Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nye Zenoah 36mm 4-bolt....
Collapse
X
-
Det holder ikke bare med veiva. Toppen må også modifiseres slikat det er plass til 2mm ekstra. Altså har han delvis rett med "større" stempel, for stempelet har større vandring. Man kan jo altids gå for jonte løsninger som å legge pakkninger oppå hverandre, men man er vel forbi det stadiet nå
Robert Birkevaag 71 mod
Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic
Comment
-
Du har helt rett, min feil......glemte å nevne Race Ported...Originally posted by sdiz86 View PostMen vil de nye 4-bolt Zenoah være så store 30.5cc og bare race porta???
29cc er en motor i "ingenmanns land", lite torque, lite rpm....midt imellom alt.....
Til din MCD MT trenger du absolutt torque, så en Race Ported 30,5cc hadde nok passet perfekt til den bilen.......sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
-
"Større stempel" betyr større diameter,Originally posted by The Bajanic View PostDet holder ikke bare med veiva. Toppen må også modifiseres slikat det er plass til 2mm ekstra. Altså har han delvis rett med "større" stempel, for stempelet har større vandring. Man kan jo altids gå for jonte løsninger som å legge pakkninger oppå hverandre, men man er vel forbi det stadiet nå
større vandring --> lengre slaglengde...
Altså blir det ikke rett å si at man får større stempel når man øker slaglengden.
Selve stemplet er jo akkurat like stort!
Men skjønner poenget med toppen dersom det ved 29 ccm ikke er noe mer å gå på mellom øvre dødpunkt og start på toppoverflaten.Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race
Comment
-
Kommer det REED ported(ikke reedcase) 30,5 ccm 4 bolt, eller har du gått bort fra denne type motor?Originally posted by Egon View PostDu har helt rett, min feil......glemte å nevne Race Ported...
29cc er en motor i "ingenmanns land", lite torque, lite rpm....midt imellom alt.....
Til din MCD MT trenger du absolutt torque, så en Race Ported 30,5cc hadde nok passet perfekt til den bilen.......
Jeg er nå veldig fornøyd med min ihvertfall
Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race
Comment
-
-
ja herregud... lurer på når det kommer insprøytning/turbo/kompressormata maskinister til f eks baja .. med f eks 10-12 bhp da kjøper jeg ...haha bøøøp -knaz ferdig drivverk hahaha lol
hadde vært tøft med en 4 takt m husqarna lyd .... vrrrrrrr boooop vrrrrrr boooopmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment