Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gutta fra Romerike Rc Inviterer deg til rc tur til Rømø.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja det inntrykket sitter jeg også igjen med

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
    Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
    enRoute Berg JXR003
    Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

Originally posted by Mr-Online View Post
      Kan jo være vi har møtt hverandre før, bare att jeg er så jævelig stille og rolig av meg, nesten sykelig sjenert....
      Bullshitt med deg online
      Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

Comment

jeg har snakket med martin på fg-hobby og hvis vi stikker ind om der som siste år vil han sørge for litt overraskelse priser til oss og litt godt til mave/hals til oss ham var vist veldig tilfreds med vores besøg sist
        Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

Comment

Ja.. vi la jo igjen nesten 50 000 kr i løpet av noen få dager.. så han var nok fornøyd ja..
          Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
          Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
          enRoute Berg JXR003
          Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

Vi er vel da klare med hus1 som er fullt, hvis det er flere som ville være med så tror jeg kanskje løpet straks er kjørt for det.
            Og dette er en tur som Romerike RC ikke har noe med å gjøre, vi er en gjeng som liker å ta en ehh bajatur... og en eller annen øl..
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

Originally posted by HpiAlex View Post
              hvorfor har ikke jeg møtt deg før ? siden vi begge bor på mysen
              Hvor sånn ca i Mysen bor du ?

En Baja

Comment

Bor på folkenborg
                Baja 5B SS Powered by : Pro Mod 30.5cc 4 Bolt Long Rod Reed Case Engine

http://www.pro-racing.no/

Comment

Originally posted by HpiAlex View Post
                  Bor på folkenborg
                  Ahh du er en av slettefolka hehehe Bor rett nedafor meg omtrent da, bor i Opsahlåsen

En Baja

Comment

Ahh en åsenbeboer alså hehe :P neida ja bor i det dem kaller "kaninbura på folkenborg"
                    Baja 5B SS Powered by : Pro Mod 30.5cc 4 Bolt Long Rod Reed Case Engine

http://www.pro-racing.no/

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Mortenporten.
                    Working...
                    X