Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM 200mm Kodal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Synes det er litt rart at man har hevet grensen fra 10 til 15 siden det ikke var mere en
    12 som startet på nm i 2007 .
    Dette er jo en måte å drepe en klasse på .
    Bare en tanke

Hmmm
    Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
    www.rcbil.no
    TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

Comment

nm

Originally posted by Georg View Post
      Synes det er litt rart at man har hevet grensen fra 10 til 15 siden det ikke var mere en
      12 som startet på nm i 2007 .
      Dette er jo en måte å drepe en klasse på .
      Bare en tanke

Hmmm
      Helt enig Georg.
      Når er det vel 10 eller 11 som har meldt seg på. Og som har lyst til og kjøre. Dette er blir for dumt når folk t.o.m låner seg utstyr for å være med og kjøre løp.....
      Frode Iversen
      Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

Comment

Originally posted by Georg View Post
        Synes det er litt rart at man har hevet grensen fra 10 til 15
        Grensa er hevet for samtlige NM. dvs. 1:10, 1:5 og alt sammen, så sånn sett er det jo greit.. Men for 1:8 er det killer.

Men få tak i 3 mann til da!!! Om de så bare kjører 1 runde så er jo det alt som trengs!

Vi kan evt. kjøre det som et klubbløp, men hvor mange er gira på det?
        Last edited by xilian; 29 July 2008, 13:55.
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

Comment

Er det antall biler eller sjåfører som teller?

Som kriseløsning for de som bruker tid og penger på dette, så kan de vel låne vekk bilen sin til noen som kan kjøre den rundt ei runde i ett annet heat enn det de kjører selv.

På den måten så blir antall deltakere riktig. Jeg kan gjerne ratte rundt ei runde for noen jeg
          TEAM ELEFUN

Comment

Originally posted by extra View Post
            Er det antall biler eller sjåfører som teller?

Som kriseløsning for de som bruker tid og penger på dette, så kan de vel låne vekk bilen sin til noen som kan kjøre den rundt ei runde i ett annet heat enn det de kjører selv.

På den måten så blir antall deltakere riktig. Jeg kan gjerne ratte rundt ei runde for noen jeg
            Det er nok ikke lov, 1 bil kan ikke deles av flere sjaffiser.
            Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

Comment

syntes det er helt tragisk at forbundet ikke kan gi disp for dette løpet. Dumt at de ikke får kåret en norgesmester i denne klasse. Det er jo tross alt en del av morroa for gutta som kjører dette...

Selv hadde jeg gledet meg til å kjøre da en snill person har lånt meg utstyr...

Vet at det var klubbene som godkjente dette på msk ifjor, men husker ikke hvem som la fram forslaget. Dette er vel en ting som må forandres på, selv tenkte jeg at det ikke ville bli noe problem å få 15 stk på ett nm løp, men etterpåklokskapen burde tenkt litt før...
              Ikke vet jeg hvorfor det ble øket med 5 personer heller

€€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

Comment

Heisann

det ble også vedtatt og åpne NM for deltagelse fra andre land. Sverige sliter ogso med denne klassen, og har åpnet sitt.

Hvorfor har man ikke annonsert dette løpet til svenskene?
                XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
                Xray T3, LRP, Tekin
                Grenland Modellbil Klubb

Comment

Håper det blir klubbløp da....
                  Tor Arne Nicolaisen GMBK

Lei av å knuse motstandere!

Comment

Originally posted by Finken View Post
                    Heisann

det ble også vedtatt og åpne NM for deltagelse fra andre land. Sverige sliter ogso med denne klassen, og har åpnet sitt.

Hvorfor har man ikke annonsert dette løpet til svenskene?

Hvordan kan noen forvente at svenskene blir invitert når ikke engang vi i Norge får mer enn 1 uke..............!!!!!!!!!

Syntes selv at dette NM blir behandlet lite seriøst av arrangørklubben!!
                    Morten Johansen

Comment

Originally posted by MortenJ View Post
                      Hvordan kan noen forvente at svenskene blir invitert når ikke engang vi i Norge får mer enn 1 uke..............!!!!!!!!!
                      Syntes selv at dette NM blir behandlet lite seriøst av arrangørklubben!!
                      Løp og løpsdato ble jo annonsert når terminlista var ute.. Og det har den jo vært en stund nå.
                      TR ble sendt NMF 18/07 og mottatt godkjent (samt publisert) 24/7.
                      Og hva er det som står her som alle ikke veit fra før av?

Ang. invitasjon til svenskene så er jeg personlig veldig usikker på fornuftig fremgangsmåte her,
                      men det er det kanskje noen andre som veit for en senere anledning?
                      Burde kanskje vært litt NMF's ansvar også .. ?

Litt at og fram med 1:8 klassen har det vært, men objektivt sett har det jo vært veldig enkelt.
                      Det blir IKKE løp for 1:8 pga. for få startende.
                      Eneste "klusset" har jo vært fordi vi har forsøkt å finne en løsning...

På hvilken måte er vi useriøse?
                      Last edited by xilian; 29 July 2008, 21:24.
                      - NiceShot.no

Comment

Blir det klubbløp???
                        Tor Arne Nicolaisen GMBK

Comment

Nei. Det blir ikke endret status til klubbløp, derfor gjelder fortsatt mailen jeg sendte ut tidligere i dag.

Edit:

Tenkte muligens at det kunne bli litt sutring av beslutningen om å ikke kjøre 1:8 *klubbløp*..

Årsaken er enkel. Uten dette klubbløpet (som gir inntekt til klubben, samt at de som evt. vil
                          får kjøre) så kan vi konsentrere oss enda bedre om 1:10 løpet.
                          Last edited by xilian; 29 July 2008, 23:07.
                          - NiceShot.no

Comment

Synes det er trist at dere ikke arr. klubbløp enda dere har anledning til dette!
                            Blir det for mye arbeid for dere da eller?
                            Tor Arne Nicolaisen GMBK

Comment

Nei. Overhodet ikke.. Det hadde jo blitt samme jobben om det ble NC/NM, men det sier seg selv at 2 klasser tar mer enn 1.
                              Derfor konsentrerer vi oss om 1:10, og håper at vi får gjort om regelverket
                              slik at det kan avholdes 1:8 NM neste år.

Hvorfor skulle vi ellers prøvd å gjøre regler og/eller type løp...
                              - NiceShot.no

Comment

Xillian, jeg leser hva du skriver, men skjønner ikke hva du mener.
                                Synes det er meget kritikkverdig av dere å ikke engang kjøre klubbløp, dette fordi dere ikke gidder å arrangere dette.
                                Du spurte jo selv om det var interesse for det?? og plutselig så har dere "bestemt" at det ikke blir noe....
                                Jeg mener dere er direkte useriøse pga dette, hadde dette vært snakk om buggy eller 1:5 scala hadde nok pipa hatt en helt annen tone.... men neida dere skal drepe det siste som er igjen av klassen.
                                Du får bare si hva du vil... det er i så fall bare unnskyldninger du kommer med.
                                Amatører og dilletanter det er det dere er, hele gjengen som arrangerer dette her.

Selvfølgelig fortjener dere flengende kritikk.
                                Aller helst ville dere nok helst sluppet å arrangere løp med disse "småbilene"
                                Tor Arne Nicolaisen GMBK

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X