Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Honnør"...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by HaitekNørd View Post
    Jeg liker at størrelsen ikke er så forbasket stor. Med denne normale størrelsen ser det ut for meg at folk nærmest skriker etter hjelp. ^^
    Lev med det.
    Det har vel mer med at du liker å skille deg ut?
    Siden du er den eneste her inne som bruker str.1 på skriften din.
    Så du er vel ikke enig i at alt blir seende mer ryddi ut når alle bruker samme str. du da?

    Når folk skriker på ett forum, BRUKER DEM DA STORE BOKSTAVER!
    Men dette vet jo ikke du så mye om.
    Last edited by Pete359; 21 November 2007, 16:17.

    Comment


    • #32
      hmmm

      Originally posted by HaitekNørd View Post
      Jeg liker at størrelsen ikke er så forbasket stor. Med denne normale størrelsen ser det ut for meg at folk nærmest skriker etter hjelp. ^^
      Lev med det.
      Ok må vel komme av all forum erfaringa de!!!!!!!!!! Men kan sikkert komme til hjelp, ser jeg den skrift størelsen, gidder jeg ikke å lese den... Lev med det
      sigpic
      http://www.kyosho.no/

      Comment


      • #33
        Originally posted by OZZY View Post
        Ok må vel komme av all forum erfaringa de!!!!!!!!!! Men kan sikkert komme til hjelp, ser jeg den skrift størelsen, gidder jeg ikke å lese den... Lev med det
        Jada, ser dette ...
        Må ikke gjøre deg dummere enn du er da. Du sitter jo nylig å leser denne størrelsen. Så sier vel sitt.


        Og jeg skjønner ikke hvorfor dere andre whiner om min størrelse.
        Er da for pokker mitt eget valg åssen størrelse jeg ønsker å bruke, når man selv kan velge størrelse.
        Liker ikke dere det, får dere heller fjerne den muligheten for valg av størrelse.

        Comment


        • #34
          hi hi

          Originally posted by HaitekNørd View Post
          Jada, ser dette ...
          Må ikke gjøre deg dummere enn du er da. Du sitter jo nylig å leser denne størrelsen. Så sier vel sitt.


          Og jeg skjønner ikke hvorfor dere andre whiner om min størrelse.
          Er da for pokker mitt eget valg åssen størrelse jeg ønsker å bruke, når man selv kan velge størrelse.
          Liker ikke dere det, får dere heller fjerne den muligheten for valg av størrelse.
          Hi hi det skulle ikke mer til før en Songndøling ble sår, tror det er en ide og vurdere talcum for såre barnerumper. For fortsetter det humøret der blir det fort sårt

          Ps fortsetter du med denne melketann holdninga, tror jeg moderator svinger revolver fingeren sin på delete knappen. Tror ikke han er skudd redd, for stort sett så er folk relativt oppegående her inne.... Rebeller kan riste sprayboksen sin et annet sted...
          Last edited by OZZY; 21 November 2007, 16:29.
          sigpic
          http://www.kyosho.no/

          Comment


          • #35
            Originally posted by OZZY View Post
            Hi hi det skulle ikke mer til før en Songndøling ble sår, tror det er en ide og vurdere talcum for såre barnerumper. For fortsetter det humøret der blir det fort sårt

            Ps fortsetter du med denne melketann holdninga, tror jeg moderator svinger revolver fingeren sin på delete knappen. Tror ikke han er skudd redd, for stort sett så er folk relativt oppegående her inne.... Rebeller kan riste sprayboksen sin et annet sted...
            Nesh.. Bare ikke snakk deg selv rundt.

            Comment


            • #36
              ha ha

              Originally posted by HaitekNørd View Post
              Bare ikke snakk deg selv rundt.
              Det er jeg GRISE KJENT for, thats life Blir svimmel sjæl noen ganger....
              sigpic
              http://www.kyosho.no/

              Comment


              • #37
                Originally posted by HaitekNørd View Post
                Herregud??
                Nå får du begynne å opptre litt mer profesjonelt.
                Med denne holdningen din, der du hele tiden kommer med sånne utkast som du gjør, ender det til slutt at folk ikke ønsker å være noe mer på forumet.

                Ikke gjør sånn at folk til slutt ikke tørr å poste noen svar!
                Tror neppe det er noen option her, Jeg kommer ikke "hele tiden" med slike
                "utkast", kun til de som tydeligvis trenger det!!


                Originally posted by HaitekNørd View Post
                Herregud. Når man selv kan velge størrelse på skriften, er det mitt eget valg åssen størrelse jeg skal bruke.
                Skjønner ikke hvorfor du HELE tiden skal klage på meg og mine svar/tråder.
                Originally posted by HaitekNørd View Post
                Jeg liker at størrelsen ikke er så forbasket stor. Med denne normale størrelsen ser det ut for meg at folk nærmest skriker etter hjelp. ^^
                Lev med det.
                Fontstørrelser tykkebokstaver, understreket osv, osv, osv
                Er en option for og kunne uttrykke seg i en post, forumet er satt til
                og bruke font 2, for at helheten i en tråd skal være til stedet, om ikke se
                veldig rotete ut. Derfor har vi også en max høyde på signaturen.

                Jeg har fått en mengde "rapported Post" ifra andre medlemer ang. skrifttypen din
                og dine tildels usæriøse svar i innlegg.

                Jeg henstiller deg nå til og gå over til og bruke standard fontstørrelse i dine
                innlegg. Basta!!!!
                NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                RC4WD Team Driver

                Comment


                • #38
                  Originally posted by WildTriaL View Post
                  Tror neppe det er noen option her, Jeg kommer ikke "hele tiden" med slike
                  "utkast", kun til de som tydeligvis trenger det!!





                  Fontstørrelser tykkebokstaver, understreket osv, osv, osv
                  Er en option for og kunne uttrykke seg i en post, forumet er satt til
                  og bruke font 2, for at helheten i en tråd skal være til stedet, om ikke se
                  veldig rotete ut. Derfor har vi også en max høyde på signaturen.

                  Jeg har fått en mengde "rapported Post" ifra andre medlemer ang. skrifttypen din
                  og dine tildels usæriøse svar i innlegg.

                  Jeg henstiller deg nå til og gå over til og bruke standard fontstørrelse i dine
                  innlegg. Basta!!!!

                  Jaja. mensan.
                  Skjønner godt hvorfor flere og flere velger bort dette forumet framfor andre.
                  Ettersom ikke engang ledelsen kan være en smule seriøse, og arbeide litt mer profesjonelt ovenfor medlemmene sine!
                  Men, greit jeg skal bøye meg for dine knær, kun pga jeg syntes dette forumet er ok, PGA mangen flinke rc folk!

                  Comment


                  • #39
                    Tror ikke det var sogndalingen som fant opp kruttet men han sto garantert altfor nærmt når det sa pang......
                    Du virker som en premietosk det kan ingen ta fra deg sånn som du holder på....
                    Hvis du ikke skjønner at det er deg det er noe gale med her ja da er det synd på deg.... Det kan jo tenkes at det er en grunn for at folk har deg langt oppe i halsen men det er sikkert ikke din feil for du er jo bare den du er ikke sant?
                    Men du bør faen meg gjør noe drastisk hvis du vil at folk skal like deg......

                    Comment


                    • #40
                      tusen takk for komplimanget
                      MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Mugen View Post
                        Tror ikke det var sogndalingen som fant opp kruttet men han sto garantert altfor nærmt når det sa pang......
                        Du virker som en premietosk det kan ingen ta fra deg sånn som du holder på....
                        Hvis du ikke skjønner at det er deg det er noe gale med her ja da er det synd på deg.... Det kan jo tenkes at det er en grunn for at folk har deg langt oppe i halsen men det er sikkert ikke din feil for du er jo bare den du er ikke sant?
                        Men du bør faen meg gjør noe drastisk hvis du vil at folk skal like deg......
                        Haeh. Like meg?
                        Whateva liksom. Ser ikke akkurat opp til folk som nerder dette forumet 24/7 og lever livet sitt på RC.
                        Host....Noe som gnistret hos deg?.

                        Comment


                        • #42
                          Det må vel snart ringe ei bjelle for deg nå eller?
                          Ta kommentarene til etteretning, tenk deg om før du poster og glem resten av denne diskusjonen.
                          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                          - NiceShot.no

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by xilian View Post
                            Det må vel snart ringe ei bjelle for deg nå eller?
                            Ta kommentarene til etteretning, tenk deg om før du poster og glem resten av denne diskusjonen.
                            Nå er det jo enkelte på dette forumet som ikke klarer å kjøre på rett spor.
                            Denne tråden går jo fra å være et forslag, til å ende opp med hvor lite likt jeg er.
                            Søtt ....^^

                            Comment


                            • #44
                              Og så sa vi stopp før vi må utestenge flere enn en bruker.

                              Case Closed
                              TEAM ELEFUN

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X