Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:10 Track Tråd

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jeg er med :P, men mitt problem er samme som martin, 1:1bil.
    Venter på deler til min crc, men skal som hva jeg kan skaffe innen den tid.

    Comment


    • #47
      konge, er lett med da jeg, i uka må det bli etter 4 og i helga passer det lørdag for meg ja. Håper de fikser lokalene da.
      CRC - 3Racing - Tamiya

      Comment


      • #48
        Det er bare banen til moss-rc som er nede, mustit i moss er jo oppe?, er det ikke den dere tenkte på uansett?

        Comment


        • #49
          Jeg er keen på en tur jeg og har både 1:1bil og lappen. Plass til 3,5 person

          Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

          Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
          Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

          Comment


          • #50
            I
            Originally posted by Thomaseh View Post
            Jeg er keen på en tur jeg og har både 1:1bil og lappen. Plass til 3,5 person

            Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
            Jeg har bil men deler men med dama og har flyttet langt inne i skauen. Det var mustit jeg tenkte på Der er det åpent tirsdag,torsdag,fredag,lørdag,søndag. Fredag,lørdag er det Sc/buggy løp. Søndag er det kun onroad
            T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

            Comment


            • #51
              ah
              Hvor ligger mustit hen da og har de internett sider?
              Har ikke funnet noe, sikkert jeg som leiter feil

              Fant det nå.
              Søkte på "must it" og da blei det feil gitt...
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • #52
                Mustit

                Originally posted by NoBrainer View Post
                ah
                Hvor ligger mustit hen da og har de internett sider?
                Har ikke funnet noe, sikkert jeg som leiter feil

                Fant det nå.
                Søkte på "must it" og da blei det feil gitt...
                Heisann. Ser du kjører 1/10 track og at,ikke du bor så fryktelig langt unna meg. Jeg jobber mye om dagen men har blitt bit av basillen og kjører så ofte jeg kan. Har vært 3 ganger hos mustit nå og det er helt konge der Litt slitt teppe men banen er stor etter norsk standard. Det er offroad/onroad annenhver helg. Nå til helgen er det kun søndag det er onroad pga løp fredag,lørdag. Jeg sitter gjerne på med deg og jeg spleiser sef på drivstoff. Jeg får bilen min i morgen så vi kan hjelpe hverandre med setup. Jeg har setup tools pluss setup bok inne på androiden min. Kjører du noe annet også?. Har tatt litt av for meg så kjører det meste. Dvs at at kan dra uansett on det er onroad eller offroad dag. Mvh Ole kristian
                Last edited by Diab77; 25 October 2010, 19:15.
                T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

                Comment


                • #53
                  tja kjører ikke så mye.

                  Har bare Tamiya M-03, Ta05.v2, DF-03RA, mens jeg har en Traxxas Slash 4x4.
                  Men jeg begynte med TA05.v2 litt for seint på sesongen til at jeg fikk kjørt noe særlig.
                  Har en ny ESC som må settes opp og ting må prøves ut en del før jeg veit om jeg liker dette eller ikke.

                  Kjører mest Tamiya M-chassi, da det ikke er så mye å gjøre. Det er liksom ikke så mange muligheter.
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • #54
                    Tenkte å ta turen sånn rundt 15 idag, om noen har lyst til å bli med, send meg en melding på 47812099 så har jeg plass til 3 stykker

                    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                    Comment


                    • #55
                      er det ikke buggy i dag?

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Crypton View Post
                        er det ikke buggy i dag?
                        Ikke ifølge bmrk.net, men ble brått skeptisk siden de har måtte fikse nytt lokale.
                        Søndeg:31/10 Touring Kl 12:00-18:00
                        Fikk det også bekreftet av Lars Tommy Berntsen at den er åpen for touring til klokken 18
                        Last edited by Thomaseh; 31 October 2010, 13:10.

                        Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                        Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                        Comment


                        • #57
                          Du vet hvor du skal eller? Jeg kan ikke hjelpe deg med veien :P

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Crypton View Post
                            Du vet hvor du skal eller? Jeg kan ikke hjelpe deg med veien :P
                            Har alltids GPS

                            Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                            Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                            Comment


                            • #59
                              ok, må bare finne ut hvor det nye lokalet er da.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Crypton View Post
                                ok, må bare finne ut hvor det nye lokalet er da.
                                Already done ^^

                                Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                                Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X