Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslagskasse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er gjort
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • Ka skjedde med fane oppsettet, tenker da på, siste oppdaterte O.L.
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • Hva skjedde med "hva er nytt" tabben? Når jeg trykker på den nå, så syntes jeg den virker så uoversiktig. Bruker den ofte for å finne nye poster siden sist jeg var logget inn.

        Noen andre som er enige eller er jeg alene?
        Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

        Comment


        • Originally posted by Wicked View Post
          Hva skjedde med "hva er nytt" tabben? Når jeg trykker på den nå, så syntes jeg den virker så uoversiktig. Bruker den ofte for å finne nye poster siden sist jeg var logget inn.

          Noen andre som er enige eller er jeg alene?
          Enig der, følte det ble rot nå... var vandt med det gode gamle... det fungerte veldig bra følte jeg. Samme har skjedd på modellflynytt.... Me dont like
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Hvis dere åpner ævva deres, så ser dere at den har blitt utvidet, ikke fjernet.
            Trykk på undermeny NEW POSTS så får dere den gamle utgaven

            Norsk oversettelse kommer så fort jeg har tid...
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • kjempe, takk for tipset
              Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

              Comment


              • Er ikke like lettvindt å se hva som har skjedd siden forrige besøk lenger, dette var IKKE en forandring til det bedre IMO.

                Comment


                • Der var den ja Du veit jo dt Xilian, gammal vane....
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                  Comment


                  • Tsk tsk... Amatører. Hadde NULL nedetid her i gården!

                    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                    - NiceShot.no

                    Comment


                    • Er dette normalt eller er det bare hos meg?

                      Synes rutene er "romslige" i forhold til teksen inni
                      Attached Files

                      Comment


                      • Det er en feil ja. ikke fått rota meg til å fikse enda....
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • har fiksa på en del stæsj i kveld. En del av det ting som har liggi i overkant lenge ....

                          Noen som har noen coole bilder jeg kan bruke i header?
                          Må være premium quality, og copyright skal IKKE være noe issue!
                          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                          - NiceShot.no

                          Comment




                          • http link fungerte ikke når jeg lagde den. Se link. Som ikke skal fungere om det er kronisk.
                            ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                            Comment


                            • Har flytta litt rundt på ting.
                              (husk at du bør tømme alt av cache og densalgs)

                              Hvis noe ikke fungerer, gi beskjed!
                              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                              - NiceShot.no

                              Comment


                              • Er det en måte jeg kan få den forrige startsiden, den hvor artiklene står?
                                Jeg er ikke så interressert i de siste innleggene, siden jeg sjekker mer eller mindre hele forumet hele tiden.
                                Men nå går jeg glipp av de artiklene som kommer.
                                Glemmer jo å sjekke artikler også så.

                                Jeg likte at man kunne få opp litt annen type informasjon innimellom.
                                Trenger ikke gjøre det slik for alle, bare jeg kan gjøre det slik for meg.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X