Announcement

Collapse
No announcement yet.

axis scorpion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • axis scorpion

    Hvor mye koster disse bilene og hvor i norge kan man få tak i de
    Attached Files
    Last edited by ingar0001; 20 January 2008, 19:46.
    mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
    rc-racing.no

  • #2
    Originally posted by ingar0001 View Post
    Hvor mye koster disse bilene og hvor i norge kan man få tak i de
    er vel vanskelig og få tak på i norge, nermeste er vel danmark (morfars.dk) tror jeg
    Men kjempe bra crawler btw.
    Christian Torvetjønn - 85
    Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

    Comment


    • #3
      Hva med og kjøpe den fra USA?
      Thomas Kristoffer Kovacs 1994.

      Comment


      • #4
        Da sjekker jeg morfars ! takker.
        Lurte litt påen hilift men ser jo vassere ut den her
        mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
        rc-racing.no

        Comment


        • #5
          Hig liften er vel mere scala bil en crawler en ax10
          Thomas Kristoffer Kovacs 1994.

          Comment


          • #6
            2500 hos morfars ! hva kommer den på ferdig fra usa?

            fant gmade stealth også noen som har tatt inn en sånn som vet
            hva total kostnaden blir .

            Må jo bare få til en crawler til våren ser utrolig morsomt ut !
            mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
            rc-racing.no

            Comment


            • #7
              Fikk nettopp en ifra tower hobbies.
              Med Hitec 645MG servo, Novak XRS esc og to Duratrax 4200mAh batterier kom det på ca. 3100kr med moms og frakt
              Heavy Modified Savage 4.6 SS l Sintech AX-5 l Sintech MTX l Mini-Z MR-02 l TT-01 Drifter l Team Losi 1/18 MT l Losi HighRoller l Traxxas E-Revo VXL 1/16 l Scania R620 6x4 l Ford Aeromax 6x4 tippbil l CAT320 Gravemaskin fra Magom l Spektrum DX3.0

              Comment


              • #8
                Tror jeg har hørt at bare bilen kom på 1600-2000 et sted ferdig inn til norge men er ikke siker på om den stopa i tolen da
                Thomas Kristoffer Kovacs 1994.

                Comment


                • #9
                  ikke sammenlign HL og ax10. ax10'en er jo en "ut-av-boksen-crawler" og hl'en er en bil som ligsom skal være veldig lik en 1/1 bil med tanke på hvor mye den flexer osv.
                  Christian Torvetjønn - 85
                  Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

                  Comment


                  • #10
                    Sjønner hl er mer skala.

                    Men gmade kitet koster ikke mye mer ca 2500kr i us men koster
                    det mye mer å ferdigstille den da eller ?

                    Hva er fordelen med to motorer er det tyngde punktet eller vrid moment fra mellomakslen som blir borte eller ?

                    valget mellom ax og gmade noen ideer ?
                    mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                    rc-racing.no

                    Comment


                    • #11
                      Synes jeg så en Axial Scorpion crawler på Smallsize.
                      Kanskje de selger..
                      Skal sjekke nå.

                      Edit : Nope.. De selger ikke de ifølge webshop men kan være de ikke har oppdatert siden..
                      Last edited by JoakimB; 21 January 2008, 17:03.
                      | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ingar0001 View Post
                        Sjønner hl er mer skala.

                        Men gmade kitet koster ikke mye mer ca 2500kr i us men koster
                        det mye mer å ferdigstille den da eller ?

                        Hva er fordelen med to motorer er det tyngde punktet eller vrid moment fra mellomakslen som blir borte eller ?

                        valget mellom ax og gmade noen ideer ?
                        gmade trenger du vel ALT av elektronikk (radio,servo,motorer osv) koster litt det vis du skal ha noe som ikke bare er jalla.

                        Egentlig samme som med ax10, men gmade er jo en litt mer hardcore crawler med tyngdepunkt så langt ned som mulig og er vel i størrelse med clod buster altså mer en 2,2" vis jeg ikke tar feil? rett meg på dette folkens.

                        Altså, jeg ville anyway valgt ax10 siden den fungerer kjempe bra og ikke er ren dyrket hardcore crawler sak.
                        Christian Torvetjønn - 85
                        Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gspott View Post
                          gmade trenger du vel ALT av elektronikk (radio,servo,motorer osv) koster litt det vis du skal ha noe som ikke bare er jalla.

                          Egentlig samme som med ax10, men gmade er jo en litt mer hardcore crawler med tyngdepunkt så langt ned som mulig og er vel i størrelse med clod buster altså mer en 2,2" vis jeg ikke tar feil? rett meg på dette folkens.

                          Altså, jeg ville anyway valgt ax10 siden den fungerer kjempe bra og ikke er ren dyrket hardcore crawler sak.
                          Hørest fornuftig ut "ax10 it is" koster 1400 hos rcpcrawlers ikke værst det ?

                          Hva er smart å ta med av reserve\upgrade deler,sikkert mange som har erfaring med disse nå

                          Den komboen med novak rooster og fiftyfive motor er det overkill eller
                          noenlunde riktig setup.

                          Kansje noen av dere har noen greier dere skal selge

                          Har noen trottle servoer til large scale liggende 645mg er den ok til styring?
                          Last edited by ingar0001; 21 January 2008, 22:31.
                          mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                          rc-racing.no

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ingar0001 View Post
                            Hørest fornuftig ut "ax10 it is" koster 1400 hos rcpcrawlers ikke værst det ?

                            Hva er smart å ta med av reserve\upgrade deler,sikkert mange som har erfaring med disse nå

                            Den komboen med novak rooster og fiftyfive motor er det overkill eller
                            noenlunde riktig setup.

                            Kansje noen av dere har noen greier dere skal selge

                            Har noen trottle servoer til large scale liggende 645mg er den ok til styring?
                            reserve deler? har nå kjørt ganske mye med den og det eneste som har feilet på bilen er min egen skyld. Skrudde ikke inn noen skruer med locktite bare.

                            lathe 55 har jeg i min nå og den går akuratt passe syntes jeg, sterk som F og litt krutt til og dra på. kjører vel med 12 eller 13 pinjon.

                            645mg har jeg også som styre servo og den er konge bra. noe annet enn det futuba 3003 som sikkert mange har klasset ned i crawlerne sine.

                            eneste som er ett "must" er vel og få senket den litt. den er ganske høy når du får den også montere batteri på fram akselen eller fram/bak.

                            Tut og kjør
                            Christian Torvetjønn - 85
                            Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by gspott View Post
                              reserve deler? har nå kjørt ganske mye med den og det eneste som har feilet på bilen er min egen skyld. Skrudde ikke inn noen skruer med locktite bare.

                              lathe 55 har jeg i min nå og den går akuratt passe syntes jeg, sterk som F og litt krutt til og dra på. kjører vel med 12 eller 13 pinjon.

                              645mg har jeg også som styre servo og den er konge bra. noe annet enn det futuba 3003 som sikkert mange har klasset ned i crawlerne sine.

                              eneste som er ett "must" er vel og få senket den litt. den er ganske høy når du får den også montere batteri på fram akselen eller fram/bak.

                              Tut og kjør

                              takker og bukker da er det bare å bestille men dro av en diff i mcd`n så
                              hobby konton ble litt vel slank!!:grin: men det er lenge til våren
                              mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                              rc-racing.no

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X