Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nordisk elektro touring i Skien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Viktig at ingen får panikk nå, vi jobber febrilsk med løsninger her. Har blitt lite is og mye tenking på meg i dag.
    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
    [[ har en kunst-pause.. ]]

    Comment


    • #32
      Må si dette er tragisk folkens!!! Må ha visst om dette problemet i lengre tid... Begynte å ane noe rart her når dekka ikke var på plass ennå...

      Som flere har sagt, dette var sommerens høydepunkt og prioritet!!!

      Håper dere finner en løsning på dette raskt, så det blir nordisk her i Norge!

      Comment


      • #33
        Liker dålig at Lmbk får stempel som gidder ikke.
        Grunnen til at vi ikke VIL , er at det er den samme sutringa, sytinga og misfornøyde tonen hver gang.

        Vi prøvde å arrangere NM i fjor(Vi gjorde det også), men hele dagen var det syting og klaging.

        Dette var et løp vi påtok oss siden ingen andre ville ha det.

        Nå har vi fått forespørsel om vi vil ha Nordisk, men vi vil ikke og kan ikke p.g.a datoen.

        MEN, banen er fri til utlån.
        Dette har jeg avklart med Formannen i dag.
        Men jeg tror ikke noen vil at Nordisk skal gå på Lørenskog.
        Har fått signaler om at man er lei banen...... :? :? :?
        Helge Johannessen
        1975 modell
        Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

        Comment


        • #34
          Originally posted by Petter
          Må si dette er tragisk folkens!!! Må ha visst om dette problemet i lengre tid...
          Jeg tror alle har skjønt hva du mener om det nå Petter, det hjelper ikke noe å sparke dem som allerede ligger nede. Jeg har informert om at vi jobber med å finne alternativer her, så igjen - vær vennlig å ikke få panikk. Hvis de andre nordiske landene er raske på tilbakemeldinger og positive til å finne løsninger så ligger det noe på bordet i løpet av uka.
          mvh, Espen Grimsgaard ('75)
          [[ har en kunst-pause.. ]]

          Comment


          • #35
            Originally posted by Stusdal
            Går det noen andre store løp i nærheten av Norges lande grenser i sommer da?

            Kutta ut fuel delvis for å satse på Nordisk i sommer, og har nå en sesong uten mål og mening forran meg jiippi....

            Kan du ikke bli med å kjøre norgescupen da,så er det NM i valdres
            i august!
            Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

            Comment


            • #36
              Vet det ikke er lett å finne en ny dato for løpet, men håper nå at det ikke blir 1 uke senere. Da er det KO Grand Prix i London og vi er 7 stk som er påmeldt der alt.
              Det er vel de 7 som kjører elektro her i Norge og prøver og holde liv i klassen
              Gøran Langsholt 67 modell

              Comment


              • #37
                @Espen: Ikke meningen å sparke noen Espen! Det var min første og enenste kommentar på at jeg synes dette var dårlig og skuffende. Er nok flere som sparker hardere enn meg... :wink:

                @der schnelle Mann: Blir aldri lei Sørli, selv jeg som kjører såååå mye.... :wink: Er det ny asfalt der nå....?

                Håper selvsagt på en løsning!! Blir det en uke senere vil det bli dårlig med nordmenn, da mange reiser til London. De gutta som reiser dit fortjener også et nordisk her hjemme hvor de kan være deltagere.....

                Comment


                • #38
                  Nordisk på Sørli hadde vært helt knall, banen er dritkul og med ny asfalt så hadde det blitt helt fantastisk!!
                  Egentlig spiller det liten rolle hvor det går, Skien, Valdres eller Sørli, kult er det uansett!!
                  Eirik Andreassen
                  Tamiya - Peak - Micromonsters - KO Propo - Much*More - Team Orion

                  Comment


                  • #39
                    Nei, det ser ut som om det kan ordne seg nå. De som meldte ifra at de kunne hjelpe til når vi søkte har nå kommet ut av skapet og tilbudt seg å bidra så da er det veldig mye som tyder på at det blir en ordning.

                    Noen skal få blomster etterhvert
                    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                    [[ har en kunst-pause.. ]]

                    Comment


                    • #40
                      Høres veldig bra ut Espen!!!
                      Noen av mine beste opplevelser på RC banen har jeg hatt nettopp på Geitryggen så jeg hadde gledet meg veldig til dette løpet!!!
                      Krysser fingre og tær for at dere får ordnet opp i dette :wink:
                      Eirik Andreassen
                      Tamiya - Peak - Micromonsters - KO Propo - Much*More - Team Orion

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Petter
                        @Espen: Ikke meningen å sparke noen Espen! Det var min første og enenste kommentar på at jeg synes dette var dårlig og skuffende. Er nok flere som sparker hardere enn meg... :wink:

                        @der schnelle Mann: Blir aldri lei Sørli, selv jeg som kjører såååå mye.... :wink: Er det ny asfalt der nå....?

                        Håper selvsagt på en løsning!! Blir det en uke senere vil det bli dårlig med nordmenn, da mange reiser til London. De gutta som reiser dit fortjener også et nordisk her hjemme hvor de kan være deltagere.....
                        det har vært et møte der i dag tror jeg med asfalt folka så det er vel ny asfalt rundt hjørnet tenker jeg kommmer vel info etterhvert
                        Have no Fear FAT man is here
                        (57modell)

                        Comment


                        • #42
                          Vi får krysse fingrene.....

                          Comment


                          • #43
                            Hadde vært utrolig gøy om dere får det til
                            Roger Berntsen 1969 Mod
                            Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                            Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

                            Comment


                            • #44
                              Da går det i orden allikevel folkens. Nå har vi vært i kontakt med noen dyktige folk som kan ta funksjonærjobbene på løpet og vi har satt sammen et bra team som kan lage et bra løp. Vi har både løpsleder, dommer, teknisk og speaker. Så det ordnet seg allikevel.

                              Veldig synd at vi måtte vurdere å avlyse hele greia, men da ble det altså ordnings.

                              Invitasjonen kommer riktignok først om et par uker, vi må få på plass detaljene rundt dekk. Det er utrolig vanskelig å vurdere hvor mye vi skal kjøpe så det er det vi driver og undersøker nå.

                              Det blir enten LRP 30 eller TakeOff xx shore. Vi skal også undersøke muligheten for Sorex, men det blir jo uansett likt for alle dette.

                              Det er fint om dere som har vært i gamet en stund prøver å trekke med noen dansker og svensker nå da, de landene jeg har vært i kontakt med for å høre hvor mange de tror kommer har sendt over veldig dystre tall
                              mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                              [[ har en kunst-pause.. ]]

                              Comment


                              • #45
                                Bra jobba gutta!!!!!!

                                Sorex 36 er nok det nærmeste en kommer helgardering....(som en vis elektrofører sa en gang...) :wink:

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X