Announcement

Collapse
No announcement yet.

innkjøring av min kyosho DST t2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Høyt gress er heller ikke så lurt og kjøre i, da clutchen vil slure mye. Demperne kan du jo sette opp med tykkere olje, og kanskje stivere fjører Da er det bare og hoppe!

    Comment


    • #17
      Originally posted by RCislife View Post
      Du kan også kjøpe den. Noen Kyosho 28 motorer har en tendens til å ruse seg på tomgang på 25% kontra 16%. Men jeg er ikke sikker på om det gjelder din motor derfor sier jeg 16%, men du kan jo prøve 25%
      bruker selv 25% bigbang, det er en kjempefuel, men bare så lenge du finner noen plugger som funker med den (hvertfall etter min erfaring) pluggskifte har vert det største problemet mitt når eg først har funnet en plugg bilen går på.. jo så slutter em å selle den, og så var det pån igjen.

      har i laang tid prøvd å få ST-en min til å gå på noen GRP-plugger eg kjøpte (skulle vist vere gode) men ikkje faen om bilen ville gå på de. den starta, daua, starta, daua samme hva eg gjorde, men nå har eg funne en brukbar plugg igjen (noe protech performance 3 greier) var ute og tuna på bilen idag og med den pluggen starta bilen og gjekk. men...den overoppheta so inn i en viss en så eg prøvde å gje blandingen meir fuel, litt til, enda mer. men ikkje faen. kjøletoppen var rosa som en barbie-bil. kunne du rcislife hjelpa meg med det?? hadde vert fint.
      Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

      Comment


      • #18
        Gi den mer på LSN. Prøv med det først.
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

        Comment


        • #19
          Originally posted by RCislife View Post
          Gi den mer på LSN. Prøv med det først.
          skal prøve det. takk for hjelp
          Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

          Comment


          • #20
            hei jeg har kjøpt en dst t2 idag men har ikke hadt bensinbil før. noen tips??

            Comment


            • #21
              Ja, kan vel begynne med at du må aldri aldri få vann oppi mottakeren, da er hele bilen ødelakt =). Kjøp deg en failsave. Den er utrolig go å ha. Kanskje bør du ha en bærearm og to, de knekker med en gang. Tror ikke du trenger noe start tips,fordi bilen er veldig lett å starte, åsså er den veldig lett å skru og sånt på =)

              Comment


              • #22
                Originally posted by hbxbonzer View Post
                hei jeg har kjøpt en dst t2 idag men har ikke hadt bensinbil før. noen tips??
                først må du nesten gi litt mer spesifikk info om ka du treng tips eller hjelp til er det tuning, så må du nesten vise til noen symptomer motoren har; turtall, temp, lyd, røykmengde..., er det innkjøring, så bør du følge bruksanvisningen, men det finns flere andre metoder en den treige kyoshometoden
                Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                Comment


                • #23
                  Originally posted by DsT 4 Ever View Post
                  Ja, kan vel begynne med at du må aldri aldri få vann oppi mottakeren, da er hele bilen ødelakt =). Kjøp deg en failsave.
                  nåja.. heele bilen er jo ikkje ødelagd pga en deffekt/ drukna mottaker, vann dreper servoene og, så hold bilen unna det men fail-safe er en god ide også å passe på at mottakerbatteriet er opplada/nytt/har nok volt er en veldig god ide. har aldri tuna en dst/dbx/drt før men har hørt de er grei å ha med å gjøre, men skulle du ha problem, så finns det en haug med linker her på forumet som kan hjelpe deg, ...og. en masse folk som har peil

                  lykke til
                  Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by crazycarboy View Post
                    Har aldri tuna en dst/dbx/drt før men har hørt de er grei å ha med å gjøre, men skulle du ha problem, så finns det en haug med linker her på forumet som kan hjelpe deg, ...og. en masse folk som har peil

                    lykke til
                    Jeg har erfaring me tuning av dst. Det er veldig enkelt! Jeg slet en laaang periode me at den var så daug å sluknet hele tiden når jeg ikke gidde gass. En ting som kan skje er at o-ringen på HSN blir sliten og da stiler bilen på nåla selv, ikke gøy. Men det er vedig lett og fikse =) Beste bensinen jeg kan anbefale og bruke er MRF buggyrace. Den holder motoren kjølig. Jeg måtte slite lenge på gress for å få den over 120 grader.=) Kjøp deg også en sånn temperatur måler, det er veldig greit å ha når du skal tune den =)

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by DsT 4 Ever View Post
                      Jeg har erfaring me tuning av dst. Det er veldig enkelt! Jeg slet en laaang periode me at den var så daug å sluknet hele tiden når jeg ikke gidde gass. En ting som kan skje er at o-ringen på HSN blir sliten og da stiler bilen på nåla selv, ikke gøy. Men det er vedig lett og fikse =) Beste bensinen jeg kan anbefale og bruke er MRF buggyrace. Den holder motoren kjølig. Jeg måtte slite lenge på gress for å få den over 120 grader.=) Kjøp deg også en sånn temperatur måler, det er veldig greit å ha når du skal tune den =)
                      O-ringer ja, typisk kyosho-fenomen på gamlemotoren (gxr 2 skifta eg o-ringer fleire ganger. Til slutt fekk eg pappa til å laga noken på jobb, og du verden de funka gitt kjempelett å holda på med nålene etter det. no kjører eg riktignok GRP motor, og du verden for en forskjell, kjempelett å tuna
                      Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                      Comment


                      • #26
                        kan noen pliis si meg en god måte å kjøre den inn ?:d

                        Comment


                        • #27
                          Bruk metode 2 på denne linken: http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=15520

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Mats Mordal View Post
                            jau, den måten er en god en, men eg slenger på noen et tips til selv om
                            se på denne kanalen: http://www.youtube.com/user/Squirrelod eg synes han her har veldig mye bra, og så viser han deg kossen du skal gjera ting
                            tuning, innkjøring, innstillinger (set-ups på god nynorsk) osv. verd å ta en titt forutsatt at du kan engelsk
                            Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                            Comment


                            • #29
                              hvor my koster en temratur måler ca??

                              Comment


                              • #30
                                hei..

                                en tempmåler koster fra ca 240,-
                                sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X