Kan jo være vi har møtt hverandre før, bare att jeg er så jævelig stille og rolig av meg, nesten sykelig sjenert....
Bullshitt med deg online
Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj
jeg har snakket med martin på fg-hobby og hvis vi stikker ind om der som siste år vil han sørge for litt overraskelse priser til oss og litt godt til mave/hals til oss ham var vist veldig tilfreds med vores besøg sist
Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj
Vi er vel da klare med hus1 som er fullt, hvis det er flere som ville være med så tror jeg kanskje løpet straks er kjørt for det.
Og dette er en tur som Romerike RC ikke har noe med å gjøre, vi er en gjeng som liker å ta en ehh bajatur... og en eller annen øl..
Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
Comment