Announcement

Collapse
No announcement yet.

Touring tråden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gjorde en liten mod på tourern for å prøve å få mere likevekt.
    Click image for larger version

Name:	Bilde 013.jpg
Views:	1
Size:	51.7 KB
ID:	771648
    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

Bygde om om Xrayen til RWD bil. Var faktisk sabla morro å kjøre den. satte som beste tid 8.153 på rcland

Har renovert diffen så nå har jeg ett litt større spekter å justere den på. De beste tidene satte jeg når jeg kunne gå ut av svingen og om jeg var for hard på gassen så fikk jeg kun hjulspinn på innerhjulet.

1203gram toe inn foran og mye toe inn bak. squat bak og baktung.
      ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

Kjørte touring for mange år siden da vi kjørte med 21turn og NiCd batterier(leeenge siden.Hadde tenkt til å starte litt igjen men hvilke klasser er det nå og hvilke batterier,dekk,motorer osv er det som gjelder?
        TA03F - TA03F David Jun - TA03R - TA03R TRF - Team Associated SC4x4 - Team Shepherd Velox V8

Comment

Originally posted by TeamLosi View Post
          Kjørte touring for mange år siden da vi kjørte med 21turn og NiCd batterier(leeenge siden.Hadde tenkt til å starte litt igjen men hvilke klasser er det nå og hvilke batterier,dekk,motorer osv er det som gjelder?
          Jeg er vel egentlig akkurat i samme situasjon. Ser at teknoligen har tatt ett stort skritt frem siden sist. Lurer på hva som kjøres mest i Oslo området? Har forstått det slik at det er inne bane på RCland. Er det andre steder det kjøres inne i Oslo området om dagen?

Comment

I Oslo området er det bare RC-Land som har innebane .

Comment

Originally posted by TeamLosi View Post
              Om du har tenkt å sikte deg inn på konkuransekjøring så er det jo Xray t3'12, Yokomo BD5, Tamiya TRF417++ er det som gjelder, en bil som jo er laget for formålet! anbefaler deg å oppsøke en klubb/bane og se litt av hva som blir kjørt der...

Av klasser så er det modified(fri motor og gummidekk), og så er det SS(10,5T motor, fritt dekkvalg(Skum/gummi)(kommer til å forsvinne pga. manglende førere) mulig det blir 17,T og gummi).

Men beste tipset jeg har er å stikke på et lokalt anlegg og se hva som blir kjørt der.

Xray bilene tror jeg det er lettest å få tak i deler til her i Norge...

Comment

Serpent er også en knall fin konkurranse bil, og vi har over 3000 serpent artikler på lager i Norge.

Vh
                Pitstop Motorsport
                Ole Henrik Liabø

www.serpent.no
                www.serpentnorge.no
                Last edited by alfano; 16 January 2012, 21:19.
                The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
                www.serpentnorge.no

Comment

Nå er det 13.5T uten boost som gjelder og gummi dekk.. Eller mod (samme som før)

Sjekk ut karosseriene. Spes da Group B
                  ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

Name:	6329440_c3b80057da_o.jpg
Size:	29.2 KB
ID:	777564

Front motor rally bil opplegg... ikke sikker på hva den er for noe..
                    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

Trykk for større bilde

Name:	6344361_cc28aabf80_m.jpeg
Size:	55.6 KB
ID:	777623
                      ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

Yeah!
                        Sånn skal det være!
                        Ser ut som en lukka TA03F

Må hvertfall ha sånn!
                        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                        -
                        Röhrl

Comment

Den er kul den. Men skjønner ikke hvorfor de absolutt skal ha tingene på langs. Den ser ikke ut som den kan klare å bli short wheelbase. Noe som hadde vært kult.
                          ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Comment

Sant nok. Men alle rally-karosseriene mine er lange, så da er jeg bare kjempefornøyd med motor foran, bakkeklaring og masse deksler
                            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                            -
                            Röhrl

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                            Welcome to our newest member, Mortenporten.
                            Working...
                            X