Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:10 Track Tråd

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jasså så du har tenkt til og krasje mye
    CRC - 3Racing - Tamiya

    Comment


    • Moss er åpent fra 1600 i dag. Jeg og noen kompiser spurte pent. Nesten bare fredager jeg får kjørt så det var konge for min del. Teste litt pro 10
      T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

      Comment


      • Med så dyrt verktøy sett så må jeg nesten det :P

        Comment


        • Blir kjøring utover kvelden på RC LAND bare og komme
          CRC - 3Racing - Tamiya

          Comment


          • CRC var drit artig og kjøre i Moss på lørdag, da gikk det unna gitt
            CRC - 3Racing - Tamiya

            Comment


            • Ja, da er det bare å skaffe seg 1:10 pan car folkens.

              Comment


              • Magnus /Crypton og kjørte fort i går på RCLAND. Magnus kom inn på 6.3 og jeg landet på 6.7, så disse bilene har utrolig mye potensiale.
                CRC - 3Racing - Tamiya

                Comment


                • Originally posted by Martin K. View Post
                  Noen her som skal kjøre 1:10 track i år ? Jeg har sammen en kompis bestilt hver vår GenX10 og gleder oss noe enormt, noen som har testet disse ?
                  Nei eller kanskje

                  Comment


                  • Selger CRC på Rc-Land
                    + deler etter som det trengs.

                    Comment


                    • Hva bruker dere av batteri på CRC bilene?? 3,7 eller 7,4??
                      Hvor mange turn bruker dere og hvilken regulator??
                      Tenker og skaffe meg en, men det blir til utendørsbruk på asfalt
                      Espen Jensen
                      -----------------------------------------------------
                      Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

                      Comment


                      • Vi kjører 10,5 turn ute med 88 tenner og 34+ pinion og 7,4 lipo går utrolig bra. Inne kjører vi 13.5t med 88t og 19 pinion. Vi ligger under 0,7 - 1 sekund under 1:12 gutta på lokal banen . Ute skal vi lett konkurrere med track gutta til sommeren, nå som vi har lært oss bila godt. RCland fører CRC det er en av de bedre bila helt klart. Vinner alle konkurranser i USA. De har dekk og deler. Vi kjører med Calandra sine egne dekk inne, de er dyre men holder drit lenge og sitter som smurt. Ute blir nok noen helt andre.
                        CRC - 3Racing - Tamiya

                        Comment


                        • Click image for larger version

Name:	DSC_1556 [1600x1200].jpg
Views:	1
Size:	38.7 KB
ID:	772102Click image for larger version

Name:	DSC_1557 [1600x1200].jpg
Views:	1
Size:	33.5 KB
ID:	772101Click image for larger version

Name:	DSC_1554 [1600x1200].jpg
Views:	1
Size:	30.7 KB
ID:	772100

                          Siste kreasjon til min pan car, Corvette C6R <3
                          CRC - 3Racing - Tamiya

                          Comment


                          • Gleder meg til hverven til sommeren,nå som jeg ikke er helt fersk lenger. Jeg bruker en 6.5t på min men det er en Corraly 235mm. Crc bilen er nok bedre da min er en T bar. Rc land har disse bilene med et greit dele lager til en grei pris
                            T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

                            Comment


                            • Originally posted by Martin K. View Post
                              kommer ikke til og angre på det men kjøp pro utgaven med en gang, den vanlig er så dårlig
                              Hei, er LE utgaven dårlig?
                              Og for innekjøring på teppe, lurer jeg på 2S og 13.5t, men hvilken pinion vil passe?
                              Last edited by stigno; 18 February 2011, 15:23.
                              XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

                              Comment


                              • vi kjører 88t og 19tenner på rcland men kjørte 88t 24 tenner på moss banen.

                                Jeg har den første utgaven og forskjellen er at den nye har topp mating av batteri, samt plast noen steder der den første har alu og litt smalere understell. Jeg bytter ikke ut min men tipper nok de er relativt like.
                                CRC - 3Racing - Tamiya

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X