Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vinterkjøring Oslo og omegn??????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kjøring idag?? det er sikker over en halv meter snø på banen... da må vi få en maskin dit.. tror også jeg blir opptatt idag...
    MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
    www.Mustit.no

    Comment


    • Å den snøen er tung, phu, har måka i tre timer nå, og ja det må en maskin eller 20 mann til tror jeg

      Comment


      • Hvis vi får med den snøfreseren og alle stiller opp går det vel
        CRC - 3Racing - Tamiya

        Comment


        • Kanskje bedre å finne en brøyta p-plass, ta med et par spader å lage et par hopp og en liten bane?????

          Comment


          • Vi kunne gjort det ja, eller stikki opp på bukta og sett hvor ille det er der oppe nå, er bare døds keen på og kjøre jeg ass
            CRC - 3Racing - Tamiya

            Comment


            • Der er det en meter ,,,,,

              Comment


              • kjøpe sentere er stengte idag.. mange av de har p-hus
                MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
                www.Mustit.no

                Comment


                • Ja det var en god ide
                  CRC - 3Racing - Tamiya

                  Comment


                  • Åssen er det Nicky, får du han måkemannen til å ta banen til uka tror du???
                    Har en flaske han kan få jeg

                    Comment


                    • Blir det noe action denne uka eller ?
                      CRC - 3Racing - Tamiya

                      Comment


                      • hadde vært moro å få til noe kjøring,men banen må måkes først
                        Har besilt nyt drev til freseren min,men tar noen dager før jeg får den i orden igjen,venter på drevet!
                        han som kjører stor maskin,har fult opp med jobb,men skulle se om han fikk tid,skal mase litt på han
                        www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
                        CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
                        +++

                        Comment


                        • Jeg var på banen og måket i to timer idag. Har måket omtrent halve banen alene for hånd. Idag var det tyngre snø enn det var forrige gangen jeg måket.
                          Det er nå mulig å kjøre på banen, om enn forkortet, så er det mulig å få kjørt litt fra seg
                          Smil til verden, og den smiler kanskje tilbake til deg

                          Comment


                          • hallais

                            er det noe kjøring til helga eller? tenkte å vise dere bakdelen av losien min .. veldig fin å ligge bak altså.. hadde hvert hyggelig å fått vist den litt fram hehe..
                            Otto
                            Team losi 8ight x 3---spektrum dx3r---tamiya bil ---one ripped ansmann virus
                            mye annet rart

                            Comment


                            • Dere skal alle få smake litt Xray støv når jeg powerslider forbi dere
                              CRC - 3Racing - Tamiya

                              Comment


                              • Hvis du får det til å støve på den banen nå Martin, ja da bøyer jeg meg i støvet for deg men jeg er klar i helgen jeg...
                                Må se å få testa den nye buggy'n

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X