en del av banen(alene). Manuell flytting av snø er TUNGT!!Regner med at dere vet de, ettersom dere har måket litt dere også..
Når det er sagt: Fikk heldigvis kjørt litt også, så all måkingen var vel verdt det.
Håper dere får litt nytte av denne måkingen i morgen.
Hørte dere skulle kjøre i mårra også, til og med få hjelp til å måke.. hehe.. LUKSUS!!
Kos dere masse i morgen..Smil til verden, og den smiler kanskje tilbake til deg
Comment
-
Originally posted by rolfern View PostHar du fått en tid av måkemannen nicky?????
Regner med at jeg er klar i morra hvis det ikke laver ned..... Men det gjør det vel ikke
Ang. været,så skal det snø imorgen også!,meldt ca 15cm,så vi får bare vente se,orker ikke måke dobbelt opp! (igjen)hehe
Vi får bare se ann
Comment
-
-
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment