Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslagskasse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ved og etablere en bruker her inne på forumet så har du faktisk godtatt paragraf 1 som lyder:
    Retningslinjer for Radiostyrt.no diskusjonsforum
    §1 Profil og personlig informasjon.
    Profilen din *skal* og må inneholde fullt navn, fødselsår og bosted.
    Signatur
    http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

    Comment


    • At så få av medlemmene vil fjerne denne regelen er jo ikke overraskende. De som er mot regelen melder seg selvfølgelig ikke inn, eller blir sparket ut.
      Last edited by HallaBalla; 11 August 2010, 11:38.

      Comment


      • For vi andre bryr oss ikke om noen ser hva vi heter
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

        Comment


        • Originally posted by H.M.Kongen View Post
          Ved og etablere en bruker her inne på forumet så har du faktisk godtatt paragraf 1 som lyder:
          Retningslinjer for Radiostyrt.no diskusjonsforum
          §1 Profil og personlig informasjon.
          Profilen din *skal* og må inneholde fullt navn, fødselsår og bosted.
          Det er jo denne regelen jeg foreslår å fjerne, og jeg har ennå ikke sett argumenter mot begrunnelsen jeg ga.

          Comment


          • Originally posted by HallaBalla View Post
            De som er mot regelen melder seg selvfølgelig ikke inn, eller blir sparket ut.
            Nettopp!!!
            NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
            RC4WD Team Driver

            Comment


            • Originally posted by WildTriaL View Post
              Nettopp!!!
              Dette var ikke et svar på forslaget og begrunnelsen til det.

              Comment


              • Det var volsomt så dyp du var da.
                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                Comment


                • Originally posted by RCislife View Post
                  For vi andre bryr oss ikke om noen ser hva vi heter
                  Det kan komme av uvitenhet om hva en slik eksponering kan føre til.

                  Comment


                  • Det er sikkert ikke helt umulig å finne ut hva du heller heter skal jeg si deg selv om du sjuler navnet ditt.
                    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                    Comment


                    • Noen årsaker til at vi krever at man skal operere med fullt navn, alder og bosted:

                      * Økt seriøsitet!!!
                      * Økt samhold. Man blir bedre kjent med nye og gamle.
                      * Lettere å hjelpe noen når man ser hvor de bor (Nærmeste butikk/bane etc. Eller fordi man bor på samme plass).
                      * Lettere å kommunisere når man vet alder på personer.

                      Er flere årsaker også, men ser ingen grunn til å forklare dette ytterligere...


                      Og en annen ting.. Jeg vil ikke ha noe av at du påstår at jeg gjør ting for
                      å SNO meg unna noe som helst. Hvis du hadde den minste idé om hvor
                      mange dager og måneder jeg legger ned i dette forumet så hadde du klokelig
                      holdt kjeft. Idiot.
                      Last edited by xilian; 11 August 2010, 11:52.
                      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                      - NiceShot.no

                      Comment


                      • Originally posted by xilian View Post
                        Noen årsaker til at vi krever at man skal operere med fullt navn, alder og bosted:

                        * Økt seriøsitet!!!
                        * Økt samhold. Man blir bedre kjent med nye og gamle.
                        * Lettere å hjelpe noen når man ser hvor de bor (Nærmeste butikk/bane etc. Eller fordi man bor på samme plass).
                        * Lettere å kommunisere når man vet alder på personer.

                        Er flere årsaker også, men ser ingen grunn til å forklare dette ytterligere...
                        Skjønner disse argumentene, men seg synes argumentene MOT veier tyngre. Å gjøre visning av personopplysninger frivillig ville vel tilfredsstille de fleste.

                        Hvordan vet admin forresten at brukere ikke dikter opp navn, bosted, etc?

                        Comment


                        • Idiot sier jeg bare
                          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                          Comment


                          • Litt interessant at både Lauritzen og admin Arntsen bruker skjellsord i postingene. Så mye hjalp det altså med navn i postingene. Men jeg kan jo alltids surfe et minutt på nettet og finne ut hvor de bor og ev. jobber, så får vi ser hva som skjer...

                            (Ikke at jeg ville finne på det, men er alle medlemmer her ved sine fulle fem?)

                            Comment


                            • Originally posted by HallaBalla View Post
                              Skjønner disse argumentene, men seg synes argumentene MOT veier tyngre. Å gjøre visning av personopplysninger frivillig ville vel tilfredsstille de fleste.

                              Hvordan vet admin forresten at brukere ikke dikter opp navn, bosted, etc?
                              Informasjonen vises kun til brukere som er logget inn. Da har du silt bort MANGE.

                              RS er ikke linket opp mot noen oppslagsverk, men stoler på at brukerne legger inn riktig
                              informasjon. Denne informasjonen har ingen praktisk betydning for meg, annet enn
                              nevnte ting.

                              Opererer du med FEIL informasjon her og gjør et salg/kjøp vil den i andre enden
                              fort merke det. Mao. så er det litt sikrere i forhold til dette også.

                              PS: Du trenger ikke ikke rapportere alle innlegg som er mot deg. Jeg følger med
                              og sletter upassende anyway...


                              Edit: Seriøst... dropp det. Finn på noe annet
                              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                              - NiceShot.no

                              Comment


                              • Bryr meg fint lite om du kommer på døra. Det at du ikke forstår problemet ditt er litt latterlig. Men noen ser flisa i fingeren til andre for dei ser stokken i sitt eget øye
                                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X