Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslagskasse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trader rating

    Jeg tror dette er foreslått før, men siden jeg nok en gang skal selge noe så ville dette gagnet meg

    En egen rating hvor de man har handlet med kan skrive om de er fornøyd eller ikke, og hvorfor.
    Da kan man i det minste få et litt bedre bilde om dette er en som vanligvis selger søppel, svindler eller er en real fyr som selger bra greier.

    Dette funker veldig bra på www.foto.no og www.rctech.net.
    Ja det er en kneik og komme over for å få god statistikk, men da får man da heller heve antallet forhåndsregler.

    Tanker om dette?
    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

    Comment


    • HPI Baja Forum bruker dette. Og jeg som bare er innom å titter der litt av og til, ser det veldig bra ut når en kar skal selge noe og det står at andre skryter av han og at det er en seriøs kar.
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

      Comment


      • Jeg har installert en sak jeg fant, men har ikke enablet den enda da
        meningen var å teste det litt for meg selv først...
        Men.. tja.. vi kan vel strengt tatt bare gyve løs da.

        Gi meg 10 min så er det oppe å kjører!
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • Du må legge ut en guide hvordan det funker da
          (For oss som lærerne har fortalt at ikke har teknisk innsikt)
          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

          Comment


          • Jeg har jo ikke filla peiling sjæl da.. Har som sagt kun installert, men ikke enablet. Så her blir det prøv og feil metoden!
            Den er forøvrig skrudd på nå.
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • Og hvordan fungerer denne nye saken?
              Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

              Comment


              • Det ser ut som vi vanlige brukere ikke har tilgang til det
                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                Comment


                • Det ser sånn ut ja...


                  Simen Gjørstad, du har ikke tilgang til å se på denne siden. Dette kan ha en av flere årsaker:
                  1. Din bruker konto har ikke de nødvendige tilganger for å se på denne siden. Prøver du å redigere en annen brukers innlegg, komme inn på administrasjonsfunksjoner eller ett annet privligert område?
                  2. `Dersom du prøver å poste ett innlegg, kan administratorene ha stengt kontoen din, eller du har ikke aktivert den ennå.
                  Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                  Comment


                  • jaja.. Tar LITT tid å legga inn detta...

                    Sånn funker det nå da.

                    Øverste menylinje har man iTrader.. Trykker man der vil man se sin egen status.
                    Under alle navn står det også en itrader status, og den gjelder for personen.
                    Trykker man der, får man se oversikten til personen.

                    Dersom du har handlet med vedkommende, kan du trykke "Submit feedback for [user]" og resten sier seg vel selv?


                    Jeg må vel oversette saken også kanskje.. ikke alle som skjønner engelsk heller.
                    Men det gidder jeg rett og slett ikke gjørra akkurat nå.


                    Bruk gjerne meg som forsøksperson! Både negative og positive kjøp/salg,
                    sånn at vi ser at det funker, samt at da kan folk se åssen det funker!
                    Last edited by xilian; 14 February 2009, 21:10.
                    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                    - NiceShot.no

                    Comment


                    • Funker som bare det!
                      Mange takk!
                      MBX-6
                      Slash 4x4 rtr
                      - Midtskogen Raceway-

                      Comment


                      • La inn fedback til xilian og det funker!
                        Last edited by Simen Gjørstad; 14 February 2009, 22:02.
                        Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                        Comment


                        • ser ut til å funke som det skal ja.. Så da er det bare å få folk til å bruke dette
                          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                          - NiceShot.no

                          Comment


                          • Får bare håpe at folk ikke misbruker det da. Litt kjipt for en seriøs person viss noen legger inn et negativt rykte på han
                            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                            Comment


                            • En gang blir det nok til det uansett, men vi er jo mange brukere på dette forumet til å støtte hverandre ... .. såå
                              O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                              Kthxbye

                              Comment


                              • mulig å få til en funksjon når en blar i bildegalleri at det er nok å trykke på piltast for å gå til neste bilde?
                                sigpic
                                Member of Team Daves

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X