Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye Zenoah 36mm 4-bolt....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Gizzly View Post
    Motorene er og kommet så langt nu, at nå er det vel bilene som som står for tur, kommer vel noen som er kraftigere bygd for å tåle bedre disse kraft pakkene av noen motorer

MCD gutt..........
    2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
    HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.

sigpic

Comment

Originally posted by Helmet View Post
      Jeg har ikke rukket å få montert motoren i bilen ennå en gang...
      Oisann, da er du iallefall like frustrert som meg , regner jeg med.

sigpic

Comment

Originally posted by stiann View Post
        jeg synes helt erligt at du "egon" kan holde disse trådene om nyheter, skryt og tilbud fra din buttik her http://forum.radiostyrt.no/vb/forumdisplay.php?f=17

Er det noe å syte om da stiann???

Comment

nei herregud.... la nå egon få bruke ls forumet som han vil.. gjør da ikke skam på noen lell han

men du egon..... du skal ikke ta inn f eks team fast eddy kulelager osv da... slitedeler syns jeg kanskje du sku fått inn mer av ... sånn for oss som ikke liker å handle i utlandet
          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

Originally posted by re-load View Post
            Oisann, da er du iallefall like frustrert som meg , regner jeg med.
            Nja, jo, litt frustrerende er det vell... hehehe..... Får håpe den kommende 30.5 ccm toppen til TS reed case'en ikke ligger alt for langt etter ProMod'en og hva-det-måtte-være-som-kommer...

Comment

Originally posted by Helmet View Post
              Nja, jo, litt frustrerende er det vell... hehehe..... Får håpe den kommende 30.5 ccm toppen til TS reed case'en ikke ligger alt for langt etter ProMod'en og hva-det-måtte-være-som-kommer...
              hehe...
              Jeg tror reedcase`n med 30.5 sylinder kommer til å være råere en 30.5 promod...
              Jeg har ikke noen annen begrunnelse på det en da reedcase 27.2 er råere en promod 27.2 , så da bør også 30.5 reedcase være råere en 30.5 promod...........
              time will show...

Hva som eventuellt kommer nærmere sommeren eller etter sommeren , gidder jeg ikke å engasjere meg i nå... Men det kommer nok noe da også...

sigpic

Comment

Originally posted by re-load View Post
                time will show...
                Eller time vil sjåvv, som de sier oppe i Flåklypa... Det blir nok bra uansett

Comment

Glad jeg ikke har kjøpt grommotor til mcd'n ennå, ble annbefalt å vente til denne kom

Så da spørs det bare på pris og levering da
                  Spectrum DX3S
                  MCD RR evo3 comp 08

Comment

Originally posted by REED272 View Post
                    Er det noe å syte om da stiann???
                    syter ikke. Synes bare han legger trådene sine feil.
                    pål ramsberg 1976. fg baja. fg marder, hyper 8,5pro med mamba monster, tt r1, tamia m04 +++++

Comment

Originally posted by GTS View Post
                      Glad jeg ikke har kjøpt grommotor til mcd'n ennå, ble annbefalt å vente til denne kom

Så da spørs det bare på pris og levering da

Du har ikke tenkt å selge 27,2 zen maskina da??
                      Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

Originally posted by stiann View Post
                        jeg synes helt erligt at du "egon" kan holde disse trådene om nyheter, skryt og tilbud fra din buttik her http://forum.radiostyrt.no/vb/forumdisplay.php?f=17
                        Dette er første gang noen har kommet med en negativ uttalelse om mine oppdateringer vedr produkter, det være seg biler, options eller motorer. Absolutt første gang, men skulle noen (fler enn deg) mene at dette skal taes et annet sted så gjør jeg selvsagt det......

Så til det du egentlig skriver;

Skryt....? Hva slags skryt...?
                        Er det janteloven jeg merker florerer her? (noe som ikke er helt uvanlig her i norge dessverre...)

Tross alt er RC-Racing absolutt det eneste firma i Norge, Sverige, Finland, DK, Tyskland osv osv som driver aktivt med effekt-tuning av våre LS-biler.. (Kun fakta, overhodet ikke skryt!)
                        De fleste her på forumet ser ut til å syns at det er viktigere med info etc enn hvor dette blir lagt ut på forumet......

Tilbud....? Hva slags tilbud har du noensinne sett jeg har lagt frem her....??
                        Dette kommer alltid under "fra våre annonsører", eller under "butikker"......

Konstruktiv kritikk derimot er alltid velkommen.....

Jan-Erik
                        RC-Racing
                        sigpic
                        Tlf 4691 0501

Comment

Originally posted by Egon View Post
                          Dette er første gang noen har kommet med en negativ uttalelse om mine oppdateringer vedr produkter, det være seg biler, options eller motorer. Absolutt første gang, men skulle noen (fler enn deg) mene at dette skal taes et annet sted så gjør jeg selvsagt det......

Så til det du egentlig skriver;

Skryt....? Hva slags skryt...?
                          Er det janteloven jeg merker florerer her? (noe som ikke er helt uvanlig her i norge dessverre...)

Tross alt er RC-Racing absolutt det eneste firma i Norge, Sverige, Finland, DK, Tyskland osv osv som driver aktivt med effekt-tuning av våre LS-biler.. (Kun fakta, overhodet ikke skryt!)
                          De fleste her på forumet ser ut til å syns at det er viktigere med info etc enn hvor dette blir lagt ut på forumet......

Tilbud....? Hva slags tilbud har du noensinne sett jeg har lagt frem her....??
                          Dette kommer alltid under "fra våre annonsører", eller under "butikker"......

Konstruktiv kritikk derimot er alltid velkommen.....

Jan-Erik
                          RC-Racing
                          skryt er og snakke godt om, rose. det gjør du vel? snakker vel godt om og roser det du selger? Tilbud er når du tilbyr potter, motorer osv. må ikke ha noe med pris og gjøre. Jeg synes du kommer med mye bra jeg Jan-Erik, men jeg synes og du kommer med mye reklame for butikken din. Skjønner godt at du vil reklamere så godt du kan, men synes det hører hjemme under "butikk"
                          pål ramsberg 1976. fg baja. fg marder, hyper 8,5pro med mamba monster, tt r1, tamia m04 +++++

Comment

I di tillfelleme jeg har sett Egon i forbindelse med hans produkt, har han vel egentlig bare svart på etterspørsel/forespørsel! jeg for min del syns ikke dette er et tema i det hele tatt, er da tross alt et large scale forum, hvor det og er etter spørsel etter feks hans produkt, og om han svarer på en bekreftende måte, kan vel ikke gjøre store skaden, og i mange tillfeller er det vel medlemmer her inne på forumet som linker til produkter derifra, og må vel da være fritt fram for han å svare, og om det skulle komme en bit "reklame" derifra so whath!!
                            Forstår egentlig ikke problematikken, selv setter jeg stor pris på å få høre om nyheter, uten å lete overalt inne på forumet, og det jeg trenger vite finner jeg på LS forumet, der jeg trenger å få vite det.
                            HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

For å avklare dette med reklame litt, så sier i utgangspunktet forumreglene at reklame og produkter fra butikker skal legges i forumet "fra butikker".

MEN

Her er det etter min mening vanskelig å sette grensen. I mine øyne kommer Jan-Erik med "nyheter" som like gjerne kunne kommet fra en av oss andre her på forumet, og jeg ser ingen grunn til at dette ikke kan ligge i Large Scale forumet.

I denne tråden har du valgt en "butikknøytral" overskrift, og du reklamerer ikke direkte for at DU selger zenoah 36mm.... Hadde overskriften vært "Zenoah 36mm hos RC-Racing" hadde det i mine øyne vært noe annet.

Dette er ihvertfal hva jeg mener om saken, men hvis f.eks xilian har en annen mening så får vi bøye oss etter dette.

I mellomtiden ber jeg om at folk sparer seg for unødvendige bemerkninger og ikke lager noen kjempe-diskusjon ut av dette.
                              Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

Comment

enig med du jørgen..

en ting til, som er viktigere i mine øyne.. hadde jan erik skrivi det her under "butikk", hadde jeg ALDRI sett det, og det er jeg ganske sikker på at gjelder flere.. visste ikke engang at det fantes et sted der butikk reklame skulle før det blei linka til nå
                                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X