Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batteri og lader osv til slash 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hehe, det tviler jeg ikke på Tanke som slo meg, kanskje kjøpe e-revo først siden den er billigst

    Men får se ^^
    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

    Comment


    • #17
      Hvor er det best å kjøpe slash? amainhobbies.com for 3300,- har jeg grovt regnet meg fram til :O eller elefun for 3900 pluss evt frakt, og mulighet til å klage til norsk forhandler hvis problemer.

      3200,- kom jeg meg fram til på denne måten. Bil, 385*6 = 2310, frakt, 100*6= 600, ups gebyr e.l. 10% av kjøpsverdi? 231, moms 25%, 180 ca. = 3361 ca.
      Eller har jeg regnet meg helt ut på jordet?
      Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
      Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
      E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

      Comment


      • #18
        Originally posted by SAVAGEry View Post
        Det er er RRÅÅÅÅÅ bil believe me ^^
        spørs hvor man kjører, hadde den med til grustaket og der var den 100% ubrukelig.
        Dessuten når man kjører på grus tetter det seg inni akslingshuset.
        Har vel omtrent byttet alt engang og f.eks er det garantert at en bærearm ryker på en batteri pakke(lipo) spes hvis man hopper.

        mye slop generelt i hjulopphenget som gjør at kjøreegenskapene er dårligere enn det behøver å være.
        karosseri festene foran slites utrolig fort, det gjør også spissing staga.

        Men tross alt så er den veldig liten kjapp rakker så man kan muligens ikke regne med at den skal være like morro i grustaket som de større bilene, og like holdbar når man hopper på de samme hoppene.

        Comment


        • #19
          Originally posted by freddy85 View Post
          spørs hvor man kjører, hadde den med til grustaket og der var den 100% ubrukelig.
          Dessuten når man kjører på grus tetter det seg inni akslingshuset.
          Har vel omtrent byttet alt engang og f.eks er det garantert at en bærearm ryker på en batteri pakke(lipo) spes hvis man hopper.

          mye slop generelt i hjulopphenget som gjør at kjøreegenskapene er dårligere enn det behøver å være.
          karosseri festene foran slites utrolig fort, det gjør også spissing staga.

          Men tross alt så er den veldig liten kjapp rakker så man kan muligens ikke regne med at den skal være like morro i grustaket som de større bilene, og like holdbar når man hopper på de samme hoppene.

          Det er en RÅÅÅ bil, men den ryker også bare man stirrer hardt og lenge på den Har brukt 1000,- bare på nye drev til den! (det samme som har blitt byttet ut hele tiden, men forhåpentlig vis bare jeg som har dette problemet)
          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

          Comment


          • #20
            Originally posted by znaky85 View Post
            Hvor er det best å kjøpe slash? amainhobbies.com for 3300,- har jeg grovt regnet meg fram til :O eller elefun for 3900 pluss evt frakt, og mulighet til å klage til norsk forhandler hvis problemer.

            3200,- kom jeg meg fram til på denne måten. Bil, 385*6 = 2310, frakt, 100*6= 600, ups gebyr e.l. 10% av kjøpsverdi? 231, moms 25%, 180 ca. = 3361 ca.
            Eller har jeg regnet meg helt ut på jordet?
            Jeg ga 2700 totalt fra amainhobbies inkl frakt med ups. Men så var jeg så heldig at jeg slapp moms. Var eneste plassen den var på lager da jeg bestilte i romjula, men nå er den vel på lager hos towerhobbies? meld deg på sånn nyhetsbrev så får du rabattkode og får slått av 100 dollar fra prisen. da kommer den på 2200 inkl frakt + evt. moms
            Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

            Comment


            • #21
              Meldte meg inn før innlegget kom faktisk Leste et annet sted her inne at noen hadde gjort det og fått sånn, så venter bare på en mail egentlig med rabatter.

              Så kanskje det blir noe når lønn kommer, hvis jeg har fått mail. Hvis jeg har penger da. Kjøpt 1:1 bil akkurat og får straks en unge osv så da :P
              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

              Comment


              • #22
                Originally posted by jorgenms View Post
                meld deg på sånn nyhetsbrev så får du rabattkode og får slått av 100 dollar fra prisen. da kommer den på 2200 inkl frakt + evt. moms
                Har fått sånn nyhetsbrev nå, og der står det "If order totals" og så de forskjellige nivåene av rabatt man får. I og med at Slashen koster $399 får man "bare" $75 avslag, eller er frakt med i totalen? Tenkte å kjøpe både en Slash RTR og en Slash PE, og dersom sistnevnte ikke kommer inn på lager innen kommende uke blir det rundt 5760,- inkludert frakt, moms og fortollingsgebyr. Blir vel $100 ekstra for frakt med UPS, ettersom de da må sendes hver for seg.
                Team RC Companiet - Minicupen.no
                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                Comment


                • #23
                  du tar med en antennetube til 1 dollar også er du over grensa og får 100 dollar avslag
                  Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                  Comment


                  • #24
                    Veit du om de sender ut sånne tilbud på mail ofte? Siden de nå har flytta antatt lagerstatus på Slash PE til starten av februar går jo tilbudet jeg fikk på mail før det, og bestiller jeg nå så får jeg jo dobbelt opp i frakt og fortollingsgebyr ig og med at jeg også skal bestille Slash RTR. Dermed går vinninga litt opp i spinninga..
                    Team RC Companiet - Minicupen.no
                    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                    Comment


                    • #25
                      Tipper jeg får sånne mail en gang i uka eller noe. Men mener å huske at jeg har brukt sånne tilbudskoder som har gått ut også. De kommer ihvertfal ganske ofte så tror ikke det er noe problem.
                      Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                      Comment


                      • #26
                        Så om jeg ikke benytter meg av tilbudet nå før det går ut på søndag, så kan det godt hende jeg får en ny mail med det samme tilbudet i februar? Både jeg og bror min registrerte oss på mailing lista på fredag, men kun jeg har fått mail med tilbudet.
                        Team RC Companiet - Minicupen.no
                        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                        Comment


                        • #27
                          Be broren din sjekke spam inboxen for å være sikker. Men ja, pleier å få en sånn mail i uka, og ihvertfal en gang i måneden. Så det er ganske stor sjans for at du får en til innen de kommer på lager.
                          Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                          Comment


                          • #28
                            Okey, da trur jeg at jeg venter. Sendte en mail til Towerhobbies for å høre om de kunne sette alt på ei regning og lage en delleveranse, så jeg slipper dobbelt opp med fortollingsgebyr, men har ikke fått noe svar enda. Kan de ikke gjøre det venter jeg nok.
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                            Comment


                            • #29
                              Da har jeg bestilt en slash 4wd fra towerhobbies.com. Da er det bare å vente på den og neste lønning så blir det lipo og lader ^^ Uvisst hvordan lader jeg skal ha enda men.
                              Time will show
                              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by znaky85 View Post
                                Da har jeg bestilt en slash 4wd fra towerhobbies.com. Da er det bare å vente på den og neste lønning så blir det lipo og lader ^^ Uvisst hvordan lader jeg skal ha enda men.
                                Time will show

                                Congratulations with purchase of Slash 4x4!

                                Tips til Lader

                                Og Batteri eller Batteri (kommer an på om du skal ha 11,1 eller 7,4v)

                                Dette er det billigste jeg har sett av Lipo / lader iallefalll Bra skal det visst være også.....
                                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X