Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hop up`s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Etter et lite år med tenking og grubling er jeg endelig ferdig med robot prosjektet mitt.Dette er en robot av typen MRP(mobile robot platform)
    Lager en tråd på byggeprosjekter hvor jeg skal legge ut info om den.
    Den kan brukes til alt fra kamera overvåking til gassmåling i farlig rom osv.

Hvis det er noen som har noenh morro tips til hva den kan brukest til (hop ups) så kom med det..

www.mobilerobotplatform.com

Comment

• Har lyst på ja.

Noen som har noe erfaring med dette bling bling monsteret.har hurrax klart og kvitte seg med barne sykdommene.

Comment

• Ser da solid ut denne karen da
        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Er det noen der ute med Hp Baja som kan måle noe for meg...

Lurte på hva diameteren på hullet som går igjennom hexèn er..(Det store til axlingen)

Comment

• det store hullet til driv aksel er 12mm, det lille til låsetappen er 4mm

Comment

• Takk takk,akkurat det jeg trengte...

Comment

• Å hva skal mannen nå lage da?

Comment

• he he.det dukker muligens opp en ny rc,robot platform snart.

Comment

• Hehe høres spennende ut stå på

Comment

• Siden det er så dødt her så får jeg vel legge ut noe. Vi er viss utlerde hele gjengen
                      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Nice....men bilen blir 1kg tyngre, men de var digg...
                        As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                        Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Er vel greit med litt ekstra ballast når man har en pro mod som går amokk,For når den motoren river løs, er det ikke mye bakke kontakt lenger men en kilo blir vel litt mye vel

Comment

• CC Racing New Race Edition Clutch Bell

Ny clutchklokke fra CC-Racing:

$30-$35 snart tilgjengelig fra TGN og Daves.
                            54mm så passer Zen og CY
                            Last edited by Adrian; 10 December 2009, 21:11. Reason: Leifen
                            Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Ingen som følger med her i tråden?

GRP har kommet med dekk til Baja. Det blir ferdige dekk limt på felg. De ser veldig bra ut, W75 til asfalt og Bulldog til baneunderlag.

GRP Gandini
                              Last edited by Adrian; 17 December 2009, 23:11.
                              Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Det er nok du som ikke følger med for dei dekkene har jeg vist om leeenge.
                                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X