Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hop up`s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hva er vel det i forhold til toegawa PS050

PS050 control speed and maximum torque depend on power input voltage.Example: 690 oz in stall torque @ 8.4 VDC 580 oz in stall torque @ 7.2 VDC 480 oz in stall torque @ 6 VDC 350 oz in stall torque @ 4.8 VDC
    The operating speed and hold torque power concern with input power.
    0.3 sec > 60 deg @ 6 VDCPS050 This is the line-up that fills in the product specs between our flagship model and general servos.May be mounted on over 2-meters class wingspan plane. 2.98 x 1.75 x 3.16",10 ozThe output shaft is supported by two large-diameter ball bearings.JR connector is used. This can be connected to FUTABA receiver, also.

Selvfølgelig kommer den med forskjelige drevinger enten du vil ha FART eller TORQUE.

Comment

Originally posted by JonV View Post
      Hva er vel det i forhold til toegawa PS050

PS050 control speed and maximum torque depend on power input voltage.Example: 690 oz in stall torque @ 8.4 VDC 580 oz in stall torque @ 7.2 VDC 480 oz in stall torque @ 6 VDC 350 oz in stall torque @ 4.8 VDC
      The operating speed and hold torque power concern with input power. 0.3 sec > 60 deg @ 6 VDCPS050 This is the line-up that fills in the product specs between our flagship model and general servos.May be mounted on over 2-meters class wingspan plane. 2.98 x 1.75 x 3.16",10 ozThe output shaft is supported by two large-diameter ball bearings.JR connector is used. This can be connected to FUTABA receiver, also.

Selvfølgelig kommer den med forskjelige drevinger enten du vil ha FART eller TORQUE.

Og hvor mange kilo blir dette på 4,8 V. Ta det på norsk, ikke det der oz greiene. Blir bare forvirra av sånt. (du vet, sånne ting må repeteres utallige ganger før det sitter hos enkelte....)
      sigpic

Comment

en oz er 28.35 gram, om jeg ikke husker helt feil. Frem med kalkulatoren

Comment

Originally posted by Lord_Helmet View Post
          Takker for input. Blir sikkert ikke siste gang jeg spør.
          sigpic

Comment

hmm....
            Du har ikke tilfeldigvis en kalkulator?
            sigpic

Comment

Det jeg og den ene hjernecella mi blei enige om, var at 28,35 gram X 350 oz v/4,8 volt blir 9,9225 kilo. Dette er jo ingenting i fohold til 33 kilo v/4,8 volt som JR servoen hadde...

Noen som har en kalkulator, eller omregning som stemmer(for her er det noe som ikke stemmer)?
              sigpic

Comment

Her var rett data posta feil istad..

Operating Voltage: Vmin-max:
                Dedicated 4.8 - 12.0 VDC, not shared w/receiver
                Recommended Operating Voltage:
                Vin: 6.0 - 8.4
                VDC Starting Torque: Ms 65.33 Kg/cm (907 oz/in) @ 6.0VDC
                ...91.50 Kg/cm (1271 oz/in) @ 8.4 VDC
                Speed: 0.29 sec/60 deg. at 6v,
                0.21 sec/60 deg. at 8.4V
                Weight: 280 gr.(10 oz)
                Size: Length: 100mm(3.94") including mounting flange
                ..........75mm(2.95") body only
                Width: 44mm(1.73")
                Height: 93mm(3.66") w/ output arm installed
                .........79mm(3.10") body only

Dette er en "typisk" servo opprinlig laget for proteser.

Comment

Den var ganske omfangsrik da.... Det positive er at den ikke er begrenset til 6 volt. Det irriterer meg at go'servo'ene Rhino Digi 4 og Ace DS1015 ikke tåler spenningen fra Lipo-batterier.

Comment

Den var ganske omfangsrik da.... Det positive er at den ikke er begrenset til 6 volt. Det irriterer meg at go'servo'ene Rhino Digi 4 og Ace DS1015 ikke tåler spenningen fra Lipo-batterier.
                    Du får jo regulatorer som ordner det da... men ja det er alikevel irriterende
                    The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

Comment

Originally posted by Anders.G View Post
                      Du får jo regulatorer som ordner det da... men ja det er alikevel irriterende
                      Ja, jeg vet det finnes regulatorer. Men det burde vært unødvendig. Kan da ikke være en stor sak for produsentene å oppjustere spec'en på servoene til å tåle lipo. Det eneste jeg ser er at prisen kanskje vil øke en liten smule, men det hadde jeg hadde gladelig betalt for. Og det tror jeg ikke jeg er alene om.

Comment

Originally posted by JonV View Post
                        Her var rett data posta feil istad..

Operating Voltage: Vmin-max:
                        Dedicated 4.8 - 12.0 VDC, not shared w/receiver
                        Recommended Operating Voltage:
                        Vin: 6.0 - 8.4
                        VDC Starting Torque: Ms 65.33 Kg/cm (907 oz/in) @ 6.0VDC
                        ...91.50 Kg/cm (1271 oz/in) @ 8.4 VDC
                        Speed: 0.29 sec/60 deg. at 6v,
                        0.21 sec/60 deg. at 8.4V
                        Weight: 280 gr.(10 oz)
                        Size: Length: 100mm(3.94") including mounting flange
                        ..........75mm(2.95") body only
                        Width: 44mm(1.73")
                        Height: 93mm(3.66") w/ output arm installed
                        .........79mm(3.10") body only

Dette er en "typisk" servo opprinlig laget for proteser.

den er sterk og fin men pokker for en transfer tid.
                        0,29 sekunder er jo som sirrup.
                        en Rhino servo bruker vel 0,15 sek på 60 grader.
                        0,14 sekunder øres ikke mye ut men jaggu er det mye når du skal hente inn en en sladd og kanskje måtte ut å ta en kontra sladdd i tillegg.
                        jeg kunen godt tenkt meg en servo som dro 25 kg og ned under 0,10 sek i transfer tid.
                        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                        alt under 1200 cc er en startmotor.
                        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

Lipo regulator. Kan kjøpes på alle Kyosho butikker
                          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Originally posted by Crazy beetle View Post
                            den er sterk og fin men pokker for en transfer tid.
                            0,29 sekunder er jo som sirrup.
                            en Rhino servo bruker vel 0,15 sek på 60 grader.
                            0,14 sekunder øres ikke mye ut men jaggu er det mye når du skal hente inn en en sladd og kanskje måtte ut å ta en kontra sladdd i tillegg.
                            jeg kunen godt tenkt meg en servo som dro 25 kg og ned under 0,10 sek i transfer tid.

Det følger med 3 forskjelige drevsatser til den om jeg ikke husker helt feil.
                            Men den er i utgangs punktet satt opp for torq.

Comment

det er mye lettere å kjøre bilen når styre servoen reagerer med engang.
                              når bilen baken på bilen begynner å gå som halen på ei glad bikkje hjelper det lite å ha 100 kg dra kraft på servoen. når man ikke klarer å få styringa til å kontre fort nok.

det er stor forskjell bare å gå i fra 0,20 til 0,15 sec i transfer tid.
                              HS755mg servoen etil Hitec drar 14 kg og har en transfer tid på 0,23 hvis jeg ikke husker feil. går man for en HS 805 servo så ligger den på 0,15 sec og 25kg.
                              prøvde dette i vår å fikk en helt ny bil. mye bedre kontroll med 805 servoen men den holdt ikke mål på andre punkter.

hvis jeg kunne bestemme hvilke egenskaper en ny styreservo til Large Scale skulle ha så måtte det bli følgende. 25-30kg trekk kraft og 0,06-0,08 i transfer tid på 60 grader.
                              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                              alt under 1200 cc er en startmotor.
                              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

Originally posted by Crazy beetle View Post
                                hvis jeg kunne bestemme hvilke egenskaper en ny styreservo til Large Scale skulle ha så måtte det bli følgende. 25-30kg trekk kraft og 0,06-0,08 i transfer tid på 60 grader.
                                Hvis Multiplex hadde tatt seg brydderiet med å redesigne Rhino Digi 4, tilpasset 2 cellers lipo (7.4v), så er jeg sikker på at det hadde begynt å nærme seg dette.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X