Announcement

Collapse
No announcement yet.

innkjøring av min kyosho DST t2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ok takk fr svar:d

    Comment


    • #47
      jeg får ikke start å bilen hva kan det være?

      Comment


      • #48
        har du prøvd å skifte plugg?
        sikker på at det er nok strøm på gløderen?
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #49
          det er strøm på gløderen å jeg har nesten akkuratt skiftet pplugg.

          Comment


          • #50
            Får den nitro da?
            Prøv og gi den en liten skvett med fuel rett i forgasseren. Altså ta av luftfiltret og ha i litt nitro.
            Hvis den da fyrer så er det ikke sikkert den klarer og suge nitron fra tanken.
            Du sier du har skiftet plugg nå nylig men prøv og ta ut pluggen og sjekk den i gløderen.
            Signatur
            http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

            Comment


            • #51
              me jjeg kan prøve å bytte plugg igjen da :P

              Comment


              • #52
                Originally posted by hbxbonzer View Post
                me jjeg kan prøve å bytte plugg igjen da :P
                Du trenger ikke og bytte den. Du kan jo bare skru den ut og se om den gløder når du stikker den i gløderen. Plugger er jo ikke gratis så greit og finne ut om den funker før du evnt bytter den ut..
                Signatur
                http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

                Comment


                • #53
                  Stille den på grunn innstillingen også. 3 ut på hsn og 2,5 ut på lsn..
                  å så gjør du som Chris sier ang litt fuel i forgasseren,da burde den starte...
                  sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                  Comment


                  • #54
                    jeg kjønner ikke det med 2,5 og 3 å sån jeg er amatør på det men pluggen gløder ikke, men hvorfor funker den ikke den er jo helt ny.

                    Comment


                    • #55
                      da må du lese litt i innstruksjons boka
                      Hsn har du ved siden av luftfiltere der bensin slangen er koblet til motoren,Lsn sitter i enden der gassen er..
                      Da er det enten at pluggen er sund,eller at det ikke er strøm på gløderen..
                      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                      Comment


                      • #56
                        da skal jeg bytte pluggen, jeg får håpe den starter da ;D

                        Comment


                        • #57
                          prøv det du
                          Se også på you tube,der er det masse film klipp som hjelper deg med tuninga av motoren..
                          Søk på "how to tune a nitro engine"
                          Søk også på kyosho dbx..
                          sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X