Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslagskasse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Fabiz View Post
    Fordi det den gangen, for mange år siden, var en populær bil fordi den var stor, tung, stygg og ikke direkte billig?

    Fabiz
    Dette kan sikkert diskuteres i evigheten, men dette er vel ikke en chat tråd så da dropper vi det.

    var litt ned tur at savage delen har blitt borte.
    Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
    www.rc-utstyr.no

    Comment


    • jeg syntes at det skulle bli et underforum for elektro/nitro stadium trucks
      Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
      Radio: Spektrum DX8

      Comment


      • Fuel stadium finnes jo allerede .. http://forum.radiostyrt.no/vb/forumdisplay.php?f=40

        Men elektro arena truck???
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • Hmm.. har glemt å nevne en ørliten detalj..
          Via din profil kan du nå legge til den klubben du er medlem av, så vises det
          i ruta til venstre... som det gjør på min
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • Noe jeg syntes er litt irriterende er att folk bruker dette forumet for å spre relame,
            feks som dette

            Men dette er vel vanskelig å gjøre no med.
            Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

            Comment


            • Vi gjør jo noe med det. Straks noen sier ifra eller at vi oppdager det selv, blir posten slettet og brukeren får advarsel.

              No problem.
              TEAM ELEFUN

              Comment


              • Hadde vært mulig å fått vist alle postene i en tråd på en side ?

                Og gjerne markert hver femte post med gjerne et tall og uthevelse elns. for å få det oversiktlig hvis det ovenfor hadde skjedd ?
                O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                Kthxbye

                Comment


                • Går det an å få forandret antall bilder man kan legge inn i en tråd??

                  Syns det er forferdelig irriterende f.eks å dele opp poster fra andre forum både i 2 og 3 avsnitt fordi man har for mange bilder.

                  Jeg syns 10 er alt for lite..
                  Tror de fleste andre forumer jeg er på har 20 eller 40 som max.

                  Men det er min mening da..

                  Også likte jeg det bedre før når bildene var store i postene og ikke disse miniatyr bildene vi har nå..

                  Just min 50 øring...


                  Mvh Richard
                  Masse Tamiya...... DX3.0
                  http://www.norcc.com/

                  Comment


                  • Bildevisningsfunksjonen er nesten greiest sånn som den er nå. Slipper å bla så mye nedover for å komme gjnnom siden.

                    Vil du se på bildene, så bruker du bare piltastene for å bla gjennom de
                    # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                    Comment


                    • Originally posted by Simen Gjørstad View Post
                      Men dette er vel vanskelig å gjøre no med.
                      Nesten umulig... Kan begynne å ta betalt for at folk skal få lov til å skrive noe. Da er vi kvitt problemet

                      Originally posted by MariusT View Post
                      Hadde vært mulig å fått vist alle postene i en tråd på en side ?

                      Og gjerne markert hver femte post med gjerne et tall og uthevelse elns. for å få det oversiktlig hvis det ovenfor hadde skjedd ?
                      Øverst til høyre har du noe som heter "Visningsmoduser". Lek litt der
                      og se om du finner noe som passer.
                      Denne markeringa du prater om skjønte jeg ingenting av.

                      Originally posted by caprinut View Post
                      Går det an å få forandret antall bilder man kan legge inn i en tråd??

                      Også likte jeg det bedre før når bildene var store i postene og ikke disse miniatyr bildene vi har nå..
                      Skal vurdere å øke antallet. Er bare redd det er enkelte som tar helt av.
                      Enkelte er nemlig så fornøyd med doningen sin, at de fint kan hive ut bilder
                      med 50 forskjellige vinkler... Me no like...

                      Ang. visning av bilder, så er dem miniatyr til du trykker på et av dem.
                      Deretter er det bare å bla med piltastene som nevnt over her.
                      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                      - NiceShot.no

                      Comment


                      • Jupp jeg vet at jeg kan bla ved å trykke på de bildene men-men...

                        Ikke noe krise, bare syns det er litt stusslig med det få antallet man kan legge inn og må trykke på hver bidige bilde...

                        Men ellers er jeg storfonøyd med forumet, godt jobba folkens!


                        Ps:Hvis jeg skal viske deg et antall som er greit så vil jeg si 20..
                        Ikke for mye, ikke for lite
                        Masse Tamiya...... DX3.0
                        http://www.norcc.com/

                        Comment


                        • hva mener du med å trykke på hvert bidige bilde???
                          Når du har trykket på étt bilde, så bruker du piltaster for å gå til forrige/neste osv.. .. Enklere blir det jo ikke!
                          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                          - NiceShot.no

                          Comment


                          • Sorry, formulerte meg litt galt der
                            Masse Tamiya...... DX3.0
                            http://www.norcc.com/

                            Comment


                            • Originally posted by Simen Gjørstad View Post
                              Noe jeg syntes er litt irriterende er att folk bruker dette forumet for å spre relame
                              Men dette er vel vanskelig å gjøre no med.
                              En annen ting vi gjør i forhold til dette, er å sjekke hver eneste bruker som registrerer seg. Det er mellom 2 og 300 hver måned...
                              Så joda. vi gjør ting for å forhindre det.
                              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                              - NiceShot.no

                              Comment


                              • Okay, de fleste som registrerer seg for å reklamere setter som oftesest bare talle 1 (eller no annent ubetydelig) i navn osv.
                                Så de burde man klare å luke ut ja
                                Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X