Finne eit annet forum som dette har eg rrøvd, men går ikke det
får vel ta farvel fra forumet før eg blir deleted
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Forumet blitt "strengere"?
Collapse
X
-
Nå må jeg bare...
Nitro Only: Herregud, hvor mye klaging og syting må til? GRATULERER, du har klart å fylle denne tråden full av syting om hvor teite moderatorer er, og at forumet har blitt dårlig og i det hele tatt. Det kalles FORANDRING.
Noen misliker det, og noen liker det. Om du liker det vet ikke jeg, men du trenger ikke å tyte for fulle mugger over syv sider.
Og hva er det egentlig du driver med? Forstår ikke heeeelt tankegang her, i det ene øyeblikket klager du over at du skal komme deg vekk fra dette forumet, og i det andre øyeblikket er du plutselig "lei deg" fordi du kommer til å bli sparket ut? Herregud, du minner meg om Vinglepetter i Fjordland-reklamen. Veldig ubesluttsom.
Og altså, om du tror du får medfølelse, så ikke fra min side i hvert fall. Du har lagt opp til at du blir sparket ut av forumet selv, så bare ta konsekvensen av det du har gjort.
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Nå har vel de fleste fått fram meningene sine... så da legger vi vel denne tråden død...
Ikke lukket, men innlegga bør være ekstremt bra om dem skal inn!Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
-
Fint. Da får du på plass etternavnet ditt i signatur, så starter vi litt på scratch.Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
-
Ja vel.. Du får spørre pappaen din.
Signaturen din *skal* innehold fullt navn, alder og bosted.
og får du ikke lov å pappa, nei da får du heller ikke lov å poste på forumet.
Men du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å lese...Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
-
Admins får aktivere COOPA da
Så må mamma og pappa skrive under på lappen som de får i posten
Nei det er ikke noe nytt i reglene de blir faktisk bare overholdt, "de har nå nok folk til å gjøre det ordentlig"
Det er absolutt på tide at det blir gjort.
Og klarer du ikke følge reglene, ja da bør du finne deg et nytt sted å være.
Comment
-
sier som min salige bestemor pleide å si.
" den som roper i skogen får enten svar eller kongler i kjeften "
nen har tydeligvis proiblemer med å følge noen få enkle regler.
lurer på hvordan de ghar det i det daglige livet. klare de å følge reglene der. Norges lover er da mye mer komplisert en de få reglene vi har her inne.
slenge rinn et lite ordtak til ettertanke.
i enkelte tilfeller er det best å holde kjeft å la folk tro du er dum en å åpne den å fjerne en hver tvilA REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Ifølge loven, og datatilsynet, så er det og SKAL være, frivillig å oppgi personopplysninger som Fullt navn, og fødselsdato(som inne på profilen) så lenge dette er et åpent forum.
Om brukere SKAL ha navn i signatur, SKAL forumet være stengt for gjester/lesere. Og ikke være mulig å søke opp brukere via goolge eller lignende søkemotorer.
En ide hadde vært å fikse slik som fødselsdato er inne på kontroll pannel, at det er frivillig å vise fullt navn eller kun fornavn.
------------
Det står heller ikke i reglemanget for forumet at man godtar at man skal skrive fullt navn i signatur.
Forum Regler
Registrering i dette forumet er gratis! Vi insisterer på at du innordner deg etter reglene og policyene nedenfor. Hvis du aksepterer betingelsene, vennligst kryss av i 'Jeg aksepterer' boksen og trykk 'Registrer' knappen under. Hvis du ønsker å avbryte denne registreringen, klikk her for å gå tilbake til forum oversikten.
Selv om administratorer ig moderatorer her på Radiostyrt diskusjonsforum vil forsøke å holde alle tvilsomme meldinger borte fra dette forumet, så er det umulig å kontrollere alle meldinger. Alle inlegg uttrykker forfatteren sine synspunkter, og hverken eierne av Radiostyrt diskusjonsforum, eller Jelsoft Enterprises Ltd. (utviklerene of vBulletin) vil kunne holdes ansvarlig for innholdet i innleggene her.
Ved å akseptere disse reglene, lover du at du ikke vil legge inn noen innlegg som er motbydelig, vulgær, seksuellt rettet, hatfullt, truende, eller som ellers er i strid med gjeldende lover.
Eierne av Radiostyrt diskusjonsforum forbeholder seg retten til å fjerne, endre, flytte eller lukke enhver tråd for enhver årsak.
Comment
-
Originally posted by tovleander View PostIfølge loven, og datatilsynet, så bla bla bla bla bla svada svada bla bla.
Godtar man ikke dette, så får man heller finne et annet forum da. geez.Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment