Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslagskasse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garantert foreslått før: Men å øke tiden før automatisk utlogging, hadde sikkert hindret frustrasjon og irritasjon når man har brukt tid på å skrive foruminnlegg etc, funnet fram fotoer.....så er man utlogget idet man trykker på forhåndsvisning eller legg inn. Selv om man stadig får beskjed om auto-saved.....

    Godt mulig det er noe jeg ikke har forstått altså,
    god helg!

    Comment


    • TimeOut er satt til 20 minutter pdd. Men hva er kort tid hos deg?
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • Kan vi få en egen kategori som heter butikker? for jeg skulle gjerne vist hva som skjer med RCland nå. Har ikke nummer som er gyldig lengre og nettsiden er nede. Skulle ha kjørt litt.
        ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

        Comment


        • Tja.. tjo. Eller at man heller lager til et opplegg for å vise baner og åpningstider/priser osv.

          RC-Land er for øvrig konkurs, så der får du ikke kjørt noe
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • 1. En egen tråd for firmaer/butikker hadde vært fint så de kunne hatt sitt opplegg der.
            2. Tenkte meg det. Det var synd. Da er det ingen innebaner i Oslo da?
            ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

            Comment


            • 1. Det er ingen butikker som gidder å skrive noe
              2. Begynner å bli dårlig det nå... desverre.

              Men det går jo an å høre med RCmart, Amain, Tower Hobbies eller.no?
              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
              - NiceShot.no

              Comment


              • Jeg er veldig gammeldags og likte forumet bedre før. Men kanskje hvis jeg gir tilbakemelding på det jeg ikke finner ut av, så kanskje det kommer noen tips her.

                Det er veldig liten forskjell på ikonene for lest og nye poster. Kunne vært mye tydligere.
                Det var feilmeldinger før som sa i fra hvis bildefilene var for store. Nå sier den at det er feil på fila.
                Man kunne sette inn bilder innimellom teksten før, jeg har ikke helt klart det enda, sikkert bare noe jeg må finne ut av.
                Jeg ser at jeg kan bruke bilder som er lastet opp i et fotoalbum, men jeg får ikke laget et fotoalbum å laste bilder opp til.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • ja, det med bilder er litt håpløst... Driver å jobber med det innimellom, men det er litt bugs ute å går.

                  Sette inn bilder midt i tekst skal gå fint det. Har du skrudd på Advanced Editor?
                  I Skrive-meldings-vinduet, høyre øverst. Der er det 3 icon. Vedlegg, advanced og smiley.
                  Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                  - NiceShot.no

                  Comment


                  • Forumet har krympet litt de siste årene med Reddit og internatinonale forum mm. som har kommet frem. Kanskje krympe og slå sammen enkelte underkategorier?
                    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                    Comment


                    • Originally posted by MatsNorway View Post
                      Forumet har krympet litt de siste årene med Reddit og internatinonale forum mm. som har kommet frem. Kanskje krympe og slå sammen enkelte underkategorier?
                      Er så lite aktivitet nå, at foreløpig lar jeg bare ting stå som det gjør...
                      Skulle det derimot skje et under og at verden går tilbake til klassiske forum, så skal vi alltids få til noe
                      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                      - NiceShot.no

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X