Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feil på forgasser Baja 5T??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Feil på forgasser Baja 5T??

    Hei!

    Har vært ute å prøvd å kjørt litt i det siste, men de siste to gangene nå, så har jeg sliti med at bilen dør når jeg bremser/slakker av...
    Sliter også med å få start på den igjen etterpå. Jeg la merke til nå at den belgen jeg trøkker på for å prime motoren ikke fyller seg ordentlig lengre?! Er gasseren lekk e.l.?

    Min gasser er den på bildet som nesten ikke er bensin i, den andre er fra Buggy-Lars sin nye motor, hvor alt er i orden på... (og sånn min var før jeg begynte å få problemer med at den "dør"...)
    Click image for larger version

Name:	Photo 28.08.11 15 40 33.jpg
Views:	1
Size:	45.1 KB
ID:	788759Click image for larger version

Name:	Photo 28.08.11 15 40 03.jpg
Views:	1
Size:	54.3 KB
ID:	788760
    HPI Baja 5T & MCD Race Runner

  • #2
    jeg veit ikke hva som er feil med gasseren men det går jo ann å kjøpe en ny.. gassere er så å si forbruksvare.. hvertfall en slitasjedel
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

    Comment


    • #3
      Kan jo også ver at bensin slangene er hull i? For da vill jo ikke den primer "bobla" prime skikkelig.
      Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
      YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
      Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

      Comment


      • #4
        du kan sjekke om luftehullet i tanklokket er tett.. visst det er det så vil det bli vakum i tanken og gasseren vil ikke klare å suge opp bensin.. ofte får man ikke startet etterpå når det er tett men det kan jo tenkes at det er bare litt tett
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • #5
          Har du fått fiksa problemet?
          Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
          YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
          Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

          Comment


          • #6
            "Sliter" med at jeg er i syden til neste uke, så rakk ikke å teste disse tingene før jeg dro! Men gode tips her som skal sjekkes ut asap når jeg kommer hjem fra dette varme "helvete"!! :-p
            HPI Baja 5T & MCD Race Runner

            Comment


            • #7
              Kan det ha noe å si om den hvite belgen i primer-bobla er sprukket? Verdt å sjekke
              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X