Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nordisk elektro touring i Skien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Blir det de samme som LRP masters og NWR?
    Christer Antonsen, Borg MRK
    1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
    1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

    Comment


    • #62
      Eirik kan sjekke med Orion om de kan levere dekkene som de skal bruke på VM sener i år.....
      Ferdig limte Ride dekk på Orion Felg, skal visstnok fungere utmerket!!!
      Stig Alstad
      Team MicroMonsters

      Comment


      • #63
        Ja, vi er åpent for alt. Jeg fikk svar fra Schumacher og de driver og regner litt på det nå.

        Hør om Eirik kan sjekke pris på 150-200 par da.
        mvh, Espen Grimsgaard ('75)
        [[ har en kunst-pause.. ]]

        Comment


        • #64
          @espen: Er det "EM-dekka" fra i fjor det er snakk om, med B-med innlegg...?

          Comment


          • #65
            Jepp, det er de jeg har spurt etter.
            mvh, Espen Grimsgaard ('75)
            [[ har en kunst-pause.. ]]

            Comment


            • #66
              Da var invitasjonen klar gutter; http://www.gmbk.com/docs/GMBKNordicTC2006.pdf
              mvh, Espen Grimsgaard ('75)
              [[ har en kunst-pause.. ]]

              Comment


              • #67
                Originally posted by Stusdal
                Går det noen andre store løp i nærheten av Norges lande grenser i sommer da?
                Kutta ut fuel delvis for å satse på Nordisk i sommer, og har nå en sesong uten mål og mening forran meg jiippi....
                Meldt deg på Nordisk da Stusdal, jo flere jo bedre - selv om det er tidlig. Du skal jo garantert være med så da kan du likegjerne gjøre det nå.
                mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                [[ har en kunst-pause.. ]]

                Comment


                • #68
                  da er jeg påmeldt, men lurer på åssen dette her med dekk fungerer.

                  kun 2 sett som kan brukes i løpet? disse jeg kan velge å kjøpe ekstra er det tenkt til trening det da?
                  Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                  “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                  Comment


                  • #69
                    Jepp, det er to sett til løpet, også kan man kjøpe ekstra til trening om man ønsker det.
                    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                    [[ har en kunst-pause.. ]]

                    Comment


                    • #70
                      @Espen: Har dere en "grov" tidsplan for løpet? Tenker mest på om det blir offisiell kjøring på fredag, eller om det blir fritrening.

                      Comment


                      • #71
                        Sånn det ser ut foreløpig så har vi jo rimelig god tid på lørdag og søndag så da kan fredagen brukes som fritrening. Men det er jo veldig avhengig av hvor mange som kommer.
                        Men jeg tror som sagt vi er heldige om vi får over 20 deltagere og da er det jo ikke noe problem å avvikle på lør-søn.
                        mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                        [[ har en kunst-pause.. ]]

                        Comment


                        • #72
                          Er det dårlig respons fra våre nordiske venner...?

                          Ønsker forøvrig et par ekstra runder med dekk Espen. Stod ikke noe om det da jeg meldte meg på..

                          Comment


                          • #73
                            De som kjenner noen i våre naboland, FÅ DEM MED. Kommer det ikke deltagere fra to land, mister løpet Nordisk staus, og blir ett klubbløp
                            XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
                            Xray T3, LRP, Tekin
                            Grenland Modellbil Klubb

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Petter
                              Er det dårlig respons fra våre nordiske venner...?
                              Ønsker forøvrig et par ekstra runder med dekk Espen. Stod ikke noe om det da jeg meldte meg på..
                              Den er god Petter, jeg noterer det i påmeldingen din.
                              mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                              [[ har en kunst-pause.. ]]

                              Comment


                              • #75
                                Jeg tror ikke det å annonsere at man var vinglete når det gjelder å ta avgjørelser, var noe som kom Mesterskapsdeltakelsen tilgode gitt...
                                Martin Sørlie - 1985
                                TLR - Absima - Spektrum
                                Darkspeed Racing
                                www.teamsmallsize.com

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X