Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forumet blitt "strengere"?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Den hadde sikkert ikke blitt slettet om alt var ifølge reglene.
    (ikke jeg som slettet, men det spiller ingen trille her)

Du må oppgi pris her på RS,,,skal du ha folk til og gi bud
    får du vennligst bruke QXL eller tilsvarende.
    Dette står klart og tydelig i reglene for Kjøp og salg.

Sorry, om du føler deg urettferdig behandlet, men regler er regler.
    NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
    RC4WD Team Driver

Comment

Oja! derfor den har blit slettet!! aha! takk for svar :P ikke slet min enda, må finne ut pris på den ny annonsen!

Comment

moderatorene like meg ikke tydlig vis :@ Klager ikke på reglane thypon, klager på moderatorene!!!

Comment

Originally posted by Nitro only View Post
          moderatorene like meg ikke tydlig vis :@ Klager ikke på reglane thypon, klager på moderatorene!!!

vi sletetr IKEK innlegg fordi vi IKEK liekr en person.
          vi sleter innlegg som er unødvendige, off topic, støtende eller som er i strid med forumets regeler på en elelr annen måte.
          hvis du vil at innleggene skal vbli liggende så hoder du deg til reglene.
          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
          alt under 1200 cc er en startmotor.
          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

Og en slik kommentar til så blir det fengsel i 6 mnd
            TEAM ELEFUN

Comment

det var jeg som sletta den fordi DET MANGLA PRIS folk må da for svlkjfkejr lære seg forumreglene--- mvh meeeeeg
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

Noen mener at moderatorene er de som aldri kom inn på vekterkurset
                Dirty Harry Crawler Team
                http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

Comment

Vil bare komme med et innspill her...

Utestengelse går vel ikke på brukernavn, men på IP, right?

I dag er det veeldig lett å bytte IP. Resette router eller ringe til nettleverandør, så vips, da har man ny IP. Det vil si at man kan lage seg en ny bruker også fortsette å poste. Dette kan man gjøre uttalige ganger om man blir utestengt flere ganger, så det blir som å leke katt og mus egentlig.

Får jeg gult kort for å ha postet dette nå, eller kommer det en moderator og sletter denne posten nå? Da vil jeg gjerne få en god grunn på PM forresten.:razz:

Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

Comment

Originally posted by Fabiz View Post

I dag er det veeldig lett å bytte IP. Resette router eller ringe til nettleverandør, så vips, da har man ny IP. Det vil si at man kan lage seg en ny bruker også fortsette å poste. Dette kan man gjøre uttalige ganger om man blir utestengt flere ganger, så det blir som å leke katt og mus egentlig.
                    Tja, er det mye av dette ender det vel opp med godkjenning av nye brukere.

Får jeg gult kort for å ha postet dette nå, eller kommer det en moderator og sletter denne posten nå? Da vil jeg gjerne få en god grunn på PM forresten.:razz:
                    Er ikke alle steder det er yttringsfrihet vettu....
                    Dirty Harry Crawler Team
                    http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

Comment

Hehe, tenkte jeg skulle bruke det som argument om jeg fikk PM.

Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S

Comment

NO ER DET NOK!

Eg satt inn tråd på salg forumet da eg skulle selge ein motor! MEN NO HAR SØREN MEG NOEN SLETTET DEN!!!
                        Ikke løye eg ikke fekk respons da lol... Har heller ikke fåt noen advarsel, men virker som alle moderatorene her inne er i dårleg humør :O
                        Må man virklig skifte forum?
                        Hvis du holder deg til reglene så går dette helt fint. Du fikk kl.20.06 idag en PM om signaturen din og du har fortsatt ikke ordnet dette. Så ikke noe mere syting fra deg!

Noen mener at moderatorene er de som aldri kom inn på vekterkurset
                        Hvem er disse noen? Du?

Er ikke alle steder det er yttringsfrihet vettu....
                        Hadde du tatt deg bryderiet det er å lese alle postene i tråden før det slenges ut påstander det er argumentert for tidligere, hadde vi spart et innlegg fra deg!
                        Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

Comment

Fabiz
                          Tror at denne problemstillingen aldri vil bli noe problem egentlig.
                          Fordi, personen som blir utestengt skjønner vel at det er en grunn til det. Og prøver han/hun å registrere seg på nytt med ett annet nick/IP så er det ikke så vanskelig å skjønne hvem vi har med å gjøre etter en stund. Har jo vært ute for dette før på forumet. Navnet Zi..xxx og Tr..xxx ett eller annet er jo ett eksempel på en som bytta navn uten hell.

Bare å poste med flere brukernavn det. Spiller ingen rolle. Vi bare sletter ot uansett.
                          Og skulle en gammel utestengt bruker begynne å poste under ett annet navn, så gjør jo ikke det noe så lenge han/hun følger reglene. Da har vi jo klart å banke litt fornuft i personen uansett, jo
                          TEAM ELEFUN

Comment

Eg har pøvd å få denne tråden stengt med det er no F*** meg ikke noen så gid å a bry der heler!

Comment

Hvorfor skal denne tråden bli stengt da? Er jo nok av kreative innspill som kan komme inn her...

Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S

Comment

Nei vel da, but im soon out of here

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X