Announcement

Collapse
No announcement yet.

innkjøring av min kyosho DST t2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by olafand2 View Post
    hei..

    en tempmåler koster fra ca 240,-
    HVor får du kjøpt en slik en?
    HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

    Comment


    • #32
      Originally posted by PedAas View Post
      HVor får du kjøpt en slik en?

      Her er en du monterer på bilen: http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=6604&i=1&

      Her er en håndholdt en: http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=1484&i=1&

      Biltema har også en som vistnok skal være veldig god: http://www.biltema.no/Kontor---Tekni...R-termometer1/
      Det står ikke pris på den på biltema. Pussig. Kankskje utgående eller no.
      Signatur
      http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

      Comment


      • #33
        De har flere plasser egentlig
        www.modellers.com var det jeg siktet til med prisen..
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #34
          har akkurat kjøpt dst t2 men må man ha temp måler`??

          Comment


          • #35
            hvordan fungerer tempratur måler egentlig? er det en slags laser man peker mot motorn??:j

            Comment


            • #36
              På en måte er det det,du bare holder den ned mot toppen på motoren og trykker på knappen,så leses tempen av..
              pass på så du ikke kjører den for varm(over120grader)og for kald(under90grader)
              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

              Comment


              • #37
                tempmåleren er ingen laser, den måler den infrarøde strålingen (dvs. varmestråling) og kalkulerer den om til et tall på en skjerm
                temp-måler er vel og bra men er ikkje det en burde tune motoren ut fra, man kan bruke den som veiledning til å nå en optimal tune-innstilling, men bør ikkje tolkast som ein gud som veit alt.
                Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                Comment


                • #38
                  motoren vil ikke starte. men når jeg kjørte den i stad så accelrerte den av seg selv. jeg bruker en fuel som heter BLUE THUNDER kan det være problemet??

                  Comment


                  • #39
                    jeg har ikke kjørt den opp enda da det er kansje derfor den accellererer av seg selv. og hvis jeg skal på full gass slukner motoren

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by hbxbonzer View Post
                      motoren vil ikke starte. men når jeg kjørte den i stad så accelrerte den av seg selv. jeg bruker en fuel som heter BLUE THUNDER kan det være problemet??
                      Akserlasjon av seg selv kan være for stor åpning på tomgangsskruen og for lean på lsn, at den dør på full gass tror eg skyldes for lean hsn. Tviler på at fuelen har noe med det å gjøre
                      Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                      Comment


                      • #41
                        tror ikke at Blue thunderen er problemet. er nok motor instilingene. Aldri hatt problemer med blue thunderen. Bare justeringer og clutchfjeren...

                        Hvkk
                        Tidligere Biler:
                        Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

                        Comment


                        • #42
                          Aksellererer den av seg selv, er det nok enten trim'en på fjernkontrollen eller tomgangskruen. (eller justeringer på motoren i det hele tatt)

                          At den slokner kan være bare pga. den er for lean eller rich. Har opplevd at den slokner når den er ALT for rich, og når den er for lean.prøv å skru HSN ganske langt ut først, så starter du og ser om den slokner. Slokner den kan det være lurt å holde bilen i lufta, og så smått gi gass, til motoren får varmet seg opp.. slik hadde jeg det med min DBX (DST) iallefall
                          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                          Comment


                          • #43
                            bilen min går ikke i revers, har ikke gjort siden den var nå. hva er problemet .?

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by hbxbonzer View Post
                              bilen min går ikke i revers, har ikke gjort siden den var nå. hva er problemet .?

                              REVERS? trodde ikke nitrobiler skulle gå i revers jeg... spesielt ikke denne bilen...
                              Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                              Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                              Comment


                              • #45
                                synst også at det var litt rat at bilen min ikke ville rygge når den var ny... Men etter en telefon til Hobbyland fikk eg høre at det er svert få Fuelbiler som det er revers på.. Då det er nok der det ligger.

                                Hvkk
                                Tidligere Biler:
                                Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X