Announcement

Collapse
No announcement yet.

axis scorpion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Takk, den kommer nok til nytte ja. Får vel bilen i morgen:grin:
    Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

    Comment


    • #32
      Originally posted by ingar0001 View Post
      Har du ikke fått bilen enda så har du litt å døyve smerten med her



      Bygge tråd for ax10 hvis du ikke har sett den alt da
      Been there, done that!!!
      Heavy Modified Savage 4.6 SS l Sintech AX-5 l Sintech MTX l Mini-Z MR-02 l TT-01 Drifter l Team Losi 1/18 MT l Losi HighRoller l Traxxas E-Revo VXL 1/16 l Scania R620 6x4 l Ford Aeromax 6x4 tippbil l CAT320 Gravemaskin fra Magom l Spektrum DX3.0

      Comment


      • #33
        Puuuh, da var den ferdig. Utslitt tommelfinger og vondt i håndleddet. Fryktelig mye skruer i de dekka. Alt i alt helt greit å sette sammen, har satt inn elektronikken og testa på stuegulvet:grin: Blir greit når snøen går nå, men har madforce prosjektet gående så det er nok å drive med. AX-10`n vil jo kunne stå på henger bak madforcen:mrgreen: Skal prøve å legge ut bilder av skorpionen når karossen er lakka.
        Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

        Comment


        • #34
          Originally posted by Thypoon View Post
          Puuuh, da var den ferdig. Utslitt tommelfinger og vondt i håndleddet. Fryktelig mye skruer i de dekka. Alt i alt helt greit å sette sammen, har satt inn elektronikken og testa på stuegulvet:grin: Blir greit når snøen går nå, men har madforce prosjektet gående så det er nok å drive med. AX-10`n vil jo kunne stå på henger bak madforcen:mrgreen: Skal prøve å legge ut bilder av skorpionen når karossen er lakka.

          Genial bil ikke sant ?? måtte bare få klipt litt i karossen for få mer flex
          30-40 min på en 1100 lipo . så hadde du 4000 kan du kjøre ei uke :grin:

          så gspot takk for annbefalningen:mrgreen:
          mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
          rc-racing.no

          Comment


          • #35
            Har ikke fått kjørt noe særlig, dro til syden i helga og her skulle jeg hatt den. Stein og fint terreng, 24 grader og sol. Men pilsen er god her også. Burde funke fint med en 4000 pakke da ja.
            Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

            Comment


            • #36
              Originally posted by ingar0001 View Post
              Genial bil ikke sant ?? måtte bare få klipt litt i karossen for få mer flex
              30-40 min på en 1100 lipo . så hadde du 4000 kan du kjøre ei uke :grin:

              så gspot takk for annbefalningen:mrgreen:
              bra du ble fornøy da. Men det er fortsatt noen ting man kan forbedre på den orginalt som du sikkert har sett da?

              Den er blant annet litt høy så drop-down kunne vert noe.
              Batteri plaseringen tipper jeg du har fikset.
              Christian Torvetjønn - 85
              Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

              Comment


              • #37
                ser også for meg at den kan bli litt lett, er dette tilfellet??
                kan kanskje være en ide og legge i noen vekter i hjulene mine
                jonas sørli, 1990, skogn i nord trøndelag
                esky lamav3, agressor fm 3ch,mini-z awd
                tlf 41006869

                Comment


                • #38
                  Originally posted by gspott View Post
                  bra du ble fornøy da. Men det er fortsatt noen ting man kan forbedre på den orginalt som du sikkert har sett da?

                  Den er blant annet litt høy så drop-down kunne vert noe.
                  Batteri plaseringen tipper jeg du har fikset.
                  Har sett på høyden jeg også men det hjalp med 50gr i hvert hjul
                  tenkte å klippe fjærene litt for å senke den men det er kansje ikke
                  veien å gå???

                  Bruker et lite lipo bat så jeg la den på servoen forran
                  mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                  rc-racing.no

                  Comment


                  • #39
                    Må bare si at dette er en helt rå klattremaskin... Har stage 2 kit fra ckrc på min. Helt konge
                    Håvar Pedersen -72
                    Ikke så mye i hyllene lenger..... Ride it like u stole it http://www.bmsk.no/RC/

                    Comment


                    • #40
                      Hei.. ny mann her inne. Driver med 1:1 offroad til vanlig, men har studert rc crawling en stund. Så etter endel kikking på div filmer og forum så ble fristelsen for stor. Nå er en ax10 på vei over dammen fra ckrc Håper den er så bra som den ser ut til. gleder meg stort til å bygge sammen og prøvekjøre.
                      Kenneth Aasekjær 1978 Tamiya Hornet, Axial ax-10 scorpion crawler, E-Sky Co-Comanche RTF - Kamo

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by KLAA View Post
                        Hei.. ny mann her inne. Driver med 1:1 offroad til vanlig, men har studert rc crawling en stund. Så etter endel kikking på div filmer og forum så ble fristelsen for stor. Nå er en ax10 på vei over dammen fra ckrc Håper den er så bra som den ser ut til. gleder meg stort til å bygge sammen og prøvekjøre.
                        Hva kjører du 1:1 ? Jeg blir vist aldri ferdig med min 1:1 så det ble ax10
                        mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                        rc-racing.no

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by ingar0001 View Post
                          Hva kjører du 1:1 ? Jeg blir vist aldri ferdig med min 1:1 så det ble ax10
                          Kjører 82 hliux med ca 2-3" heving og 35"
                          Kenneth Aasekjær 1978 Tamiya Hornet, Axial ax-10 scorpion crawler, E-Sky Co-Comanche RTF - Kamo

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by KLAA View Post
                            Kjører 82 hliux med ca 2-3" heving og 35"
                            OK jeg bruker en 94 3,0TD 4runner Artictruck 5"lift 36" swampere 12"felg breddet 10" blir aldri ferdig

                            Men fiklet litt med ax`n her en kveld flyttet støtdemperne inn 2 hakk i toppen fikk snaut 10mm droop og mykere fjæring,Det hjalp mye velter ikke lengre.

                            Tok og flyttet de nedre lenkarmene inn 15 mm på hver side så nå aksel styrer den nesten ikke lengre heller :mrgreen:

                            Justerte inn den øvre fremre lenkearmen et hakk så man fikk litt bedre
                            castorvinkel, mulig det bare er meg men det virket som styringen ble bedre
                            mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                            rc-racing.no

                            Comment


                            • #44
                              Fikk ax`n min igår, så nå blir det bygging
                              Kenneth Aasekjær 1978 Tamiya Hornet, Axial ax-10 scorpion crawler, E-Sky Co-Comanche RTF - Kamo

                              Comment


                              • #45
                                DA var Axial ax-10`n ferdig bygget. Gjenstår bare lakking av karosseriet. Men det forhindret meg ikke i å ta en testtur i barnehagen like i nærheten

                                Må bare si jeg er utrolig imponert over egenskapene til bilen.
                                Kenneth Aasekjær 1978 Tamiya Hornet, Axial ax-10 scorpion crawler, E-Sky Co-Comanche RTF - Kamo

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X