Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:10 Track Tråd

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    På tide at du skaffer deg en pancar Mats
    CRC - 3Racing - Tamiya

    Comment


    • #32
      Nå har ikke jeg prøvd pan car nok til å uttale meg skrå sikkert om hvordan de oppfører seg men F104 ser aaaalt for nervøs ut for meg.

      Jeg syns det er gøy å følge med på rc F1 fordi de ligner på Formel 1 biler.
      Dersom det kommer en Formel 1 bil som har noe annet en stiv bakaksel er nok interessen stor.



      Men må få prøvd pan car en del før jeg går inn for å få mere "drit" stående på rommet.

      Har unasett ikke råd nuu.
      ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

      Comment


      • #33
        F104 er ikke så nervøs som du tror men derimot CRC sine 1:10 det vil jeg si er noe av det morsommeste jeg har kjørt selv og det er absolutt ikke nervøs det bare sitter godt fast men den F1 bilen der så artig ut. Du får komme på RCland og teste F104 inne skikkelig.
        CRC - 3Racing - Tamiya

        Comment


        • #34
          Kan egentlig dukke opp der i helgen. Dersom det er oppe der da. Xrayen er fit for fight.
          ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

          Comment


          • #35
            Dersom det kommer en Formel 1 bil som har noe annet en stiv bakaksel er nok interessen stor.
            Det er jo diff på alle (Tamiya, 3-racing etc..). Er diff på pan car bilene og
            Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
            “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

            Comment


            • #36
              sa ikke diffen mister. Jeg sa akselen.
              ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

              Comment


              • #37
                Hvis vi blir litt folk så er blir det ikke no problem, jeg har nøkkel :P
                Kansje vi kunne kjørt litt offroade også, utenfor på grusplassen.

                Comment


                • #38
                  Morro å se at F1 kommer litt tilbake, Tamiya kommer med 2 f1 biler nå, f104 limited edition og f104 Mclaren vodafone (lisens) bil.
                  Men disse er f104 med fast aksel.

                  Kyosho var virkelig inne på noe med de gamle 1:8 f1 bilene, ta en titt på de.

                  Tror det har kommet en 1:7 også, men den skal være svin dyr.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by MatsNorway View Post
                    sa ikke diffen mister. Jeg sa akselen.
                    Ok Men når det snakkes om stivaksel i rc verden snakkers det normalt om låst "diff".
                    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                    Comment


                    • #40
                      Nå koster jo en F104 et slikk og ingenting, så ser meg nesten nødt til å kjøpe et byggesett snart

                      Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                      Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                      Comment


                      • #41
                        kommer ikke til og angre på det men kjøp pro utgaven med en gang, den vanlig er så dårlig
                        CRC - 3Racing - Tamiya

                        Comment


                        • #42
                          I morgen (Søndag) blir det kjøring på rc-land blir nok mest m-chassis og f104.
                          De som har lyst til å kjøre er velkommene!

                          Comment


                          • #43
                            Da har jeg en Corally pro 10 på vei i posten. Sitter et Porsche 962 body på den men følger med et nytt lola body også. Har en ny Tekin Rs pro og speed Passion 10.5 T klar for den. Hva med og prøve og samle en gjeng og ta en tur til moss. Hadde vært gøy og få liv i denne klassen i Norge
                            T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

                            Comment


                            • #44
                              Måtte i såfall blitt neste uke for min del, jeg rekker ikke før da og så må jeg finne noen som kan kjøre fra oslo. Har ikke 1:1 bil eller lappen . Hadde vært døds kult det ja.
                              CRC - 3Racing - Tamiya

                              Comment


                              • #45
                                Har de oppe i helga da? Eller må det bli i uka?
                                Jeg har bil og mulighet torsdag til lørdag neste uke.
                                Har ikke fått testet eller satt opp bilen, så jeg trenger en masse hjelp....

                                De er stengt grunnet farlig lokaler, så frem til det er fikset så er det stengt. Hvis jeg skjønner forsiden dems rett.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X