Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM 200mm Kodal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vel, nå er det helst noen fra track miljøet, som er mest trengende. Innen elektro så funker ting ganske bra.

Inkompetanse jaja, det er sterke ord.
    Men for all del, vil noen ha den jobben jeg har innen NMF, og mener de kan gjøre den bedre, så må de gjerne overta.

Ikke tjener jeg noe på det, og sinnsykt mye tid tar det.

Det er valg på tinget i høst, send de dere vil ha inn, og stem dem inn, ikke værre en det, en bør ikke ha noe misstillits forslag eller noe.

DET ER KLUBBENE og deres MEDLEMMER som bestemmer hvem som skal sitte i NMF seksjons styre.
    XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
    Xray T3, LRP, Tekin
    Grenland Modellbil Klubb

Comment

Seriøst finken det jo i elektro ting overhodet ikke funker.......

Makan til aroganse og være helt uvitende på ting..... har enda ikke fått svar på mailer jeg har sendt og det er jo bra, *sarkastisk ment*

Blir spendende å se hvordan de takler de problemene som har dukket opp da, og om de har mot nok til å gjøre noe med det, men det tviler jeg på

Comment

---------------------------------------------------------------------------------------
        Xray T3, LRP, Tekin
        Grenland Modellbil Klubb

Comment

Trur ingen her har fått noe ordentlig svar på hvorfor dere har valgt og øke til 15?
          Og kan ikke lese noen steder god grunn til at dere valgte og ikke godkjenne søknaden om og kjøre 1:8nm med minimum 10 deltagere... Enda dere vet at det ikke er den mest aktive klassen. Jada står noe om det, men syns det er for dårlig svar.
          Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
          www.minicar-racing.no

Comment

Fortsatt ingen som synes det var fornuftig å øke minimums antall deltakere? Merkelig...

Nuvel.. Jeg har siden dag 1 jeg sendte søknad om disp. for regel ment at
            forbund eller hvem pokker som helst burde sett at her har vi gjort en dum
            avgjørelse.
            Jeg mener disp. burde vært gitt, og regelen burde vært vurdert endra asap.

Å ødelegge flere NM (blir sikkert ikke bare 1:8 heller) for KANSKJE å ha muligheten
            til å vinne en kongepokal hvert 20'ende år blir bare for dumt.

Kall meg gjerne useriøs dilletant som svarer på vegne av meg selv, men
            denne avgjørelsen var 100x værre... Og negativt resultat av søknad om disp. var 200x værre.
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

Comment

Nei ikke jeg heller Jokkiz, jeg har ansvaret for buggy klassen, ante ikke at det var så få i 1:8T.

Men, vi setter den ned til 10 igjen.

MEN, en disp 3 dager før er vanskelig, det jeg ikke helt skjønner, er at den som har ansvaret for klassen, faktisk sitter i styret i Kodal Rc, og styret burde sett dette litt før kanskje.........

Og når det gjelder Kongepokalen, så har RSM en pokal, hvilken klasse den skal deles ut i, bestemmes fra år til år. Så hva Tom Ivar mener med 20 år, skjønner jeg ikke helt----
              Xray T3, LRP, Tekin
              Grenland Modellbil Klubb

Comment

MEN, en disp 3 dager før er vanskelig, det jeg ikke helt skjønner, er at den som har ansvaret for klassen, faktisk sitter i styret i Kodal Rc, og styret burde sett dette litt før kanskje.........
                Det var mye at og fram med folk som skulle melde seg på, og plutselig ikke skulle osv. Jeg regnet med at det ville bli en ordnings på det, ellers hadde det vært søkt før. Hva spiller det for rolle om det er 3 dager eller f.eks 6 dager?
                Det er en ganske kjapp avgjørelse å ta, og siden du nå sier at den skal senkes til 10, så er det tydeligvis fler som har fått øynene opp. Men hvorfor skjedde ikke dette når det ble søkt om disp.? Det er DA man skulle funnet ut at her må noe gjøres...

Og når det gjelder Kongepokalen, så har RSM en pokal, hvilken klasse den skal deles ut i, bestemmes fra år til år. Så hva Tom Ivar mener med 20 år, skjønner jeg ikke helt----
                Etter hva jeg har skjønt, er det eneste man oppnår med å øke minimumslimit at man har mulighet for kongepokal.
                Det er én mann som får kongepokalen, men til hvilken pris?
                1 mann blir superhappy, 30 mann blir superdeppa fordi dem ikke fikk kjørt NM.
                Det jeg mener med 20 år, er at det er mange klasser, mange utøvere osv.. Så MIN kjangse for å få denne pokalen kommer kanskje hvert 20' år...

Dét er det jeg mener..

Edit:
                Må bare legge til at jeg IKKE er 100% enig at NMF bør kuttes.. Tror neppe det er gull og grønne skoger i nrcbf heller, for det er vanlige mennesker som
                må ta styre og stell der også. Men at ting blir vurdert litt nøyere på saker som dette er nok fornuftig, og at man er litt mindre nazi på regelverket gjør heller ikke noe.

Vi snakker fortsatt om modellbil, og ikke Formel 1 med milliarder i omløp.
                Last edited by xilian; 5 August 2008, 23:23.
                - NiceShot.no

Comment

Da går jeg utifra at det kommer inn ett forslag fra Kodal, om at vi leverer Kongepokalen tilbake, og senker minums grensen til 10 i alle klasser. Hvis det er det klubbene vil.

Men, hvis det som dere sier, det viktigste er å ha det morro, hvorfor da dette jaget etter NM(NC etc.

Kjør klubbløp, ha det morro, det er mottoet vårt i GMBK, og det funker. De som VIL ha det seriøst, deltar på NM/NC, liker man ikke det, KJØR KLUBBLØP.

Som sagt tidligere, vi har over 30 løp i løpet av en sesong, bare 4-5 av dem er NC/NM, vi satser på KL,m det er der vi skal ha mange med.
                  š
                  Hos oss, kjører de fleste KL og de som vil konkurere med de store gutta, reiser på NC/NM.
                  Xray T3, LRP, Tekin
                  Grenland Modellbil Klubb

Comment

Hvis NMF klarte å ta avgjørelsen om å ØKE limit på egen hånd, så klarer NMF å senke den på egen hånd også.

Og hadde ikke avgjørelsen vært tatt, så hadde ikke denne diskusjonen eksistert, og vi hadde hatt en norgesmester 1:8...
                    - NiceShot.no

Comment

Så du tør ikke stå for en slik avgjørelse..........ikke farlig det vel, hvis som du sier alle er enige med deg

Svar meg på det andre også da, ang morro og klubbløp.
                      Xray T3, LRP, Tekin
                      Grenland Modellbil Klubb

Comment

Jepp i know Finken, dere gjør en knall insats i grenland! Er vel kanskje den klubben i norge som er best på rekrutering?

Og bra at det blir gjort noe med den minimums regelen igjen, selvom den egentlig aldri burde vært forandra.

Men anyways, takk for meg på noen år nå. Tilbake til skolebenken og student om halvannen uke så blir nok ikke råa til modellbil da på en 4 års tid hehe
                        Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
                        www.minicar-racing.no

Comment

Jeg står for alt jeg sier, og skal gladelig signere forslaget, men du skjønner vel litt av poenget mitt også?

Spørsmål angående endring til klubbløp 2-3 aug. har jeg svart på tidligere.

På generellt grunnlag kan jeg bare minne om hvor mange aktive deltakere vi har kontra gmbk... Dessuten har vi hatt ganske mange løp i år, noe som vil
                          endre seg drastisk neste år...

Det hadde jo vært kjempeGØY å hatt NM 1:8...

Denne diskusjonen kan fortsette i evig tid, fram til en eller annen NMF mann innser og innrømmer at det er gjort en feil. (leiter ikke etter en syndebukk, men synes faktisk det bør komme en offentlig uttalelse om saken.)

Nå gidder jeg ikke diskutere saken mer, da jeg har sagt mitt i saken og føler vel ikke akkurat at vi kommer noen vei her.
                          - NiceShot.no

Comment

Vi sender nok forslaget om å levere fra oss kongepokalen og sette ned grensen til 10, til alle klubber, så får flertallet bestemme

det er ikke akkurat gjort en feil da, men det er kravet for å kunne få Kongepokalen.

Feil skal jeg gjerne innrømme, det gjør jeg sikkert ofte, men det er ikke noe galt i det, så lenge man lærer av dem

Ok, hvis du absolutt skal ha en spesifikk, TQ regelen i OR var en feil, denfunker ikke bra, den må vekk, den var jeg forkjemper for.
                            Last edited by Finken; 5 August 2008, 23:58.
                            Xray T3, LRP, Tekin
                            Grenland Modellbil Klubb

Comment

hmmm

Detta blir bare dummere og dummere for hver post, heller over til parodi... Men jeg kan jo ikke si noe, siden jeg ikke en gang har fun lisens...Serriøst å si fra en i forbundet Er det bare slik at det er førere som arrangerer løp?????NOT.....

Men sant sies så har jeg kvitto fra bet fun lis fra et løp i Særp

Tror heller klubbene må tale seg i mellom, for så og ta en evetuelt oppvask når man kan. Jeg veit sjæl hva som skal på tapeten hos oss, når jeg skal på neste styre møte i klubben....
                              sigpic
                              http://www.kyosho.no/

Comment

Originally posted by xilian View Post
                                På generellt grunnlag kan jeg bare minne om hvor mange aktive deltakere vi har kontra gmbk... Dessuten har vi hatt ganske mange løp i år, noe som vil
                                endre seg drastisk neste år...

Hva mener du med dette, skal dere slutte med å arrangere løp? Er det det du mener her?
                                TEAM ELEFUN

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X