Jeg bruker selv ED systemet i min bil, og langreima der passer perfekt. Kanskje du må sjekke att strammeskruen til reima er justert riktig.
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Team Magic G4/S Forum
Collapse
X
-
Da er det bestilt ny motor og pipe set
Jeg gikk for en Novarossi PLUS 12-3SCT og tenkte jeg skulle prøve k-factory sitt pipe set,
K Factory Missile 12 Class Adjustable In-Line Pipe Set (5 mm, EFRA2623). Bestilte ny clutch fjær også til ufo2 clutchen, den orange 1,7mm.
Så da er det bare vente å se hvordan dette blir, gleder meg som en unge
Spent på hvordan denne sessongen blir.sigpic
Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D
Comment
-
Heisann
G4 var den første nitro bilen til TM som også het G4 EVO/Black Magic, så kom det da en oppgradert versjon som fikk navnet G4S. Men det er vist noen som heter C og E også, usikker på hva det er. Mener den største forskjellen er vel vekt balansen i bilen, plasseringen av mottaker og batteri ble flytta derav også ny chassi plate. Styremekanismen ble også ny i S versjonen. Sikkert den del andre ting som ble endret men husker ikke i fart.
Finner den del nyttig info her
Her har du oversikt over de nye i G4 serien
Last edited by Larzaruz; 19 March 2008, 16:54.sigpic
Comment
-
oki...ser på rcmart,de selger g4 rtr for 299dollar..det er jo billig..og de selger g4s rtr for 399dollar..billig begge to...men er litt usikker på om forskjellene på bilene er verd prisforskjellen..ville derfor likt forskjellene..eivind rødland 79mod.xray 808,futaba,os, smartech traveller
Comment
-
Forskjellen der er at den/de billigste er Le Mans biler altså 1:10 track ikke 1:10 touring. Jeg er usikker på akkurat hva som er forskjell på det, om det bare er karosseriet eller om det er noe mer. I såfall veldig dyrt karosseri
Fant ut at Le Mans har et G4 Flash Quick Change Tire System som krever litt spesielle dekk.
Men hvis du er på jakt etter en ikke RTR bil ville heller kanskje sett på denne siden.
Der har du RS og JS utgavene, de helt nyeste. Der RS er den helt siste og råeste utgaven av G4(unntatt G4+ som bare er laget 999stk. av), men disse er ikke RTR.Last edited by Larzaruz; 19 March 2008, 21:13.sigpic
Comment
-
Team Magic G4RS
har akkurat kjøpt meg G4RS etter og ha kjørt RTR i fjor snart ferdig og bygge den blir veldig morsomt og prøve den
lurer på om det er andre som har samme bil.... og som kjører på sørli
Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design - Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc
Comment
-
Selvfølgelig er det ingen på Sørli som kjører TM din klæddOriginally posted by EspenF View Posthar akkurat kjøpt meg G4RS etter og ha kjørt RTR i fjor snart ferdig og bygge den blir veldig morsomt og prøve den
lurer på om det er andre som har samme bil.... og som kjører på sørli
du har vel lært deg at Kyosho er best nå? he he...Martin fra sørli
Martin Mork-82
Comment
-
Martin:
ER bilen din ferdig skrudd eller hehehehehehehehGeorg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
www.rcbil.no
TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY
Comment
-
nesten ferdig nå jeg har satt inn motor og potta må justeres litt... må kjøpe meg luftfilter og fuel i morgen så kanskje jeg får start på den.... Kyosho kjører jo alle må jo kjøre det samme som de som vinner EM (2 siste åra) og sånn vettu martin
skal du på sørli i morgen Georg? kunne jo tenkes at jeg trengte litt hjelp hehe
Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design - Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc
Comment
-
Hei! jeg er ny her. Jeg har tenkt meg å kjøpe en TM G4S, men lurer jo litt på om den er oe tess å satse på? Går den bra allerede ut fra boksen som ny? Eller må jeg kjøpe ny motor osv. for å kjøre løp og sånt? Hastighet?
Tobias Bruu '90 Oslo - Serpent 710
Futaba 3PM
Comment
-
Heisann og velkommen til forumet
TM G4S er vel den eneste som er en kokurranse dyktig RTR bil, rett ut av esken. Litt usikker på hvordan Hyper GPX4 er i forhold, men verken Serpent, Mugen, Kyosho eller Xray som er de mest ledene på kokurranse nivå har ikke RTR bil. TM G4 har vunnet flere Europa mesterskap. Jeg personlig kjenner ikke så mye til selve RTR utgaven, jeg kjøpte en som var brukt da het den G4 Evo. I ettertid så har jeg "bygget" den om til en G4S med noe options deler.
Her finner du info om bilen, Part 1-3
Last edited by Larzaruz; 6 April 2008, 16:53.sigpic
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,684
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment