Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslagskasse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vet ikke om dette er nevt før?

    Men hva med en #Radiostyrt.no irc kanal?
    Martin Iversen 93
    |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

    Comment


    • flere ganger. "alle" vil ha, men ingen vil bruke.
      men for all del. Dere kan jo sette opp dette selv, også får vi heller
      se over tid om det blir "noe greie på"
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • Er poll funksjonen tatt bort? Jeg finner den ikke.
        O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
        Kthxbye

        Comment


        • Skrudde av funksjonen ja, pga. enkelte brukte den på rare ting.
          Ser ikke vitsen med å starte en poll ang. hvilken farge en fyr skal
          ha på karosseriet sitt... osv.

          Kan jo vurdere å enable igjen
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • Du får legge inn aldersgrense på de mest misbrukte funksjonene.

            Comment


            • Nei nå går det over styr hær. Hvorfor skal ikke vi unge ha rett til å bruke samme ting som gamlingene?

              Det er altid ikke hør på de yngste, Osv....

              Å nå sette aldersgrense på ting bare fordi en eller annen hadde en liten miss i postinga. Det skjer jo ofte hos de eldre også.

              Det er jo bare et forslag men jeg er luta lei av det.

              (Sorry feil tråd)

              -Emil
              Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

              Comment


              • Originally posted by Lord_Helmet View Post
                Du får legge inn aldersgrense på de mest misbrukte funksjonene.
                Originally posted by Access View Post
                Nei nå går det over styr hær. Hvorfor skal ikke vi unge ha rett til å bruke samme ting som gamlingene?
                Du så ikke smiletegnet hans eller? Var vel ikke akkurat seriøst ment regner jeg med.
                RC Drift Club Norway | LMBK

                Comment


                • Jeg vet at det ikke var ment seriøst det bare rant over begeret når jeg så det
                  Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                  Comment


                  • Burde vært de eldre som ikke fikk like mange funksjoner som oss yngre

                    Sånn jeg oppfatter det, blir noen av de eldre bare forvirret av for mange funksjoner

                    EDIT: håper ikke noen tok til seg det
                    O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                    Kthxbye

                    Comment


                    • Hehehe..... Slapp av Access, det var ikke så seriøst ment. Dere skal jo selfølgelig ha tilgang til de samme funksjonen som resten av brukerene. Det skulle bare mangle. Men for å være litt alvorlig så må jeg innrømme at enkelte av brukerene (og da med en tydelig overvekt av de yngste) kanskje burde være litt mer kritiske til sin egen bruk av forumet.


                      Originally posted by RPM View Post
                      Burde vært de eldre som ikke fikk like mange funksjoner som oss yngre

                      Sånn jeg oppfatter det, blir noen av de eldre bare forvirret av for mange funksjoner

                      EDIT: håper ikke noen tok til seg det
                      Hehe... jo, du er vell inne på noe der. Jeg føler meg litt som en antikvitet av og til når jeg skal få pc-relaterte saker til å virke.

                      Comment


                      • Vi bør kansje være mer forsiktig, Jeg har ikke noe imot inlegget ditt men jeg hører det samme igjenn og igjenn og igjenn....... Det er nesten altid "de yngste"

                        Men men, Sånn er livet. og man kan bare endre på seg selv så....
                        Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                        Comment


                        • Originally posted by Access View Post
                          Vi bør kansje være mer forsiktig, Jeg har ikke noe imot inlegget ditt men jeg hører det samme igjenn og igjenn og igjenn....... Det er nesten altid "de yngste"

                          Men men, Sånn er livet. og man kan bare endre på seg selv så....
                          Synes aldri jeg hører det...

                          Men jeg må si meg enig med at det ofte er oss yngste...
                          O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                          Kthxbye

                          Comment


                          • Originally posted by Access View Post
                            Vi bør kansje være mer forsiktig, Jeg har ikke noe imot inlegget ditt men jeg hører det samme igjenn og igjenn og igjenn....... Det er nesten altid "de yngste"

                            Men men, Sånn er livet. og man kan bare endre på seg selv så....
                            Neida, ikke mer forsiktig, det er helt riktig å spørre om ting man lurer på eller er usikker på. Men det kan være smart å tenke igjennom sakene litt før man kaster seg over pc'n og legger ut tråder i hytt og vær. Uten at det nødvendigvis gjelder deg, så dukker det fra tid til annen opp innlegg på forumet på nivå med: "Uff, jeg bæsja på meg for 10 min siden. Må jeg dusje og bytte underbukse nå, eller kan det vente til i morgen?" og gjerne med en avstemming..... og 3 minutter senere kommer oppfølgingsposten: "HALLO!!!?? SVAR DA!!!!"..... Dette er sånt man finner ut av selv hvis man annstrenger seg bitte litt.

                            Comment


                            • Ja det er en del teite postinger her på forumet. det er vel det de som skylder på de unge prøver å få fram
                              Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                              Comment


                              • Angående Polls, hadde dette vært en nyttig funksjon i " en bil vs en annen bil" tråder. Så kan man se hva folk mener. Men jeg ser også alle ulempene dette kan medføre og oppfordrer ikke til å enable polls igjen.
                                Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X